Pastorielaan 19
5504CM Veldhoven
+31682858123

John hartenhof beoordeelde op 2019-04-20

Snelle levering en super tevreden (ook deze x) over de kwaliteit van de aankoop !

E Kolthof beoordeelde op 2019-04-18

Tiny Bex beoordeelde op 2019-04-16

Monique van de Wetering beoordeelde op 2019-04-15

Goed advies gehad en snelle levering. Fijne producten!

Cindy Waijerink beoordeelde op 2019-04-15

Remco vd Doorn beoordeelde op 2019-04-10

Pip Voncken beoordeelde op 2019-04-10

Goede producten, snelle verzending en persoonlijke touch door op visitekaartje de naam van ontvanger te zetten, danken voor de bestelling en groetjes van de afzender :)

Jeanet Van. Ingen beoordeelde op 2019-04-01

Ben tevreden, snelle levering

Kelly Erkens beoordeelde op 2019-03-30

Heel tevreden.
Deel van de bestelling was niet meteen leverbaar.
Op hun kosten in 2 delen verzonden en daarna super communicatie over het nog te leveren deel.
Sevice en vriendelijkheid echt top!

Cindy Kuijl beoordeelde op 2019-03-20

Snelle reactie op vragen, snelle verzending, goed product. Top👍

John Hartenhof beoordeelde op 2019-03-09

Super tevreden,na meerdere tuigjes geprobeerd hebben is dit voor ons HET TUIGJE !!!!! De levering was ook snel en t zat netjes verpakt met een zeepje erbij .Hoe leuk !! Mochten we ooit nog iets nodig hebben voor onze franse bull bestellen we 100% bij jullie.

Reactie van ibizabully:
Dag John,

Dank je wel voor de mooie woorden. De DOG Copenhagen tuigen zijn inderdaad superfijn qua pasvorm voor het bullen postuur. Veel plezier ermee en graag tot ziens bij ibizabully

Wanda van Delden beoordeelde op 2019-03-08

Iris De ridder beoordeelde op 2019-03-04

Rob Boogaard beoordeelde op 2019-02-25

Op tijd geleverd en goed verpakt

Barbara Platinck beoordeelde op 2019-02-10

Vlotte levering! Netjes verpakt