De Kleine Huismuis

De Kleine Huismuis

DKHM staat voor De Kleine Huismuis. De Kleine Huismuis is opgezet door Kirsten Dolman; zusterbabe, webonderneemster en moeder. In onze webshop vind je geregeld een nieuw assortiment babyaccessoires, kinderaccessoires en speelgoed. Wij bieden hoge kwaliteit baby- en kinderaccessoires, speelgoed en spullen rondom babyverzorging aan van diverse bekende merken.

Uniek en origineel aanbod baby- en kinderaccessoires
De Kleine Huismuis wil je graag inspireren voor als je op zoek bent naar de leukste baby- en kinderaccessoires. Dit doen we door uniek en origineel aanbod aan te bieden zoals bijtringen en rammelaars, knuffels en accessoires. DKHM is geen kopie van de grote winkelketens. Soms ontkom je er niet aan dat merken zoals Filibabba, Bibs en Liewood bij een grote keten liggen. Wel hebben wij als doel om in dat geval te onderscheiden, door een ander assortiment te kiezen.

Over de kleine huismuis

Baby- en kinderaccessoires en speelgoed online bestellen
Ongetwijfeld zul je als moeder of vader een druk leven hebben, omdat je bijvoorbeeld veel aandacht hebt voor je kindje. DKHM neemt zorgen weg en bied je als bezoeker het gemak van online bestellen. Bij ons bestel je baby- en kinderaccessoires en speelgoed eenvoudig en snel online. Doordat we een selectie hebben gemaakt van de leukste artikelen zijn we ervan overtuigd dat je gegarandeerd zult slagen.
Filter 162 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 114 met beschrijving

• Joanne Blankenstijn
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Geweldige leuke spullen😍 Zo blij met mijn tas❤ en ons zoontje super blij met zijn nieuwe dassen bakje 💙

• Jill Van der Heide
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Bestelling naar tevredenheid ontvangen, iets verlaat ivm Corona wat een landelijk probleem is.
    Korte vriendelijke persoonlijke benadering.

• Hoe beoordeel je De Kleine Huismuis?

• Linda Den Dubbelden-suijkerbuijk
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Super service. Kleur van het product wat ik wilde was niet op voorraad. Maar werd besteld voor mij. Producten kwamen leuk verpakt met een handgeschreven kaartje naar mij toe. Super leuk persoonlijk tintje!

• Kim Bos - Oostervink
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Snel geleverd en super leuk ingepakt!

• Jenny Theelen

Goede servies

• Sophie Kühne
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Prettige communicatie toen een item uiteindelijk niet geleverd kon worden omdat deze was uitverkocht en fijn meegedacht in een passende oplossing!

• Renee Planting
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Goede prijs, snelle service en snel verzonden.

• Femke Feddema
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Winkelen bij de De Kleine Huismuis is altijd een feest. Mooie spullen, super goede klantenservice en fantastische eigenaresse!

• Maja
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Prachtige tas met een persoonlijk, hand geschreven kaartje.

• Inge Van den Manacker
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Goede service. Netjes op de hoogte gehouden van hoe ver de bestelling was. Leuk verpakt en op tijd in huis!