Goede service. Vriendelijk geholpen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mieke
- Raoul Coppens
goed
Hoe zou je ibizabully beoordelen?
- Jo Gyselinck
Prachtige kwaliteit 👍👍👍
- Anita Lo
Heel snel geleverd, goede prijs en een heel lief persoonlijk kaartje bij de bestelling
- Carly
Fijne goede vorbakken! Ideale hoogte voor mn frenchies! Stevige kwaliteit
- greet GOOSSENS
Kreeg telefonisch te horen dat de kleur wit een lange tijd niet leverbaar is. Bruin werd nog diezelfde dag verzonden,snel geleverd en heel tevreden van ! Super service