Brocantiek de Linde

Brocantiek de Linde

Stoere meubels, accessoires, industriële lampen en oude antieke bouwmaterialen met een verhaal, dat is waar Brocantiek de Linde voor staat! In onze winkel en webshop vind je dan ook een unieke collectie glas in lood, oude en antieke bouwmaterialen, vintage meubels, stoere tafels op maat, oude fabriekslampen en industriële accessoires, landelijk en Frans brocante en een breed scala aan curiosa hebbedingetjes afkomstig uit heel Europa. Wij leveren zowel aan particulieren als aan zakelijke klanten.
Filter 646 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 476 met beschrijving

• Annelies Visser
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Vriendelijke service, er wordt goed mee gedacht.

• SA Oelers-Volkerijk

Geweldige communicatie

• Hoe beoordeel je Brocantiek de Linde?

• Cees Casteleijn

Mooi spul

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze toprecensie, Coen, dat waarderen wij enorm! :) En we hopen je natuurlijk in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen in zowel onze winkel als webshop!

• Frans LaHaije
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

prachtige producten, super service, snel, duidelijk

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze toprecensie, Frans! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons zo positief te beoordelen en natuurlijk hopen we je in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen! :)

• Barbara
    Review voor Brocantiek de Linde

Top. Gewoon top. Alles.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, Barbara! Dat waarderen wij echt enorm :) En we hopen je dan in de toekomst ook weer eens te mogen verwelkomen in zowel onze webshop als winkel!

• Nanda Middelkoop
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Fijn dat er via de mail contact is over de bestelling en dat er extra foto’s gestuurd worden. Na de levering wordt er gemaild of de levering goed is gegaan en of het bestelde ook naar tevredenheid is.
    Vragen via de mail worden snel beantwoord. Prima service!

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze toprecensie, Nanda! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons zo positief te beoordelen :) En we hopen je natuurlijk in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen in zowel onze winkel als webshop!

• Hilde de Wit
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Goede service met n beetje extra 👍🏻

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze toprecensie, Hilde! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons zo positief te beoordelen :) En we hopen je in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen in zowel onze winkel als webshop!

• Claudia Hendrickx
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

heldere en volledige communicatie over voortgang van mijn bestelling, snelle levering, persoonlijke noot bij geleverde product en de nazorg is ook uitstekend

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze toprecensie, Claudia! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om om ons zo positief te beoordelen. En we hopen je natuurlijk in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen in zowel onze winkel als webshop! :)

• Visser
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Geweldig service en goede communicatie en heel voor mooie artikelen.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Visser! Dat waarderen we echt enorm :) We hopen je in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen in zowel onze winkel als webshop!

• Paul
    Review voor Brocantiek de Linde

Geweldige service. Snelle afhandeling en duidelijke communicatie via mail.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze toprecensie, Paul! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve beoordeling te schrijven en hopen je dan in de toekomst ook weer eens te mogen verwelkomen in zowel onze winkel als webshop!