Middelmoot 1
1721 CZ Broek op Langedijk
072-5206330

Bol.com 21 9,1

Ton van Damme beoordeelde op 2018-06-08

Goede duidelijke website. Spullen naar behoren en snel geleverd.
Kwaliteit is ook prima

J.R.C. Wouda-Majoor beoordeelde op 2018-03-10

prima webwinkel. Bestellen en afhandelen vlot en goed!

c.m. sliepen beoordeelde op 2018-02-26

Prima product., snel en goed geleverd. Snelle en duidelijke beantwoording van mijn vragen vooraf.

Marjolein de Jong beoordeelde op 2017-01-31

We hebben een chaise longue laten maken met de huid van een bergzebra uit Afrika en staan versteld van de creatieve, zeg maar kunstzinnige wijze waarop dit heel vakkundig is uitgevoerd. Echt groot vakmanschap. We zijn erg onder de indruk van de oplossing die gevonden is om alle onderdelen mooi tot hun recht te laten komen.

HC Pas beoordeelde op 2016-12-05

Zeer goed advies gekregen en zeer vriendelijk beholpen

K.verduijn beoordeelde op 2015-12-28

Was niet op afgesproken dag maar na 2 dagen pas geleverd. Wel jammer.

Tineke en Wim van Rossum beoordeelde op 2015-10-16

Onze ervaring met woongilde mag uitstekend genoemd worden, Woongilde komt met ideeën die wij graag opgevolgd hebben en met succes, het ziet wat Woongilde geleverd heeft uitstekend uit. De nazorg die buiten hun schuld nodig was werd snel en correct uitgevoerd.

Kenmerken van Woongilde is onder meer: afspraken nakomen, luisteren naar de klant, levering op tijd, Wij kunnen Woongilde iedereen aanbevelen.

Fam. J. Lemmers beoordeelde op 2015-10-14

Groot assortiment aan meubelstoffen.
Uitstekende uitleg over keuze en kwaliteit ervan.
Prima service van halen en brengen vanuit de huiskamer.
Offerte en prijsafspraak goed geregeld en duidelijk.
Warm aanbevelenswaardig.

Leo Zonneveld en Monique de Haan beoordeelde op 2015-08-12

Wij zijn zeer tevreden over het gehele traject vanaf het eerste contact over de selectie van de vloerbedekking tot en met het plaatsen en afhandeling. De begeleiding was prettig, flexibel, klantgericht en professioneel. Ook de stoffeerder heeft zijn werk prima en plezierig gedaan

Ruud beoordeelde op 2015-08-08

erg fijne winkel .
Bekleding / stoffering in eigen beheer
Top .
afspraak= afspraak

C WALSH beoordeelde op 2015-07-24

Geweldige service. Leuk om met vrolijke hulpvaardige mensen in deze bedrijf aankoop te doen. Mijn gordijnen en rails zijn echt toppie. Geweldig.

j.kingma beoordeelde op 2015-05-11

Ik ben zeer te vrede. Als de levertijd is vastgesteld is er geen vertraging. Het personeel is vriendelijk Kortom geen problemen

j. westrate beoordeelde op 2015-04-29

Prima service en snelle levering, aanrader!

cliff beoordeelde op 2015-04-28

Een vernieuwende winkel
met niet alleen meubelstoffen nee ook gordijnstoffen vloeren meubelstoffeerderij meubelmakerij & een gordijnen atelier.
je staat werkelijk versteld hoe veel producten ze daar verkopen .

Mike van der Velde beoordeelde op 2015-04-28

Super vriendelijk meedenkend geduldige benadering.
Echt een aanrader voor een ieder die zijn echt wil laten stralen!

2015