De Kleine Huismuis

De Kleine Huismuis

DKHM staat voor De Kleine Huismuis. De Kleine Huismuis is opgezet door Kirsten Dolman; zusterbabe, webonderneemster en moeder. In onze webshop vind je geregeld een nieuw assortiment babyaccessoires, kinderaccessoires en speelgoed. Wij bieden hoge kwaliteit baby- en kinderaccessoires, speelgoed en spullen rondom babyverzorging aan van diverse bekende merken.

Uniek en origineel aanbod baby- en kinderaccessoires
De Kleine Huismuis wil je graag inspireren voor als je op zoek bent naar de leukste baby- en kinderaccessoires. Dit doen we door uniek en origineel aanbod aan te bieden zoals bijtringen en rammelaars, knuffels en accessoires. DKHM is geen kopie van de grote winkelketens. Soms ontkom je er niet aan dat merken zoals Filibabba, Bibs en Liewood bij een grote keten liggen. Wel hebben wij als doel om in dat geval te onderscheiden, door een ander assortiment te kiezen.

Over de kleine huismuis

Baby- en kinderaccessoires en speelgoed online bestellen
Ongetwijfeld zul je als moeder of vader een druk leven hebben, omdat je bijvoorbeeld veel aandacht hebt voor je kindje. DKHM neemt zorgen weg en bied je als bezoeker het gemak van online bestellen. Bij ons bestel je baby- en kinderaccessoires en speelgoed eenvoudig en snel online. Doordat we een selectie hebben gemaakt van de leukste artikelen zijn we ervan overtuigd dat je gegarandeerd zult slagen.

Filter 59 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Carolina Van Buren
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Snelle levering, mooi ingepakt. Attente service.

• Iris Van Wieringen

Persoonlijk, enthousiast

• Hoe beoordeel je De Kleine Huismuis?

• Rolina van der Ent
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Hele mooie en leuke producten en een goede service!

• Leonie Baars
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Snelle levering, mooie producten en persoonlijke boodschap.. en heel leuk ingepakt!!

• Inge Willemse

Goede service

• B de Poorter
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Zag er zeer verzorgd uit en had het pakket snel in huis

• Anouk ter Heide

Fantastisch ingepakt ! Heel blij mee 😁🤩

• Carmen Bulo
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Voor het eerst besteld en ben zeer tevreden.

• Julia Korte
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Snel in huis! & onwijs leuk ingepakt

• Marcia Prins
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Snelle levering, ruime keus. Gewoon top!👍🏻