Stationsstraat 11a
9679EA Scheemda

Google Plus/Places - 8,6

Margo Zwitserlood-Nijenhuis beoordeelde op 2018-07-18

Ik kreeg een vriendelijk telefoontje van de eigenares van de site omdat de kleur van materiaal anders bleek dan op de foto op de site. Daarna kreeg ik de foto toegestuurd met werkelijke kleur om na te gaan of ik die wel wilde. Verder accurate en snelle zending. Tekst op de site is grappig positief; ' grappig' omdat het niet gelikt-commercieel is. Dat spreekt me veel meer aan!

Iris timmermans beoordeelde op 2018-07-17

Snelle levering, goede kwaliteit, fijne prijzen, contact per mail en de coulance die ik gekregen heb wordt zeer gewaardeerd!

Sandy Twaalfhoven-Dol beoordeelde op 2018-07-16

Makkelijk, overzichtelijk en snelle levering!
Verzendkosten kunnen wellicht wat lager, maar daar kan ik als klant niet echt over oordelen.

Beste Sandy,
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Ik heb u in een privé bericht even uitgelegd waarom de portokosten €. 3,95 zijn. Ik hoop dat u iets met deze info kunt. Fijne dag toegewenst!! Groetjes, Esther de Jonge

Ferry Wehmuller beoordeelde op 2018-07-15

Snel correct en volgens afspraak. met andere woorden Top.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Wat ontzettend fijn en mooi om te lezen! Hartelijk bedankt voor deze super positieve reactie! Groetjes Esther de Jonge van www.kralenstulpje.nl

I Klein beoordeelde op 2018-07-15

Bestelling prima verlopen!!!!

Reactie van 't Kralenstulpje:
Wat fijn om te lezen dat alles naar wens was, daar doen we het voor, hartelijk bedankt! Groetjes, Esther de Jonge www.kralenstulpje.nl

christa Koppenaal beoordeelde op 2018-07-15

Ik kreeg het netjes en verzorgd binnen
En zal zeker hier nog een keer bestellen

Marja Brans beoordeelde op 2018-07-13

snelle en goed verzorgde levering!

Rosella Koning beoordeelde op 2018-07-13

Heel positief, snelle levering, perfect op de hoogte gehouden van de status. Betrouwbaar en foto's op de site zijn representatief en producten zien er in het echt soms nog beter uit.

Yvonne Visser-Roelofsen beoordeelde op 2018-07-11

Super goede en snelle levering, producten ook naar wens. Ben dus tevreden!

Yvon de Groot beoordeelde op 2018-07-09

Het pakketje zat in mijn brievenbus dus de bezorging was prima

Reactie van 't Kralenstulpje:
Wij zij heel erg blij met deze feedback, hartelijk bedankt! Groetjes, Esther de Jonge, namens team Kralenstulpje!

Jessica de Beukelaer beoordeelde op 2018-07-08

Snel geleverd, duidelijke info op site en goede prijs.

Willemijn van den Berg beoordeelde op 2018-07-08

Snelle correcte levering, goede prijs.

Martina Wierenga beoordeelde op 2018-07-07

Zeer tevreden. Snelle levering en snelle reactie op mijn vraag.

Rigitte Weygers beoordeelde op 2018-07-07

Heel tevreden, snelle levering,en ook snelle antwoorden op mijn vragen.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid was, daar zijn we ontzettend blij mee, hartelijk bedankt! Groetjes, Esther de Jonge www.kralenstulpje.nl

Tim Baving beoordeelde op 2018-07-06

Heel tevreden, makkelijk met ophalen

Suzanne Aarts beoordeelde op 2018-07-06

Zeer tevreden, op maandag de bestelling geplaatst en op woensdag werd deze geleverd als een keurig netjes pakketje!!!!

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hier worden wij heel erg blij van, wat een leuke reactie! Hartelijk bedankt! Groetjes, Esther de Jonge www.kralenstulpje.nl

Heidi Luchies beoordeelde op 2018-07-06

Alles in goede orde en snel ontvangen.

Ilona Van der Horst beoordeelde op 2018-07-06

Alles staat goed uitgelegd op de site, snelle levering, er was helaas een foutje bij de levering met 2 kralen maar dit hebben ze meteen en snel opgelost!
Top!

EHC Reurekas beoordeelde op 2018-07-05

Bestelling prima volgens afspraak geleverd..

Dita Meeuwissen -Zijlstra beoordeelde op 2018-07-03

Snelle levering. Geweldige producten. 😊