De Kleine Huismuis

De Kleine Huismuis

DKHM staat voor De Kleine Huismuis. De Kleine Huismuis is opgezet door Kirsten Dolman; zusterbabe, webonderneemster en moeder. In onze webshop vind je geregeld een nieuw assortiment babyaccessoires, kinderaccessoires en speelgoed. Wij bieden hoge kwaliteit baby- en kinderaccessoires, speelgoed en spullen rondom babyverzorging aan van diverse bekende merken.

Uniek en origineel aanbod baby- en kinderaccessoires
De Kleine Huismuis wil je graag inspireren voor als je op zoek bent naar de leukste baby- en kinderaccessoires. Dit doen we door uniek en origineel aanbod aan te bieden zoals bijtringen en rammelaars, knuffels en accessoires. DKHM is geen kopie van de grote winkelketens. Soms ontkom je er niet aan dat merken zoals Filibabba, Bibs en Liewood bij een grote keten liggen. Wel hebben wij als doel om in dat geval te onderscheiden, door een ander assortiment te kiezen.

Over de kleine huismuis

Baby- en kinderaccessoires en speelgoed online bestellen
Ongetwijfeld zul je als moeder of vader een druk leven hebben, omdat je bijvoorbeeld veel aandacht hebt voor je kindje. DKHM neemt zorgen weg en bied je als bezoeker het gemak van online bestellen. Bij ons bestel je baby- en kinderaccessoires en speelgoed eenvoudig en snel online. Doordat we een selectie hebben gemaakt van de leukste artikelen zijn we ervan overtuigd dat je gegarandeerd zult slagen.

Filter 69 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Annelies
    Review voor De Kleine Huismuis

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen. Zo ontzettend leuk en met zorg verpakt! Alleen al een feestje om open te maken. En dan heb ik nog niets gezegd over de inhoud 🤩

• Martijn van Ommen
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Snelle service! Bij aankoop in de webshop aangegeven dat het een cadeautje was. Woensdag einde middag besteld en zaterdag netjes verpakt in cadeauverpakking in huis. Beter kun je het niet krijgen. Dikke pluim voor DKHM!

• Hoe beoordeel je De Kleine Huismuis?

• Sharon Dijkstra
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Geweldige service! Pakketjes worden leuk verpakt en alles snel in huis

• Mariska Drenth

Super snel geleverd

• Gideon Groenenberg

Zeer snelle levering! Mooi product

• Renée Schoonderbeek
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Persoonlijke mails/kaartje en leuke ingepakte bestelling.

• Margreet Jonker
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Snelle levering, leuk contact en mooi ingepakt

• Indji van de Merbel
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Persoonlijk uniek en duurzaam materiaal

• Kristien Ides
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Heel scherpe prijs en leuk en persoonlijk briefje bij het pakket.

• Romy Berkouwer

Goede persoonlijke hulp!