Berkenlaan 14
5571AC Bergeijk

Lana Plukker beoordeelde op 2019-09-12

Susanne Vd giesen beoordeelde op 2019-09-06

Mellanie Horsten beoordeelde op 2019-09-03

Super webshop en snel geleverd!

Kimberley Hendrikx beoordeelde op 2019-08-30

Helena Verhamme beoordeelde op 2019-08-30

Charlotte Böck beoordeelde op 2019-08-30

Heel erg tevreden. Mooie broek voor een nog mooiere prijs in de sale. Ook al een paar keer in de winkel zelf geweest en een super aardig meisje in de winkel.

Lois Elliot beoordeelde op 2019-08-27

Kreeg na mijn bestelling meteen bevestigingsmail wat ik altijd super fijn vind, ook kwam het pakketje aan op de aangegeven leveringsdatum en er zat een briefje bij met een persoonlijke tekst en dat is altijd leuk om te zien dat een winkel veel om zijn klachten geeft. Echt super tof!!

Merel Wiegerinck beoordeelde op 2019-08-23

Manon Brouwer beoordeelde op 2019-08-21

Nieke Smets beoordeelde op 2019-08-21

Iris Van den biggelaar beoordeelde op 2019-08-21

Super fijn online gewinkeld! De kleding is schattig en echt mijn ding, ik ga zeker vaker iets kopen. Ook was de levering snel en er zat een lief kaartje bij.

Janneke Verbaant beoordeelde op 2019-08-16

Supertevreden! Fijne site, snelle levering en een geweldig jurkje 😍

Kim Van den Hurk beoordeelde op 2019-08-16

Irma Kauw beoordeelde op 2019-08-16

Heel leuk pakketje ontvangen! Met een ontzettend lief kaartje. Ik ben blij met de bestelling!

Iris de Kruif beoordeelde op 2019-08-15

Marie jose Ceelen beoordeelde op 2019-08-14

Janneke beoordeelde op 2019-08-14

netty corbach beoordeelde op 2019-08-13

mooie site, prachtige kleding,en sieraden.
Snelle levering, erg belangrijk.
Zal u zeker aanbevelen aan mn vriendinnen!!
vriendelijke groet Netty.

Lidy Thiele beoordeelde op 2019-08-08

Snel bezorgd en precies wat ik wilde.

Gitte Van den Bossche beoordeelde op 2019-08-08

Heel tevreden! Snelle levering.