Pastorielaan 19

Harmke Kas beoordeelde op 2018-12-28

Viviane Cornelisse beoordeelde op 2018-11-25

Ankie Comte-Sein beoordeelde op 2018-11-23

Bo Miedema beoordeelde op 2018-11-19

Net mijn eerste bestelling gedaan en kwam erachter dat ik iets vergeten was dus nog een bestelling erachteraan, izabully nam vrijwel direct contact met mij op en stelde voor om alles in één keer te verzenden, scheelde mij een keer verzendkosten, nogmaals bedankt voor jullie klantvriendelijkheid­čĹŹ

Reactie van ibizabully:
Dank je wel voor de fijne woorden Bo, graag tot ziens op ibizabully

Samantha Gutierrez beoordeelde op 2018-11-18

Corine Reintjes beoordeelde op 2018-11-11

Prima verzorgd.

Wendy Jacobs beoordeelde op 2018-11-10

Lizet Rutten beoordeelde op 2018-10-30

Snelle levering en doen niet moeilijk.mijn pakketje was de shampoo open gegaan en krijg zonder ploblemen een nieuwe TOPPIE

Dag Lizet,
Dank je wel voor de mooie woorden. Helaas was het pakket beschadigd, doordat u keurig foto's had toegestuurd van het beschadigde pakket met de sticker van PostNL voor de beschadiging was het eenvoudig vast te stellen dat het pakket niet juist bij u was aangekomen. Vanzelfsprekend gaan wij in deze gevallen over tot het toesturen van een nieuw product.
Nogmaals onze excuses en veel plezier met de WashBar producten.

Pauline De Witte beoordeelde op 2018-10-08

Reactie van ibizabully:
Dank je wel voor de mooie beoordeling Pauline

Jacky Hoogvliet beoordeelde op 2018-10-07

Keurig op tijd geleverd. Goede pasvorm,. Bulletje blij en warm!

Reactie van ibizabully:
Dank je wel Jacky voor de mooie beoordeling. Veel plezier met de hoodie!

Jacquelien Van putten beoordeelde op 2018-09-24

Super tevreden, mooi product gekregen, dank je wel Ibizabully

Assortiment

Reactie van ibizabully:
Dank je wel Jacquelien voor de mooie woorden, heel veel plezier met de voetzooltjes balsem

Shelley Blom beoordeelde op 2018-09-08

Reactie van ibizabully:
Dank je wel Shelley voor de mooie beoordeling

Stefanie Lindacher beoordeelde op 2018-09-05

Heel moie ervaaring, graag weer!

Reactie van ibizabully:
Dank je wel Stefanie, graag tot ziens op ibizabully

Pascale Kleijn beoordeelde op 2018-09-05

Brigitta Bierkens beoordeelde op 2018-09-03

Goede, snelle en persoonlijke service. Top!

Reactie van ibizabully:
Dank je wel voor de mooie beoordeling Brigitta