De Kleine Huismuis

De Kleine Huismuis

DKHM staat voor De Kleine Huismuis. De Kleine Huismuis is opgezet door Kirsten Dolman; zusterbabe, webonderneemster en moeder. In onze webshop vind je geregeld een nieuw assortiment babyaccessoires, kinderaccessoires en speelgoed. Wij bieden hoge kwaliteit baby- en kinderaccessoires, speelgoed en spullen rondom babyverzorging aan van diverse bekende merken.

Uniek en origineel aanbod baby- en kinderaccessoires
De Kleine Huismuis wil je graag inspireren voor als je op zoek bent naar de leukste baby- en kinderaccessoires. Dit doen we door uniek en origineel aanbod aan te bieden zoals bijtringen en rammelaars, knuffels en accessoires. DKHM is geen kopie van de grote winkelketens. Soms ontkom je er niet aan dat merken zoals Filibabba, Bibs en Liewood bij een grote keten liggen. Wel hebben wij als doel om in dat geval te onderscheiden, door een ander assortiment te kiezen.

Over de kleine huismuis

Baby- en kinderaccessoires en speelgoed online bestellen
Ongetwijfeld zul je als moeder of vader een druk leven hebben, omdat je bijvoorbeeld veel aandacht hebt voor je kindje. DKHM neemt zorgen weg en bied je als bezoeker het gemak van online bestellen. Bij ons bestel je baby- en kinderaccessoires en speelgoed eenvoudig en snel online. Doordat we een selectie hebben gemaakt van de leukste artikelen zijn we ervan overtuigd dat je gegarandeerd zult slagen.
Filter 114 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 84 met beschrijving

• M.A.J. Thoonen
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Goede service en snelle levering. Netjes verpakt.

• Marjan van der Wiel
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Leuke spullen & snelle levering.

• Hoe beoordeel je De Kleine Huismuis?

• Laura van Musscher
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Super service en ee cadeau om te ontvangen!

• Marieke
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Reageerde snel op mijn vragen via Facebook. Kon met een fijne korting winkelen én boven de €40,- ook nog eens gratis verzending. Het was leuk ingepakt. Ik ben blij met de Maileg spulletjes. Ik zou zeker nog een keer kopen bij deze webshop.

• Rolina Van der Ent
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Leuke artikelen en snelle service!

• Nancy Valentin
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Leuke spullen en snel geleverd

• Birthe van Opzeeland

Snelle levering, leuk verpakt

• Dörte
    Review voor De Kleine Huismuis

Na op zaterdag te hebben besteld pas op donderdag bericht (na mail van mijn kant) dat product niet leverbaar was, ondanks eerdere bevestiging dat product 'binnenkort wordt verzonden'. Gevraagd bestelling te annuleren maar sindsdien geen contact meer gehad, radiostilte bij de huismus. Product was op een andere website de volgende dag in huis. Begrijp dus niet waar het mis gaat, aan communicatie ontbreekt het in ieder geval.

• Kim van Aerle
    Review voor De Kleine Huismuis

Webwinkel reageert niet op mail en producten worden niet geleverd.

• Zosja Stenchlak
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Levering duurde langer dan verwacht (11 dagen). Kreeg wel vlot reactie op mijn e-mails . Kado was super ingepakt maar helaas te laat voor Sinterklaas(pakjesavond). Nu bewaar ik het voor kerst of verjaardag in april. Ik verwacht van een webwinkel dat een levering sneller kan(tussen de 1-5 dagen). Ook als producten niet leverbaar zijn (had 2 kado’s besteld) dan handige tip om te vermelden dat het uitverkocht is zodat de bestelling niet geplaatst kan worden.