Brocantiek de Linde

Brocantiek de Linde

Stoere meubels, accessoires, industriële lampen en oude antieke bouwmaterialen met een verhaal, dat is waar Brocantiek de Linde voor staat! In onze winkel en webshop vind je dan ook een unieke collectie glas in lood, oude en antieke bouwmaterialen, vintage meubels, stoere tafels op maat, oude fabriekslampen en industriële accessoires, landelijk en Frans brocante en een breed scala aan curiosa hebbedingetjes afkomstig uit heel Europa. Wij leveren zowel aan particulieren als aan zakelijke klanten.
Filter 759 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 561 met beschrijving

• Esther De Beer
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Afbeeldingen komen goed overeen met wat geleverd is.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Esther! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve beoordeling achter te laten en hopen je natuurlijk weer eens te mogen verwelkomen in zowel onze winkel als webshop! :)

• Merlijn Poolman

Snelle goede service

Antwoord van Brocantiek de Linde

Wat een top recensie, Merlijn! Wij vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent en wensen je natuurlijk nog heel veel plezier met de zoölogische schoolplaat :)

• Hoe beoordeel je Brocantiek de Linde?

• Jos van Gils
    Review voor Brocantiek de Linde

Duidelijke site goed uitleg bij aankoop en zeer snelle reacties op vragen.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartstikke bedankt voor deze positieve top recensie, Jos! Te zien op de foto's die je had gestuurd heeft de klok zeker een mooie plek gekregen en wensen wij je nogmaals heel veel plezier met deze gave stationsklok :) Wie weet tot een volgende keer!

• dini van der woude

mooie producten..

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze top recensie, Dini! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve beoordeling te schrijven, al horen we natuurlijk graag hoe we een volgende keer overal de 5-sterren kunnen behalen! :)

• Alie Heida
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Handig om zulke dingen via internet te kunnen bestellen, het scheelt de reis.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze recensie, Alie! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve beoordeling te schrijven, al horen we natuurlijk graag hoe we een volgende keer de 5-sterren kunnen behalen! :)

• Wim Gramsma
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Veel persoonlijke aandacht voor mijn bestelling

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Wim, dat waarderen wij enorm! Al horen we natuurlijk graag hoe we de volgende keer de volledige 5-sterren kunnen behalen :)

• Birthe
    Review voor Brocantiek de Linde

Heel erg vriendelijk en vlotte service

Antwoord van Brocantiek de Linde

Dankjewel, Birthe, voor deze positieve top recensie! Wij vinden het super fijn om te horen dat onze service zo goed is bevallen en hopen je een volgende keer zeker weer te kunnen helpen :) Nogmaals heel veel plezier met de bakkerskar!

• Elly Groenendaal
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Heel behulpzaam en uiteraard heel mooie spullen

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Elly, dat waarderen wij enorm! Al horen we natuurlijk graag wat we kunnen verbeteren om de volle 5-sterren te behalen voor onze klantenservice :)

• km postma
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Goede communicatie en dito service.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Dankjewel, Klaas! Voor het achterlaten van deze top recensie, dat doet ons goed. Fijn om te horen dat onze service zo naar wens was en wij wensen je nogmaals heel veel plezier met de vintage camel automaat! Hopelijk tot een volgende keer :)

• Marianne Stroomberg
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Zelfde dag is de bestelling verstuurd

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Marianne, dat waarderen wij enorm! Al horen we natuurlijk graag wat we kunnen verbeteren om de volle 5-sterren te behalen voor onze klantenservice :)