Pastorielaan 19

Thea Bos beoordeelde op 2019-10-15

Snelle service

Mieke Willems beoordeelde op 2019-10-10

E. Jansen beoordeelde op 2019-10-08

Goeie service, blij met de vlooiendruppels en snelle levering!

Marga Mahu Bouwens beoordeelde op 2019-10-07

Ben wel tevreden , jammer dat het ook niet voor katten is , 👍

Sytske Ravenhorst beoordeelde op 2019-10-06

Uitstekende service!

Elisabeth van den Bremer beoordeelde op 2019-09-30

Snel geleverd

Manon Ouwerkerk beoordeelde op 2019-09-29

Kanisha Jansen beoordeelde op 2019-09-29

Ik had mijn bestelling snel in huis. Leuk dat er een extraatje voor de hond bij zat.

Margreet van Asselt beoordeelde op 2019-09-20

Super snelle levering, nu maar hopen dat het gaat helpen om de neuzen van onze bulldogs minder ruw gaat maken....

Mila Stigter beoordeelde op 2019-09-17

P Prinsen beoordeelde op 2019-09-17

Top!

Nina & Mambo beoordeelde op 2019-09-16

Vrijdag 17:30 besteld maandagochtend in huis! Itch Spray en anti vlooienmiddel besteld. Vlooienmiddel werkt uitstekend (ook wanneer de hond al vlooien heeft). De Itch Spray ruikt erg goed (naar essentiële oliën) en gaan we uitproberen. Prachtig kartonnen verpakkingen van de producten én als opvulmiddel/bescherming papiersnippers. Super milieu vriendelijk dus! Bedankt IbizaBully!

Reactie van ibizabully:
Dank je wel Nina & Mambo,
We doen ons uiterste best om zo duurzaam mogelijk onze paketjes te verzenden :-)

Gina De Clerck beoordeelde op 2019-09-13

snelle, verzorgde levering!

Sylvia Van noort beoordeelde op 2019-09-13

Bestelling is heel snel verzonden. Er zat zelfs een klein bedankkaartje bij en 2 proef zeepjes. Of de olie ook helpt tegen vlooien moet nog blijken heb het pas 1 keer aangebracht. Vind het niet heel aangenaam ruiken omdat ik tea tree ruik en daar houd ik niet zo van....

Petra van de Noord beoordeelde op 2019-09-13

Petra Paulissen beoordeelde op 2019-09-11

Heel tevreden, snelle levering en leuk verpakt !!! Toppie !!!

Jannie Schuitema beoordeelde op 2019-09-10

Esther Huisman beoordeelde op 2019-09-10

Marian Groen beoordeelde op 2019-09-09

duidelijke site, snelle levering hand geschreven kaartje erbij top.

Irma Mulder beoordeelde op 2019-08-27

Snelle bezorging