BluGarda
30 jaar ervaring in vijverapparatuur
Met meer dan 30 jaar ervaring weten wij alles over vijverapparatuur. Onze missie is liefhebbers van vijvers aan de beste vijverapparatuur te helpen voor hun vijver op een duurzame manier. Wij vertrouwen zoveel op de kwaliteit van onze producten dat we 3 jaar garantie aanbieden op al onze vijverapparatuur. Dat is 50% langer dan de meeste van onze concurrenten.

Geniet van je vijver
Van een vijver moet je genieten. Laat ons je helpen met de moeilijke techniek rondom een vijver, zodat jij meer tijd hebt om te kijken naar de vissen, het bewonderen van de planten en de waterspelen kunt aanschouwen. Met de vijvertechniek van BluGarda kun je genieten, zonder zorgen.

Van starter tot professional
Een vijver starten en onderhouden kan ingewikkeld zijn. Zoveel factoren om rekening mee te houden. Wij helpen je in het maken van keuzes in apparatuur, aanleg en onderhoud. Bij BluGarda staan we voor je klaar voor het beantwoorden van alle vragen rondom je vijver. Klein of groot. Starter tot professional.
9,3
Filter 202 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 111 met beschrijving

Taal

• Frans
    Geverifieerde klant van BluGarda

Prima levering voor een geweldig product

Antwoord van BluGarda

Bedankt voor je positieve review!

• Francis Herbreteau

Bonjour
    Bien reçu le colis mais la lampe est cassée dans le colis.
    Merci de m'en envoyer une autre.
    Cordialement
    Francis Herbreteau

Bonjour Francis,

Désolé que le produit ait été endommagé pendant le transport. Nous allons te contacter concernant la livraison et trouver une solution.

Cordialement,
    Sven

• Hoe beoordeel je BluGarda?

• Ed Vlaanderen Oldenzeel

Was redelijk snel

• Willem Timmer
    Geverifieerde klant van BluGarda

Goed advies, en service. wordt geleverd volledig volgens afspraak

• Peter
    Geverifieerde klant van BluGarda

Duidelijke site, goede service, snelle levering

Antwoord van BluGarda

Bedankt voor de positieve feedback en fijn dat de service & levering bevallen :)

• Elly van Beusekom-Smids
    Geverifieerde klant van BluGarda

Het mailcontact was erg prettig, persoonlijk en vriendelijk. Mijn bestelling was blijven hangen bij de post maar BluGarda pakte het supergoed op. Een hele fijne betrouwbare winkel!

• Matthijs Kortleven
    Geverifieerde klant van BluGarda

Vlotte levering. Product goed ontvangen. Makkelijk instelbaar en goed werkend.

• Ramona
    Geverifieerde klant van BluGarda

Snelle levering van de lamp en filter

• Mieke
    Geverifieerde klant van BluGarda

Makkelijk te installeren en prima schoon te maken.

• Alain Penet

alles best oké

• Renata
    Geverifieerde klant van BluGarda

Livraison un peu tardive, mais dû aux fetes se Pâques.
    Produit égal à ma commande.

• Berthy Gurny
    Geverifieerde klant van BluGarda

Zeer snel levering en goed product

• An
    Geverifieerde klant van BluGarda

De vijverpomp is in 1 woord geweldig het water was met een halve dag weer helder

Antwoord van BluGarda

Bedankt voor je positieve review en fijn dat het water met de BluFilter 1011 zo snel weer helder was!

• Hanny
    Geverifieerde klant van BluGarda

Snelle levering, wel veel papier verspilling. Een doos in een doos in een doos.

Antwoord van BluGarda

Bedankt voor je review en feedback. We gebruiken verpakking om onze producten te beschermen, maar zoveel verpakking is inderdaad teveel. We gaan dit doorgeven aan ons inpakteam.

• Ronny Vindevogel
    Geverifieerde klant van BluGarda

De levering was ver van goed zelf contact moeten opnemen om dan te horen dat mijn levering ergens kon ophalen anders werdy hij de dag erop terug gestuurd naar afzender postnl kloten mvg vindevogel

Antwoord van BluGarda

Bedankt voor je review. Het kan inderdaad soms voorkomen dat PostNL leveringen bij het afhaalpunt levert, ook als je gewoon thuis bent. Dit is inderdaad vervelend en we gaan je feedback meenemen naar PostNL.

• Niltone Goncalves
    Geverifieerde klant van BluGarda

Bon prix livraison rapide bon qualité du produit !!

Antwoord van BluGarda

Merci pour votre avis positif ! Profitez bien du produit BluGarda.

• Anna
    Geverifieerde klant van BluGarda

Goed bedrijf, met prima service. De vijverpomp werkt goed maar is erg gebruiksonvriendelijk. De handleiding (w.o. tekeningen die veel te klein zijn) is moeilijk leesbaar.

Antwoord van BluGarda

Bedankt voor je positieve woorden over ons bedrijf en service. Jammer dat de vijverpomp als gebruiksonvriendelijk wordt ervaren. We hebben je feedback eerder ontvangen en gaan ons best doen de handleiding te verbeteren.

• Edwin
    Geverifieerde klant van BluGarda

Een aanvulling op de handleiding. Er mist een stuk ingebruikname, hoe alles te koppelen en wat er wel of niet gedaan moet worden. Ondanks dat het niet ingewikkeld is. Verder een top apparaat!

Antwoord van BluGarda

Bedankt voor je positieve review Edwin. We komen graag met je in contact welke stappen er ontbreken en wat er verbeterd kan worden.

• Ger Wolfs
    Geverifieerde klant van BluGarda

correcte goede service, snelle afhandeling retourzending, absoluut aan te bevelen firma

Antwoord van BluGarda

Bedankt voor je positieve review Ger, daar worden we bij BluGarda ook blij van :)

• Manuel Bastin
    Geverifieerde klant van BluGarda

produit conforme et réactivité du service client