De Kleine Huismuis

De Kleine Huismuis

DKHM staat voor De Kleine Huismuis. De Kleine Huismuis is opgezet door Kirsten Dolman; zusterbabe, webonderneemster en moeder. In onze webshop vind je geregeld een nieuw assortiment babyaccessoires, kinderaccessoires en speelgoed. Wij bieden hoge kwaliteit baby- en kinderaccessoires, speelgoed en spullen rondom babyverzorging aan van diverse bekende merken.

Uniek en origineel aanbod baby- en kinderaccessoires
De Kleine Huismuis wil je graag inspireren voor als je op zoek bent naar de leukste baby- en kinderaccessoires. Dit doen we door uniek en origineel aanbod aan te bieden zoals bijtringen en rammelaars, knuffels en accessoires. DKHM is geen kopie van de grote winkelketens. Soms ontkom je er niet aan dat merken zoals Filibabba, Bibs en Liewood bij een grote keten liggen. Wel hebben wij als doel om in dat geval te onderscheiden, door een ander assortiment te kiezen.

Over de kleine huismuis

Baby- en kinderaccessoires en speelgoed online bestellen
Ongetwijfeld zul je als moeder of vader een druk leven hebben, omdat je bijvoorbeeld veel aandacht hebt voor je kindje. DKHM neemt zorgen weg en bied je als bezoeker het gemak van online bestellen. Bij ons bestel je baby- en kinderaccessoires en speelgoed eenvoudig en snel online. Doordat we een selectie hebben gemaakt van de leukste artikelen zijn we ervan overtuigd dat je gegarandeerd zult slagen.

Lidmaatschap per 08-02-2021 stopgezet

9,3
Filter 183 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 127 met beschrijving

• Sabine Hopman
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Fijne korting en leuke spullen

• Djobi Keultjes-walstra

Super leuke webshop

• Fleur Van Heijst

Super !!

• Claudia Peters
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Leuke webshop en spulletjes. Alleen jammer dat ik geen antwoord kreeg op mijn vraag per mail over mijn bestelling en tijdens het winkelen in de shop liep het een paar keer vast en kon ik niet meer kopen wat al in de winkel mand zat. Verder leuk!

• Tania Wells
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Ik kreeg geen bevestiging van mijn bestelling. Pas na verscheidene malen een bericht te hebben gestuurd werd er gereageerd. Van het bestelde product ben ik wel tevreden.

• Lisette Noordman
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Snelle en hele nette levering. Leuke unieke producten!

• Manon Otten
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Hele leuke webshop, bestelling wordt leuk ingepakt. Mooie producten!

• Pita Hoogvliet
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Leuke spullen en goede service

• Eva Prosee
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Snelle levering. Werd goed op de hoogte gehouden over de bestelling

• Warda van Hal
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Leuke winkel met mooie items, voor een fijne prijs!

• Linda
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Ik moest heel lang wachten op een bestelling die volgens de website 2-3 dagen levertijd had. Vervolgens was er moeilijk via email contact te maken met de websitehouder. Uiteindelijk is dit via whatsapp wel gelukt. Echter is de bestelling nooit aangekomen (ruim 2 maanden na bestelling plaatsing).
    Inmiddels heb wel mijn geld teruggekregen

• M. van der Spek
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Goed service!! En heel leuk ingepakt

• Tanja (Atelier Ovive) Christerius
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

super service, reageert direct!

• Joanne Blankenstijn
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Geweldige leuke spullen😍 Zo blij met mijn tas❤ en ons zoontje super blij met zijn nieuwe dassen bakje 💙

• Jill Van der Heide
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Bestelling naar tevredenheid ontvangen, iets verlaat ivm Corona wat een landelijk probleem is.
    Korte vriendelijke persoonlijke benadering.

• Linda Den Dubbelden-suijkerbuijk
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Super service. Kleur van het product wat ik wilde was niet op voorraad. Maar werd besteld voor mij. Producten kwamen leuk verpakt met een handgeschreven kaartje naar mij toe. Super leuk persoonlijk tintje!

• Kim Bos - Oostervink
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Snel geleverd en super leuk ingepakt!

• Jenny Theelen

Goede servies

• Sophie Kühne
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Prettige communicatie toen een item uiteindelijk niet geleverd kon worden omdat deze was uitverkocht en fijn meegedacht in een passende oplossing!

• Renee Planting
    Geverifieerde klant van De Kleine Huismuis

Goede prijs, snelle service en snel verzonden.