Pastorielaan 19
5504CM Veldhoven
+31682858123

Nadia Righi beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering met leuke attentie

Montana de Roode beoordeelde op 2019-06-18

Snelle service!

Samantha Kemps beoordeelde op 2019-06-16

Super winkel! Leuke kleding!

Agnes Klapa beoordeelde op 2019-06-10

Snel geleverd en netjes verpakt.
Geen plastic verpakking materialen gebruikt wat weet super is voor het milieu.

ilona pulles beoordeelde op 2019-06-06

Agnes van Engelenburg beoordeelde op 2019-05-23

Beetje jammer dat het blikje voetzooltjes balm gedeukt was. En de fles fresh spray een gehavend etiket had.

Patricia Vuylsteke beoordeelde op 2019-05-20

Vlotte verwerking, super snelle levering nr Beligie, alles netjes verpakt. Leuk staaltje erbij. Voor het 1st produkten gekocht omdat deze 100% natuurlijk zijn, al heel veel positiefs over gehoord.

R. Rijs beoordeelde op 2019-05-12

Top! Snel en volledig verzonden en door mij ontvangen met persoonlijk kaartje erbij, heel attent :-)

Jason Deruyck beoordeelde op 2019-05-11

Claudia Gerits beoordeelde op 2019-05-04

Snelle levering , het bedankbriefje is een leuke attentie

Roxcane Manook beoordeelde op 2019-04-28

Duidelijke site, je word goed persoonlijk geadviseerd. Snelle levering en een persoonlijk kaartje.
We gaan de producten gebruiken op vakantie ( tegen zandvlooien teken ) en de zachte Pawn balm werkt uitstekend tegen zijn droge neusje!

Reactie van ibizabully:
Heel graag gedaan Roxcane en een hele fijne vakantie gewenst

Robert-Jan Keur beoordeelde op 2019-04-24

Snelle en nette levering, en ook nog een bedank kaartje!! 👍🏻

John hartenhof beoordeelde op 2019-04-20

Snelle levering en super tevreden (ook deze x) over de kwaliteit van de aankoop !

Reactie van ibizabully:
Heel graag gedaan John, we zien je graag terug bij WashBar-Benelux

E Kolthof beoordeelde op 2019-04-18

Tiny Bex beoordeelde op 2019-04-16

Monique van de Wetering beoordeelde op 2019-04-15

Goed advies gehad en snelle levering. Fijne producten!

Reactie van ibizabully:
Dank je wel Monique en heel graag gedaab

Cindy Waijerink beoordeelde op 2019-04-15

Remco vd Doorn beoordeelde op 2019-04-10

Pip Voncken beoordeelde op 2019-04-10

Goede producten, snelle verzending en persoonlijke touch door op visitekaartje de naam van ontvanger te zetten, danken voor de bestelling en groetjes van de afzender :)

Jeanet Van. Ingen beoordeelde op 2019-04-01

Ben tevreden, snelle levering