Molenbossen 84
5923AB Venlo

Jacqueline Hoogkamer beoordeelde op 2017-07-21

Heel tevreden! Ik had het produkt vrijdag besteld en het zaterdagochtend al in huis! Geweldig apparaat, ik kan (ondanks mijn astma!) veel beter ademhalen in huis!

W. Triest beoordeelde op 2017-07-01

Prima webshop, snel antwoord op vragen.

L Granger beoordeelde op 2017-06-26

18u besteld, volgende dag in huis! Jammer dat PostNL te laat bezorgd heeft. Product bevalt prima.

Wilma Rijkers beoordeelde op 2017-06-18

Zeer goede service en levering!! Doordat ik het formulier niet goed had ingevuld konden ze mij geen bericht sturen.maar toen zolang doorgegaan totdat ze me bereikt hadden.erg attent o.a van de klantenservice.volgende keer bestel ik hier zeker weer mijn producten

S Baas beoordeelde op 2017-05-12

Enige minpunt: besteld artikel kleur bleek niet zeart maar grijs

R Evers beoordeelde op 2017-04-08

Perfect afgeleverd en werkt heel goed

Ingrid Heijden beoordeelde op 2017-03-29

snelle levering,

Arlette Hoeven beoordeelde op 2017-02-13

Prima geregeld

Harold Tijs beoordeelde op 2017-02-01

Prima en snel

Huub Janssen beoordeelde op 2017-01-26

Snelle levering, op vrijdag besteld en betaald. Zaterdag al in huis.

Theo Saarloos beoordeelde op 2017-01-14

Bijna alles was en ging correct behalve de postbode maakt het wat verwarrend.

MC beoordeelde op 2017-01-12

Goede service

MC beoordeelde op 2017-01-08

Goede service!

Vivienne beoordeelde op 2017-01-05

Mijn complimenten voor de goede en snelle service . Geen vraag was te veel , die zijn allemaal uitgebreid en duidelijk beantwoord . Bedankt !

MB beoordeelde op 2017-01-02

Prima, snelle bezorging.

Yvonne beoordeelde op 2016-12-13

Heel tevreden. Ik kreeg per omgaande antwoord op mijn (vele) vragen via de e-mail. Snelle levering. Bedrijf komt superprofessioneel over.

Jean Vander Mergel beoordeelde op 2016-12-10

afstands bediening : niet in de doos,staat toch vermeld in de beschrijving.

Linda Scheffers beoordeelde op 2016-12-10

Sinds 6 dec. 16 in gebruik genomen. Ik rook, woon in een fllat aan een drukke verkeersweg. Automobilisten moeten steeds bij de rotonde onder mij afremmen en optrekken. Het stonk in mijn huiskamer. Na 2 dagen al bleek de staaf volledig bruin te zijn en zwart. Vangt dus alle smerigheid op en GEEN vieze luchtjes meer. Ook geen kookluchtjes. Ben hierdoor uitermate zeer zeer tevreden.

Leo Rödel beoordeelde op 2016-12-10

Zondags besteld dinsdag ontvangen