Box & Baby
De komst van een kindje is een feestje! Dat moet gevierd worden. Met veel verwennerij! Waarom zou je daar pas mee beginnen als jouw kindje geboren is? Jij moet als mommy to be al hard werken tijdens de zwangerschap. Gooi jouw voetjes op de bank, pak je laptop en start met jezelf in de watten te leggen! Wij helpen jou daar graag bij!

Met samengestelde zwangerschapsboxen voor tijdens de zwangerschap en net na de bevalling willen wij elke mommy (to be) een genietmomentje geven. Want jij verdient dat! Ons motto is ‘Happy mommy is een happy baby’ en dat geldt ook al tijdens de zwangerschap. Om het een extra bijzonder verwenmomentje te laten zijn, is de inhoud een verrassing. Want wij willen er extra zeker van zijn dat je geniet. En zeg nou zelf, dat doen cadeautjes toch altijd? Vooral als je er goed mee verrast wordt!

Maar is dat feestmoment afgelopen als de baby er is? Nee zeker niet! Waar moet je nou een leuk kraamcadeau zoeken als bijvoorbeeld jouw collega een baby heeft gekregen? Wij kunnen jou daar bij helpen. Wij hebben verschillende kraamcadeauboxen samengesteld zodat jij altijd een mooi en passend kraamcadeau vind. Wij pakken het mooi voor jou in en geven jouw persoonlijk bericht mee op een handgeschreven kaartje. Zo is alles goed voor jou geregeld. Lekker makkelijk!
8,6
Filter 65 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 33 met beschrijving

• Jay
    Geverifieerde klant van Box & Baby

De inhoud wat een verassing was viel erg tegen.

• Koen Otter

Leuke verassing

• Hoe beoordeel je Box & Baby?

• Michiel Schalkx
    Geverifieerde klant van Box & Baby

Inhoudelijk viel het tegen, te voorspelbaar. We hadden iets meer verrassingen verwacht. Wellicht is een pakket op themaniveau naast de keuze voor het geslacht een idee.

• Jeanne Piters
    Geverifieerde klant van Box & Baby

Hele mooie spullen en marketing. Het is echt een cadeautje!

• Abdel El farisi

Kwwenie man

• Gijs Oosterlee
    Geverifieerde klant van Box & Baby

Behulpzaam en snel schakelen bij vragen

• Marciano Spitsbaard

Leuke artikelen, juiste prijs

• MS

Inhoud verrassingsdoos viel tegen

• Jasmijn van Genesen
    Geverifieerde klant van Box & Baby

Snelle levering, leuk pakket!

• John van Weerdenburg
    Geverifieerde klant van Box & Baby

Leuke box met goede spullen. Je hebt echt wat aan de inhoud en de productkeuze is goed. Mijn vrouw vindt het erg leuk om zo’n box te krijgen.
    Qua geven is het ook een stukje gemak want je hoeft het zelf niet te halen en uit te zoeken.

Bij onze 2e bestelling zat een persoonlijk bericht van box en baby wat wij erg lief vonden.

Kortom: erg tevreden over deze service.