Bedplankjes.nl

Bedplankjes.nl

Bedplankjes.nl verkoopt verschillende soorten bedplankjes in allerlei kleuren en maten, bedplankjes zijn kleiner dan een traditioneel nachtkastje en nemen daardoor minder ruimte in beslag; perfect voor die krappe plekken bij je bed of voor een minimalistisch uitstraling van je slaapkamer! Bedplankjes zijn geschikt voor bedden met en zonder bedrand, afhankelijk van het gekozen model. Zie website voor meer informatie.
9,2

• Ingaatje
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

Fijn compact bedplankje, dat makkelijk te monteren is.

• Hester
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

De plankjes waren snel geleverd. Helaas waren ze beschadigd. Dat was balen. Dit heb ik via de chat functie gemeld, ik kreeg vrij snel via de email een vriendelijke reactie en binnen een paar dagen had ik zelfs al 2 nieuwe bedplankjes thuis. En de beschadigde bedplankjes mag ik houden. Die ga ik opknappen en iemand anders blij mee maken. :-)

• Hoe beoordeel je Bedplankjes.nl?

• Onno
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

Makkelijk bestellen en super snel bezorgd! Mooi product. gekocht om onze beamer op te kunnen zetten, ideaal!

• Diana
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

Mooie plankjes die makkelijk gemonteerd konden worden

• Ahmad Abdellatif

Dankjewel! Prima service

• rhody udo
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

De gaatjes om de planken aan elkaar te schroeven zaten niet op de goede plaats.

• Lies Wesseling
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

Mijn bestelling werd 5 dagen te laat en onvolledig geleverd: op mijn verzoek om de ontbrekende delen na te sturen is in eerste instantie niet gereageerd. Vijf dagen later echter wel: mij is een extra bedplankje opgestuurd ter compensatie van de ontbrekende delen.

• Richard Krupe

Mooi product

• Martin Hoes
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

Supersnel verzonden en het plankje ziet er zeer mooi uit en stevig. Ook makkelijk te bevestigen! Ik ben er heel tevreden over.

• Rowena Ten oever

Prima ding

• Martin Gengler

Prima kwaliteit

• E. Bink-Roovers
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

Prima bedbankje Ideaal voor mij als oudere dame om dit te bevestigen. Duidelijke site om te kopen.

• Patricia
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

Snel geleverd, mooi product met een goede prijs en perfect voor de ruimte! Zeer tevreden.

• Bert L
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

Snelle levering, prachtig product en uitstekende, persoonlijke service. Kan ik iedereen van harte aanbevelen.

• Mathijs B
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

We hadden een bedplankje besteld dat snel werd geleverd. Door een fabricagefout was het niet goed te bevestigen, maar na een foto gestuurd te hebben kregen we razendsnel antwoord per e-mail en vervolgens kosteloos een nieuw bedplankje thuisgestuurd. Mooie producten en een zeer goede service. Echt een aanrader!

• Annet de Groot
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

Mooi plakje wat we gaan gebruiken in de vouwwagen.

• B Dijk
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

Mijn bestelling was een paar dagen later,maar wel heel tevreden met het product!

• Peter van Os
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

Snelle afhandeling en bezorging!

• Ruben Stecher
    Geverifieerde klant van Bedplankjes.nl

Snelle bezorging en de klantenservice was ook snel en vriendelijk.