Bunnie Delicious NL

Bunnie Delicious NL

Bunnie delicious NL is een webwinkel die momenteel alleen nog voor konijnen is. Uiteindelijk worden we een kleine web dierenwinkel. We doen ons best om het zo betaalbaar mogelijk te houden zodat mensen die iets minder te besteden hebben ook hun dieren heerlijk kunnen verwennen!
Dierenwinkel, Dierenvoeding, Dierensnacks
De zekerheden van https://www.bunniedelicious.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn naam is Nikita Fitskie, 24 jaar oud, fulltime baan als vrachtwagen monteur. Sinds 01-09-21 eigen bedrijf genaamd Bunnie Delicious NL. Zelf heb ik ook 4 hele lieve huisdieren. Mijn bedrijf is meer hobby, daarom ga ik ook niet voor enorme winst. Ik wil dat de producten betaalbaar blijven want niets is leuker dan die heerlijke snoetjes te zien genieten. Het doel van mijn bedrijf is dat uiteindelijk het een dieren webshop wordt voor elk dier.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021