Dakoplossingen
Dakoplossingen is een website met een assortiment gericht om een dak te maken, verfraaien of te onderhouden.

De prijzen die u ziet op onze site zijn scherp voor de consumentenmarkt. Indien u een ondernemer bent met een project en/of grotere aantallen wilt afnemen kunt u contact met ons opnemen voor een scherpe concurrerende offerte.

Wij zijn een team met meer dan 30 jaar ervaring in de dakbedekkingswereld.
Indien u verlegen zit om een vakman kunnen wij u de volgende diensten aanbieden waar u een offerte voor kunt aanvragen:

Het maken van een compleet dak
Lekdetectie en reparatie
Installeren van dakramen, lichtkoepels en schoorsteenkappen
Plaatsen van luchtafvoeren en ontluchting
Aanbrengen van Gootfix tegen dakgoot lekkages

Als u advies nodig heeft helpen wij u graag verder met het zoeken naar het juiste product. We delen graag onze kennis om u perfect van dienst te zijn, tenslotte heeft iedereen graag een goed dak boven zijn hoofd.
Indien u vragen heeft, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Wij zullen u met raad en daad bijstaan.
7,3

• Luc Verhelst
    Geverifieerde klant van Dakoplossingen

Door van het eerste moment alles goed te doen in plaats van continu zaken die verkeerd liepen en waar er heel veel communicatieverkeer voor nodig was. Na veel frustraties en tijd is alles goed gekomen.

• Paul Krul
    Geverifieerde klant van Dakoplossingen

Moes zelf mijn spullen ophalen en heb de verzendkosten niet terug gekregen

• Hoe beoordeel je Dakoplossingen?

• Marcel van der Mijn
    Geverifieerde klant van Dakoplossingen

door wat beter met de bestelling om te gaan en de klant eerder laten weten als een product toch niet op voorraad is nu heb ik de bestelling zelf af moeten halen in Barendrecht

• rinco

Goede info ,goed geleverd

• Niels Schilder
    Geverifieerde klant van Dakoplossingen

De schoorsteenkap is bijna een week onderweg geweest. Pas toen ik ging bellen kwam er schot in de zaak. Ik vermoed dat het probleem bij Post.nl zat en de eigenaar heeft dit ook geregeld maar daarom (door post.nl) de score matig.

• Jean-Pierre Verbeke
    Geverifieerde klant van Dakoplossingen

Ik moet het product nog proberen. Dus betreffende de kwaliteit moet ik afwachten.
    Anders is de levering snel gebeurd. Dus daarom geef ik de nota "uitstekend".

• vincent hetterscheidt
    Geverifieerde klant van Dakoplossingen

er was een probleem bij de levering door de post. de levering is daar blijven hangen en Dakoplossingen hebben gegarandeerd
    de levering te doen desnoods zelf te brengen.
    Prima klantbehandeling

• Pascal van der Velden
    Geverifieerde klant van Dakoplossingen

Snelle levering en zonder gedoe