Stationsstraat 11a
9679EA Scheemda

MARIEANNE VERHULST beoordeelde op 2019-03-23

Ik had het product op de correcte tijd in huis, maar heb er nog niet kunnen mee werken. Over de kwaliteit van mijn product, bericht ik U lager nog.

Hanny Verlint beoordeelde op 2019-03-23

Zeer tevreden !! Bestelling snel in huis. Na constatering beschadigd besteld sieradendoosje en over en weer contact hierover al heel snel levering van nieuw doosje !!

Janneke Uitterdijk beoordeelde op 2019-03-23

Alles mooi op tijd bezorgd en netjes verpakt.. top!

Nicole Geurts beoordeelde op 2019-03-22

Snelle levering. Foutje gemaakt bij levering, nl. verkeerde geluksengeltjes. Na een mail gestuurd te hebben, volgende dag de juiste geluksengeltjes in de bus met een gratis bedeltje!! Goede service! Alleen jammer dat ik daarná nog een mail kreeg of ik de fout geleverde geluksengeltjes wilde retourneren. Één envelop was al weggegooid, gedoe en veelvuldig mailcontact om dit op te lossen. Maar verder wel tevreden!

KRIES FOULON beoordeelde op 2019-03-22

Prima, alles is correct geleverd.

Mirjam Teunissen beoordeelde op 2019-03-21

Mooie producten en snelle levering: top!

Linda beoordeelde op 2019-03-20

Keurig en snel. Mooie kwaliteit.

A.G. van Zonneveld beoordeelde op 2019-03-20

Alles uitstekend geregeld. Prachtige verpakking.

jansen beoordeelde op 2019-03-19

mooie winkel, veel keuze, snel verzonden en mooi ingepakt.
We zijn blij met uw zaak en ook de naam.
vr.gr.
ien jansen

Brigitte Scheffer van de Poppe beoordeelde op 2019-03-18

Prima

Jessie van der Venne beoordeelde op 2019-03-18

Snelle en accurate afhandeling van bestelling!

Willy Seppenwoolde beoordeelde op 2019-03-17

perfect, snelle levering

Laura beoordeelde op 2019-03-17

Ik had gevraagd het leer aan een stuk te leveren en dit is gedaan. Je werd goed op de hoogte gehouden en de levering was snel.

C.stutvoer beoordeelde op 2019-03-14

Snelle levering met verwachte kwaliteit

Manon Talsma beoordeelde op 2019-03-13

snel geleverd. Mooie hoedenspelden :)

Ans Heerink-Cornelissen beoordeelde op 2019-03-13

Prima verzorgt, mooi verpakt en goede kwaliteit.

Ank Kamphuis beoordeelde op 2019-03-12

Bestelling de volgende dag al in huis. Alles keurig verpakt. Ik ben zeer tevreden.

Evelien Jekel beoordeelde op 2019-03-12

Snelle levering en steeds op de hoogte gehouden van status.
Zeer tevreden.

BigBear beoordeelde op 2019-03-12

't was net HG! (je weet wel van die commercials voor schoonmaakmiddelen) daar bedoel ik mee dat 't Kralenstulpje gewoon "doet wat het beloofd". Niets meer en niets minder, Heel Goed dus......

Klara Vlassak beoordeelde op 2019-03-11

Heel tevreden, snelle levering. Van één halsketting ontbrak wel een stuk.