Box & Baby
De komst van een kindje is een feestje! Dat moet gevierd worden. Met veel verwennerij! Waarom zou je daar pas mee beginnen als jouw kindje geboren is? Jij moet als mommy to be al hard werken tijdens de zwangerschap. Gooi jouw voetjes op de bank, pak je laptop en start met jezelf in de watten te leggen! Wij helpen jou daar graag bij!

Met samengestelde zwangerschapsboxen voor tijdens de zwangerschap en net na de bevalling willen wij elke mommy (to be) een genietmomentje geven. Want jij verdient dat! Ons motto is ‘Happy mommy is een happy baby’ en dat geldt ook al tijdens de zwangerschap. Om het een extra bijzonder verwenmomentje te laten zijn, is de inhoud een verrassing. Want wij willen er extra zeker van zijn dat je geniet. En zeg nou zelf, dat doen cadeautjes toch altijd? Vooral als je er goed mee verrast wordt!

Maar is dat feestmoment afgelopen als de baby er is? Nee zeker niet! Waar moet je nou een leuk kraamcadeau zoeken als bijvoorbeeld jouw collega een baby heeft gekregen? Wij kunnen jou daar bij helpen. Wij hebben verschillende kraamcadeauboxen samengesteld zodat jij altijd een mooi en passend kraamcadeau vind. Wij pakken het mooi voor jou in en geven jouw persoonlijk bericht mee op een handgeschreven kaartje. Zo is alles goed voor jou geregeld. Lekker makkelijk!
8,8
Filter 47 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 22 met beschrijving

• Pieter-jan Steurbaut

Super service!

• R. M. Brons
    Geverifieerde klant van Box & Baby

Vriendelijk en behulpzaam personeel en snelle levering

• Hoe beoordeel je Box & Baby?

• maarten Loyens

Mooi cadeau

Dank je wel Maarten voor deze prachtige review! 🙌🎉

• Robbert Oomens
    Geverifieerde klant van Box & Baby

De box is matig qua inhoud. Zeker geen €75. Wel een leuk concept.

Antwoord van Box & Baby

Dag Robbert, bedankt voor jouw feedback. Wil je ons een e-mail sturen naar info@boxenbaby.nl waarin je toelicht waarom de cadeaubox tegenvalt? Dan kunnen we kijken wat we voor jou kunnen betekenen en zo onze producten optimaliseren.

• Koen Revet

Wow! Wat een mooie beoordeling Koen. Super bedankt! 🙌

• Mark de Bruijn

Super leuke box

Antwoord van Box & Baby

Hartstikke bedankt voor jouw top beoordeling!

• Jeroen M.
    Geverifieerde klant van Box & Baby

Het idee is leuk en qua vormgeving heel goed opgemaakt. De inhoud van de box is heel divers. Je mist de uitleg van de producten, maar na mailcontact is dit duidelijk uitgelegd.

Antwoord van Box & Baby

Wat fijn dat we het meer de gedachten achter de producten hebben kunnen uitleggen. Wij nemen jouw feedback mee, want daar zien wij een meerwaarde in. Bedankt!

• Derk Groot
    Geverifieerde klant van Box & Baby

Er zitten leuke spulletjes in, maar dat is geen €75,- waard! Ik vind het een karig pakketje!

• John Betram
    Geverifieerde klant van Box & Baby

Had er meer van verwacht zat niks tussen wat echt super leuk of verassend was.

• Atilla Erogluer
    Geverifieerde klant van Box & Baby

Had er meer van verwacht.