Vliegenkampstraat 81
5923AT Venlo

9,1

Jacqueline Chérie Hoogkamer beoordeelde op 2018-08-24

Heel tevreden! Vragen werden snel beantwoord en de levering ging ook snel en zonder problemen.

P.M. Juda beoordeelde op 2018-08-20

Prima communicatie, volgende dag bezorging en blij met artikel.

E Witsen beoordeelde op 2018-08-13

Accurate medewerkers en snelle levering

G.de vries beoordeelde op 2018-07-31

Luchtreiniger werkte niet goed .na overleg deze opgestuurd en een nieuwe ontvangen.goede service.

Reactie van ionClean.nl:
Goedemiddag,

Dat vinden we jammer om te horen. Wellicht had het handiger geweest als u even contact had opgenomen voor aankoop, dan hadden we u kunnen adviseren en had u nu wel een luchtreiniger in huis gehad waar u tevreden over had geweest. U heeft nu een luchtreiniger aangekocht waar geen ventilator en geen carbon filter in zit. Dus dat deze niet krachtig genoeg is en niet voldoende de geuren uit de lucht verwijdert, had u eigenlijk van te voren al kunnen weten... Daar hebben we onze krachtige luchtreinigers voor en u had gewoon binnen 28 dagen kunnen omruilen op onze kosten. Nu kan het helaas niet meer.

Dewi Holland beoordeelde op 2018-07-10

prima snelle levering prima produkc

John Ubachs beoordeelde op 2018-06-19

Goede en snelle levering
Bij een vraag direct kundige uitleg
Goed product

I Huskes beoordeelde op 2018-06-08

geweldig goed ,zeer tevreden
iet

Michael Hazelhoff beoordeelde op 2018-06-04

Perfecte feedback via email en levering!!

I Kuiper beoordeelde op 2018-05-15

gevaarlijk slechte gebruiksaanwijzing in het Nederlands,in het Duits is het beter. apparaat zelf doet het helemaal niet.alsof hij geen stroom krijgt via het Chinese snoertje.en het ligt niet aan mijn stopcontacten.

P.M.R. Fechner beoordeelde op 2018-04-01

Snel geleverd. Makkelijke site

Maikel Moors beoordeelde op 2018-03-30

Snelle reactie op mail
Snel opgestuurd en goed verpakt gewoon tevreden over alles

Henk IJmker beoordeelde op 2018-03-19

Makkelijk te bestellen on line en prima verzorging van de verzending. Via Track en Trace was het voortdurend in het sorteercentrum terwijl het al afgeleverd werd.

Jeffrey Kerkhof beoordeelde op 2018-03-09

Wat probleempjes met een model maar zeer snel reactie en de oplossing aangeboden. Netjes

Isabela Wonderen beoordeelde op 2018-02-13

Goed product gekocht PR 369 luchtreiniger . Het ging minder goed met ontvangen van een email met track en trace nummer. Gelukkig ben ik op tijd thuis gekomen en mijn apparaat kunnen ontvangen

Anne Jan Graaf beoordeelde op 2018-02-09

Snelle bezorging

Marlies Jansen-Budie beoordeelde op 2018-01-29

Zondagavond besteld en dinsdagmorgen geleverd perfect. Super verpakt en factuur ontvangen. Alles zeer goed

S Pinto beoordeelde op 2018-01-02

Ik ben niet gewend dat de webwinkel zelf kontact opneemt om de bestelling naar wens af te ronden ,geen aandringing gewoon fatsoenlijk

Herman Wijers beoordeelde op 2018-01-02

snelle levering, product werkt uitstekend.

J.a Boxel beoordeelde op 2017-12-16

Het product is 'savonds besteld, en de volgende dag al bezorgd

Rene Landgraf beoordeelde op 2017-12-15

Snelle levering apparaat naar wens