De Kleine Huismuis

De Kleine Huismuis

DKHM staat voor De Kleine Huismuis. De Kleine Huismuis is opgezet door Kirsten Dolman; zusterbabe, webonderneemster en moeder. In onze webshop vind je geregeld een nieuw assortiment babyaccessoires, kinderaccessoires en speelgoed. Wij bieden hoge kwaliteit baby- en kinderaccessoires, speelgoed en spullen rondom babyverzorging aan van diverse bekende merken.

Uniek en origineel aanbod baby- en kinderaccessoires
De Kleine Huismuis wil je graag inspireren voor als je op zoek bent naar de leukste baby- en kinderaccessoires. Dit doen we door uniek en origineel aanbod aan te bieden zoals bijtringen en rammelaars, knuffels en accessoires. DKHM is geen kopie van de grote winkelketens. Soms ontkom je er niet aan dat merken zoals Filibabba, Bibs en Liewood bij een grote keten liggen. Wel hebben wij als doel om in dat geval te onderscheiden, door een ander assortiment te kiezen.

Over de kleine huismuis

Baby- en kinderaccessoires en speelgoed online bestellen
Ongetwijfeld zul je als moeder of vader een druk leven hebben, omdat je bijvoorbeeld veel aandacht hebt voor je kindje. DKHM neemt zorgen weg en bied je als bezoeker het gemak van online bestellen. Bij ons bestel je baby- en kinderaccessoires en speelgoed eenvoudig en snel online. Doordat we een selectie hebben gemaakt van de leukste artikelen zijn we ervan overtuigd dat je gegarandeerd zult slagen.

Filter 75 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Zosja Stenchlak
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Levering duurde langer dan verwacht (11 dagen). Kreeg wel vlot reactie op mijn e-mails . Kado was super ingepakt maar helaas te laat voor Sinterklaas(pakjesavond). Nu bewaar ik het voor kerst of verjaardag in april. Ik verwacht van een webwinkel dat een levering sneller kan(tussen de 1-5 dagen). Ook als producten niet leverbaar zijn (had 2 kado’s besteld) dan handige tip om te vermelden dat het uitverkocht is zodat de bestelling niet geplaatst kan worden.

• Cornelia Verstegen
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Producten snel binnen. Handige site, goed overzichtelijk.

• Hoe beoordeel je De Kleine Huismuis?

• Michelle van Breugel

Snelle levering, leuke producten

• Henny Roeten

Ontzettend leuke spullen!

• Marieke Veurink
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Leuke prijzen, goede producten en een goede service!

• Linda Knook
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Product wat ik besteld had, had vertraging in het proces opgelopen. Hiervan werd ik op de hoogte gehouden en de vragen die ik nog had werden snel beantwoord. Goede service en mooi ingepakt thuis ontvangen!

• Annelies
    Review voor De Kleine Huismuis

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen. Zo ontzettend leuk en met zorg verpakt! Alleen al een feestje om open te maken. En dan heb ik nog niets gezegd over de inhoud 🤩

• Martijn van Ommen
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Snelle service! Bij aankoop in de webshop aangegeven dat het een cadeautje was. Woensdag einde middag besteld en zaterdag netjes verpakt in cadeauverpakking in huis. Beter kun je het niet krijgen. Dikke pluim voor DKHM!

• Sharon Dijkstra
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Geweldige service! Pakketjes worden leuk verpakt en alles snel in huis

• Mariska Drenth

Super snel geleverd