Stationsstraat 11a
9679EA Scheemda

Kizzy beoordeelde op 2018-11-19

Duidelijke site, netjes geleverd en vriendelijke afhandeling.

Melisande Arends beoordeelde op 2018-11-18

Snelle service. Had niet gedacht meteen de volgende dag al alles in huis te hebben. Top!

Henk Keller beoordeelde op 2018-11-17

Snelle levering voor een hele scherpe prijs. Alles goed aangekomen. Goed verpakt (geen onnodig grote verpakkingen) en keurig op tijd.

Wanda Paul beoordeelde op 2018-11-16

Je krijg wat je besteld en de levering is lekker snel

Agnes Goudsmits beoordeelde op 2018-11-15

Prima verzorging met aardige attentie!

Ellen Eijsackers beoordeelde op 2018-11-15

goed ingepakt en snelle levering. Je wordt er hebberig van :)

Jacqueline Meijer beoordeelde op 2018-11-14

Snelle bezorging van mooie labels!

Reactie van 't Kralenstulpje:
Wat ontzettend fijn dat we zo'n mooie beoordeling mochten ontvangen! U maakt mijn dag nu al helemaal goed, hartelijk bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge.

Van erp beoordeelde op 2018-11-14

Prijslabels besteld, super snel geleverd, goede kwaliteit voor een prima prijs!
Kortom volgende keer weer bestellen bij het kralenstulpje! Webwinkel met zeer goede service met een hoofdletter SSSSS!

Claartje beoordeelde op 2018-11-13

Er was wat mis gegaan met de bestelling, maar dat is heel snel en naar tevredenheid opgelost!

Reactie van 't Kralenstulpje:
We zijn blij dat u tevreden bent! Hartelijk dank voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge.

Nel beoordeelde op 2018-11-11

snelle levering en leuke prijs

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt dat we deze mooie beoordeling mochten ontvangen! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge.

Esmée Boers beoordeelde op 2018-11-09

Snelle levering en prima kwaliteit!

B. Vloemans beoordeelde op 2018-11-09

Helemaal prima

margaret kleinsman beoordeelde op 2018-11-09

was snel en netjes verzorgd

Steur beoordeelde op 2018-11-09

Prima!

marri huissen beoordeelde op 2018-11-08

na mijn bestelling volgde een vlotte afhandeling en keurig verzorgd pakketje werd afgeleverd. voor herhaling vatbaar

M. Schneijdenberg beoordeelde op 2018-11-08

Snel geleverd, netjes verpakt. Bedankje bij de bestelling in de vorm van een extra bedeltje.

Milja Kroes beoordeelde op 2018-11-08

Zoals altijd helemaal goed 👍

Prisca Brenner beoordeelde op 2018-11-07

Snel en netjes, zoals altijd👍🏻

Manon Heukeshoven beoordeelde op 2018-11-06

Ik ben heel erg tevreden over het Kralenstulpje. Er zijn ontzettend leuke en mooie dingen te vinden in de webwinkel.
Ze hebben ook veel keus en de levering is supersnel, bovendien zijn ze erg goedkoop, Allemaal pluspunten,
wat wil een mens nog meer!
Veel succes met de winkel en eindeloos veel klanten toegewenst.

Evelien Krieger beoordeelde op 2018-11-05

Prima service! De bestelde spullen correct en snel geleverd!