Brocantiek de Linde

Brocantiek de Linde

Stoere meubels, accessoires, industriële lampen en oude antieke bouwmaterialen met een verhaal, dat is waar Brocantiek de Linde voor staat! In onze winkel en webshop vind je dan ook een unieke collectie glas in lood, oude en antieke bouwmaterialen, vintage meubels, stoere tafels op maat, oude fabriekslampen en industriële accessoires, landelijk en Frans brocante en een breed scala aan curiosa hebbedingetjes afkomstig uit heel Europa. Wij leveren zowel aan particulieren als aan zakelijke klanten.

Filter 471 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Nanda Middelkoop
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Fijn dat er via de mail contact is over de bestelling en dat er extra foto’s gestuurd worden. Na de levering wordt er gemaild of de levering goed is gegaan en of het bestelde ook naar tevredenheid is.
    Vragen via de mail worden snel beantwoord. Prima service!

• Hilde de Wit
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Goede service met n beetje extra 👍🏻

• Hoe beoordeel je Brocantiek de Linde?

• Claudia Hendrickx
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

heldere en volledige communicatie over voortgang van mijn bestelling, snelle levering, persoonlijke noot bij geleverde product en de nazorg is ook uitstekend

• Visser
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Geweldig service en goede communicatie en heel voor mooie artikelen.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Visser! Dat waarderen we echt enorm :) We hopen je in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen in zowel onze winkel als webshop!

• Paul
    Review voor Brocantiek de Linde

Geweldige service. Snelle afhandeling en duidelijke communicatie via mail.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze toprecensie, Paul! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve beoordeling te schrijven en hopen je dan in de toekomst ook weer eens te mogen verwelkomen in zowel onze winkel als webshop!

• Esther van Dijk
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Snelle levering. Klein foutje bij de levering, maar dat werd echt direct en keurig opgelost!!! Complimenten!

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze toprecensie, Esther! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve beoordeling te schrijven :) We hopen je in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen in zowel onze winkel als webshop!

• Petra Zelen
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Fijn contact, komen afspraken na

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze toprecensie, Petra, dat waarderen wij enorm! We hopen je in de toekomst dan ook weer eens te mogen verwelkomen in zowel onze winkel als webshop :)

• Petra Valentijn
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Duidelijke communicatie en service!

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze toprecensie, Petra! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve beoordeling te schrijven, al horen we natuurlijk graag hoe we een volgende keer de 5-sterren kunnen behalen! :)

• Jj Prins

Snelle levering. Goed verpakt. En top kwaliteit producten

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze toprecensie, Jj! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve beoordeling te schrijven en hopen je uiteraard in het nieuwe jaar weer eens te mogen verwelkomen in zowel onze winkel als webshop :)

• Karin Schilling
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Snelle levering. Vriendelijk En persoonlijk briefje erbij. Gevoel unieke klant te zijn.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze toprecensie, Karin! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons zo positief te beoordelen en verwelkomen je dan ook graag weer eens in zowel onze winkel als webshop :)