Stationsstraat 11a
9679EA Scheemda

Florence Erwes beoordeelde op 2019-07-18

Snelle levering.
De organza zakjes waren de perfecte maat!

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Hier ben ik blij mee, met vriendelijke groet, Esther de Jonge

Netty Heynen beoordeelde op 2019-07-18

de bestelling was compleet zelfs nog een extraatje erbij.dank U wel
en heel snel geleverd.
Heel tevreden.
met vriendelijke groet Netty.

A.B. Mijnhardt-Schildkamp beoordeelde op 2019-07-17

Leuk assortiment en snelle levering

Meyke Leppers beoordeelde op 2019-07-15

Goede service en snelle levering!

Beste Meyke,

Ik ben blij om te lezen dat alles naar wens is geweest! Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes Esther van 't Kralenstulpje.

Visser beoordeelde op 2019-07-13

Artikelen in orde. Goed verpakt en snel bezorgd. Attentie erbij gehad, heel leuk|

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Ik ben blij om te lezen dat alles naar wens is geweest! Groetjes Esther van 't Kralenstulpje.

Yvette virginia beoordeelde op 2019-07-13

Bestelling en het levering ging super , en heel snel ontvangen.

I. Sjouke beoordeelde op 2019-07-12

Goeie spullen, snelle levering!

Beste Sjouke,

Y beoordeelde op 2019-07-12

Leuk assortiment, super snelle en keurige afhandeling. Perfect

Miranda Willemse beoordeelde op 2019-07-12

top service! er klopte iets niet met de bestelling en binnen een uur na mijn mailtje werd ik al teruggebeld en is alles prima opgelost.

Saskia Philips beoordeelde op 2019-07-10

Snel, compleet

CHM Wijnker beoordeelde op 2019-07-10

Artikelen zoals beschreven. Goede communicatie. Klantvriendelijke en vakkundige medewerkers. Snelle afhandeling en verzending. Uitstekende service. Bedankt.

Char Ashruf beoordeelde op 2019-07-09

De bestelling klopt altijd en de verassingen zijn leuk. Je kan er wat mee
šŸ„°

Tam beoordeelde op 2019-07-05

Prima artikelen, snelle service. Niets op aan te merken!

Danielle V beoordeelde op 2019-07-05

Prima

Twei Hermes beoordeelde op 2019-07-04

Super, snelle levering!

Esther van Kooten beoordeelde op 2019-07-04

Labels besteld. Ze waren snel binnen en perfect geleverd. Zelfs een kleine presentie gekregen.

Joze kersten beoordeelde op 2019-07-03

Altiijd netjes en vlug

P.J.M. Vogt beoordeelde op 2019-07-02

Goed en klantvriendelijk. Levering goed.

Netty Voormolen beoordeelde op 2019-07-02

Snelle en goede levering

JC van Amersfoort beoordeelde op 2019-07-01

goed product, snelle verzending, uitstekende service