Stationsstraat 11a
9679EA Scheemda

Mandy Lam beoordeelde op 2018-02-17

Snelle levering, altijd compleet.

Reintjens Hartmann beoordeelde op 2018-02-15

Goede service, prijzen, verzending en kwaliteit.

Helmi Ijntema beoordeelde op 2018-02-15

Snel reactie, netjes afgeleverd met attentie. Leuk!

A. van Vugt-Overbeek beoordeelde op 2018-02-14

Keurig verzorgd en snel in huis, leuke dingen hebben ze hier !!

Martina kin beoordeelde op 2018-02-14

Snel en goede levering.

Monica Knaapen beoordeelde op 2018-02-13

Heel tevreden, snelle levering en leuk verpakt met een extraatje.

Olga van Straaten beoordeelde op 2018-02-13

De materialen waren van goede kwaliteit, keurig verpakt en bijgaand een leuk presentje.

F Pieters beoordeelde op 2018-02-11

Zeer tevreden, goede kwaliteit van de producten, wordt leuk verpakt.
Snelle levering.

Lesley Alexander beoordeelde op 2018-02-08

heel tevreden zou deze winkle wel aanraden

Quirijns beoordeelde op 2018-02-08

Vraag meteen opgelost. Pakje snel ontvangen. Super leuk ingepakt

Schorer beoordeelde op 2018-02-07

Snelle levering. Bestelling keurig verpakt en zag er goed uit. Leuk dat extraatje!

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie reactie, hier zijn we heel erg blij mee! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge namens team Kralenstulpje.

Annemarieke Leene beoordeelde op 2018-02-06

Snelle levering, super leuk verpakt en de armbandjes zijn ook nog eens goed gelukt!

Beste Annemarieke,

Dat is heel erg leuk om te lezen, bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge namens team Kralenstulpje.

Suzanne Burger beoordeelde op 2018-02-06

Heel tevreden, snelle levering; volgende dag al in huis. De eigenaresse had er een heel leuk pakketje van gemaakt met leuke extra's. De artikelen zijn van goede kwaliteit, en dat voor een hele leuke prijs! Super, echt een aanrader! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Reactie van 't Kralenstulpje:
Beste Suzanna, wat een fijne reactie! Hartelijk bedankt hiervoor! Hier zijn we heel erg blij mee! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge namens team Kralenstulpje.

Robbemond beoordeelde op 2018-02-04

Snelle en nette levering.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Fijn om te lezen, hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge namens het team van www.kralenstulpje.nl

Gisela Juttner beoordeelde op 2018-02-03

Snelle levering. Alle producten helemaal naar wens. Heel betaalbaar.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie feedback! Daar zijn we blij mee! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge namens het team van www.kralenstulpje.nl

Heleen beoordeelde op 2018-02-03

Snel in huis en keurig verpakt! Zeker een aanrader om nog eens te bestellen!

Reactie van 't Kralenstulpje:
Heel erg fijn om deze reactie van u te mogen ontvangen! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge namens het team van www.kralenstulpje.nl

Marjon beoordeelde op 2018-02-03

postmes beoordeelde op 2018-02-03

zeer tevreden niks op aan te merken

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hier doen we het voor, hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge namens het team van www.kralenstulpje.nl

Jolanda Tenbergen beoordeelde op 2018-02-03

Snelle bezorging en een perfect pakketje ontvangen.
Met een persoonlijke bedank erbij...top

Jacqueline beoordeelde op 2018-02-02

Prima en persoonlijke service