Stationsstraat 11a
9679EA Scheemda

Marie-Thérèse. Van Deijl Duchateau beoordeelde op 2019-01-19

Heel goed aangekomen.Zeer goede service.Ik ga zeker nog bestellen als ik het nodig heb.Dus tot volgende keer.Een fijn weekend en vele groeten voor jullie van MRie-Thérèse

Palmyra Oldenburger beoordeelde op 2019-01-19

Uitstekende service en snelle verzending

M.I.Visser-Reyneveld beoordeelde op 2019-01-17

Mooie Spangen, ook de kraaltjes, echt de kleurtjes die ik gehoopt had!

Monique Bakker Braakman beoordeelde op 2019-01-16

Mooie spullen en snelle levering

A van den Berg beoordeelde op 2019-01-16

Goede kwaliteit.
Prijs is goed.
Snelle levering.

Emily Holtmaat beoordeelde op 2019-01-15

Goede service na een bestelling waarbij van alles misging!

Sarinah de Miranda beoordeelde op 2019-01-14

Mijn bestelling was op tijd geleverd en met leuke attenties verstuurd. Sarinah

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling, hier zijn we heel erg blij mee! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge

Sandra Roosenburg beoordeelde op 2019-01-14

ik ontving de bestelling goed, volledig en snel.
er was even een misverstand over de facturatie van de brief- of pakket post, maar de respons en afhandeling was zeer prettig en integer.
het is soms lastig in te schatten of de bestelling door de brievenbus kan of als pakketje verstuurd moet worden.

de kwaliteit van de spulletjes is goed, en leuk dat het zo leuk verpakt zat.
ik zal zeker nog wel een keer bestellen.

Marle Leisink beoordeelde op 2019-01-13

Snelle levering. Mooie kwaliteit. En mooi verpakt. Elk pakje is een kadootje voor mijzelf.

Klaas Boekel beoordeelde op 2019-01-11

Uitstekende service - Prima product - Zeer tevreden

Peet van Dee beoordeelde op 2019-01-11

Zeer OKE

Elizabeth Van der Kamp beoordeelde op 2019-01-10

Altijd goed en keurig verpakt

Ellen Mul beoordeelde op 2019-01-08

Er wordt meegedacht, moeite gedaan, daarnaast een snelle afhandeling van de bestelling!

Ingrid Vermeulen beoordeelde op 2019-01-03

Snelle verzending , goed ingepakt en mooie spullen

CAJ Spijker beoordeelde op 2019-01-03

Ik kreeg mijn bestelling 1 dag later dan vermeld, maar dat kwam door de feestdagen denk ik. Werd goed geholpen.

Ellen Pas beoordeelde op 2019-01-03

De bestelling was snel hier

Elize beoordeelde op 2019-01-02

product netjes verpakt en snel verzonden

Reactie van 't Kralenstulpje:
Wat ontzettend fijn om zo'n mooie beoordeling te mogen ontvangen, hier worden we heel erg blij van, hartelijk bedankt! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge.

C. Garama beoordeelde op 2019-01-02

Heel tevreden, bestelling was keurig verpakt en via mail op de hoogte gehouden over status van de levering

Verbruggen beoordeelde op 2019-01-02

Alles netjes veilig verpakt

Poot beoordeelde op 2019-01-01

Snelle reactie over de bestelling, snelle levering. Goed verpakt en een leuk cadeautje erbij. Dank je wel.
Groet, Joke