pastorielaan 19
5504CM Veldhoven
040 298 4375

Maarten Donker beoordeelde op 2019-08-24

Bestelling snel in huis, meteen in gebruik genomen. Het middel aanbevolen aan een collega die (even) pech had omdat het middel tijdelijk uitverkocht was

Stephanie Dreesen beoordeelde op 2019-08-18

Duidelijke website en super snelle levering!
Zeer te vrede van de producten

Kim Wagemans beoordeelde op 2019-08-17

Heel snel geleverd en na lang zoeken eindelijk een product gevonden dat de parakeratose van mijn hond kalmeert en korsten verminderd ๐Ÿ‘๐Ÿ‘ zelfs onze dierenarts wilde meteen een brochure van de zeep ๐Ÿ‘

A vd Meulen beoordeelde op 2019-08-11

Snelle levering goede service

Anja Voorn beoordeelde op 2019-08-11

Goede en vriendelijke informatie en uitleg en zeer bereidwillig ; snel en correct en fijn mailcontact

Lilian Suyskens beoordeelde op 2019-08-08

Er was 1 ding niet meer in het assortiment. Men nam direct contact op om er een ander product van te maken of eventueel geld retour. Voor het 1e gekozen. Toen het pakket arriveerde zat er een gratis product nog extra bij. Fijn contact ook. Heerlijke producten!

Reactie van WashBar Benelux:
Dank je wel Lilian,
fijn dat we je toch snel konden helpen met een vergelijkbaar product.

Annelies Hamerlinck beoordeelde op 2019-08-06

duidelijke uitleg bij het product. snelle levering en goed verpakt in recyclebaar materiaal.

Barbara Everts-Ludwig beoordeelde op 2019-07-11

Heel tevreden, de volgende dag al in huis!

tinie eelman beoordeelde op 2019-07-10

Heel tevreden mijn hondjes hebben geen jeuk meer en geen vlooien .Heel goede druppels

Reactie van WashBar Benelux:
Dank je wel Tinie, superfijn dat de jeuk onder controle is

Corina Sterk beoordeelde op 2019-07-08

Maandag besteld en.dinsdag al in huis. Hele snel service.

Nicolle Bogaers beoordeelde op 2019-07-08

Snelle nette levering. Over het product kan ik nog niet veel zeggen. Nog maar 1 maal aangebracht bij de hond.

Lianda Sulsters beoordeelde op 2019-07-02

Makkelijk bestellen, snel in huis mét n leuk kaartje erbij! Top

Regina Van goor beoordeelde op 2019-06-25

Voor het bestellen, mailcontact gehad. Vlotte en heldere antwoorden en ook bestellen/bezorging was prima!

Tessa Mattheeussen beoordeelde op 2019-06-25

Supersnelle en correcte levering! Persoonlijk kaartje was heel fijn!

Miek van der vloet beoordeelde op 2019-06-18

Ondanks dat ik mijn huisnummer was vergeten in te vullen had ik de volgende dag mijn bestelling in huis.
En ik zie na 1 dag al positief effect!

Caroline Lehembre beoordeelde op 2019-06-11

Snelle levering zoals verwacht. Artikelen goed verpakt om beschadiging te voorkomen.

Rebecca van Stigt beoordeelde op 2019-06-08

Prima, had de zeep en potenbalsem besteld, de balsem was niet voorradig maar toch had ik binnen een week alles binnen.

Kimberly Meijvogel beoordeelde op 2019-06-08

Vragen werden snel beantwoord. Producten waren iets later omdat er een nabestelling bij zat. Kreeg gelijk een berichtje nadat het was verzonden. Ik vind het fijn dat er geen troep in zit

Michael Lubbersen beoordeelde op 2019-05-27

Snel en netjes geleverd! Ik ben der blij mee met de bestelling! <3