BABYBIBS
Het leveren van kwalitatieve producten is erg belangrijk. Daarom zijn wij van Babybibs.nl erg kieskeurig wat betreft onze producten en hetgeen wij verkopen. Wij geloven sterk in babyartikelen van kwaliteit en duurzaamheid. Ben je dus opzoek opzoek naar een specifiek product, maar hecht jij veel waarde aan kwaliteit? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Wij hebben een breed assortiment aan verscheidene producten. Op basis van jouw wensen en voorkeuren, vind jij altijd het gewenste product bij Babybibs.nl!

Lidmaatschap per 20-01-2020 stopgezet

• Lelie
    Review voor BABYBIBS

Uitstekende service! De bestelde producten heb ik heel snel ontvangen. Over de producten ben ik zeer tevreden, met name de Nenuco Airwick is een aanwinst in ons huis!
    Ook heb ik kussens besteld. Hiervoor had ik een andere maat nodig dan vermeld op de website. Na zeer prettig telefonisch overleg, zijn de kussenhoesjes snel nageleverd. Mijn complimenten voor de goede service!

Antwoord van BABYBIBS

Bedankt voor uw reactie! We doen uiteraard erg ons best om de klant tevreden te stellen. Heel veel plezier met uw aankoop!