Brocantiek de Linde

Brocantiek de Linde

Stoere meubels, accessoires, industriële lampen en oude antieke bouwmaterialen met een verhaal, dat is waar Brocantiek de Linde voor staat! In onze winkel en webshop vind je dan ook een unieke collectie glas in lood, oude en antieke bouwmaterialen, vintage meubels, stoere tafels op maat, oude fabriekslampen en industriële accessoires, landelijk en Frans brocante en een breed scala aan curiosa hebbedingetjes afkomstig uit heel Europa. Wij leveren zowel aan particulieren als aan zakelijke klanten.
Filter 963 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 716 met beschrijving

• Jantina Oost

Mooi authentiek produkt

Antwoord van Brocantiek de Linde

Heel erg bedankt voor deze mooie recensie! We hopen dat je veel plezier gaat hebben met je aankoop :)

• Sara Jenichen

Alles bestens, vielen Dank

Antwoord van Brocantiek de Linde

• Hoe beoordeel je Brocantiek de Linde?

• Jerry Zandvliet

Goede service & snelle levering

• Lennard Verschoor
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Leuke spullen en hele goede service!!

Antwoord van Brocantiek de Linde

Heel erg bedankt voor deze goeie recensie! we wensen je veel plezier met je aankoop :)

• Cynthia Manders
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Mooie kast en snelle levering

• Joep Staps

Snelle communicatie, mooi assortiment

Antwoord van Brocantiek de Linde

Beste Joep, bedankt voor deze 5 sterren recensie! We hopen dat alles naar wens is en veel plezier met je aankoop :)

• Annemiek Roos

Netjes

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hallo Annemiek, bedankt voor deze goede recensie. We zijn blij te horen dat je blij bent met onze service!

• Mariette
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

De preview die was doorgestuurd was leuk. Het pakket was heel degelijk verpakt zodat het heel is aangekomen.

• M. Ruiter

Goede service, heldere communicatie

• harma beukinga

Goede service. Geweldige winkel

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk bedankt voor deze 5-sterren recensie, Harma! Fijn om te horen dat alles volledig naar wens is. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot de volgende keer :)