Stationsstraat 11a
9679EA Scheemda

Hennie beoordeelde op 2019-05-21

Zeer snel geleverd, binnen een dag. Netjes verpakt. Dit is al de tweede keer dat ik hier bestel, maar ik ga het vaker doen.

W. van der Hout beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering en met zorg bezorgd!

Joke de Jel beoordeelde op 2019-05-19

Heel goed, leuke artikelen, snelle en accurate levering.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze prachtige beoordeling! Hier zijn we heel erg blij mee, fijn om te lezen! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge namens team Kralenstulpje.

Barbara Wissemborski beoordeelde op 2019-05-17

Super tevreden snelle levering en altijd top kwaliteit !

Beste Barbera,

Kayleigh Hamer beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering en netjes verpakt!

Beste Keileigh,
Wat fijn om te lezen dat u tevreden met alles bent! Hartelijk bedankt voor deze mooie recensie. Met vriendelijke groet, Esther de Jonge namens team Kralenstulpje.

Yvonn Trip beoordeelde op 2019-05-17

Goede producten voor een lage prijs en uitstekende service 👍
Bestel zeker een volgende x, dankjewel

Tanja beoordeelde op 2019-05-16

De bestelling is snel geleverd en de organza zakjes zijn ook erg mooi

Yessica Debruyne beoordeelde op 2019-05-16

Goede kwaliteit en snelle levering, wel iets duurder dan andere kralen shops.

Beste Yssica,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. U heeft Miyuki kralen besteld voor 2 euro, twee bedeltjes bedeltje voor 90 cent en drie tussenzetsels met facetgeslepen edelstenen voor €. 3.50. Kunt u me zeggen welke artikelen u bij een andere webwinkel binnen Nederland goedkoper kunt krijgen? Wij hebben namelijk de goedkoopste prijsgarantie. Ik hoor graag even van u, alvast hartelijk bedankt!
Met vriendelijke groet, Esther de Jonge namens team Kralenstulpje

Corine beoordeelde op 2019-05-15

Leuke webwinkel, veel keus in bedeltjes, slotjes en andere materialen om sieraden te maken. Ook snelle verzending en goed verpakt als brievenbuspost. Ik ga hier zeker nog vaker wat bestellen.

Marcel Admiraal beoordeelde op 2019-05-15

Prima producten, snelle levering, goede prijzen, niks op aan te merken. Ga zo door.

Beste Marcel,

D Karouw beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering en goede service.

Monique beoordeelde op 2019-05-13

Heel tevreden, snel geleverd en netjes ingepakt!!

J. van Eeken beoordeelde op 2019-05-13

Heel fijn meegedacht toen ik spoed had voor mijn bruiloft. Het bestelde was daardoor mooi op tijd. Bedankt!

Carla Edel beoordeelde op 2019-05-12

Top geregeld, had eerst nog wat vragen, binnen een uur steeds antwoord ontvangen, alle spullen zaten keurig verpakt en snel geleverd!

Cindy Theunissen beoordeelde op 2019-05-12

Super snelle levering! Helemaal blij mee😃 met een super leuk bedankje erbij!

Beste Cindy,

M.J. Pekaar beoordeelde op 2019-05-11

vriendelijk ,vlotte verzending , leuke spullen.

Minke Dijkstra beoordeelde op 2019-05-10

Laat op de middag bestelling geplaatst, betaalt, bevestiging ontvangen, en de volgende dag pakketje in de brievenbus. Enorm tevreden!

Shirley Van cruchten beoordeelde op 2019-05-10

Tevreden, snelle service netjes geleverd

Beste Shirly

S. Duinker beoordeelde op 2019-05-09

Mooie producten, betaalbaar, snelle levering en aardig personeel. Ook goed te bereiken per telefoon en mail. Heel tevreden!

Johanna van Schaijk Jansen beoordeelde op 2019-05-09

Nette levering. Keurig verpakt.