Dream Avenue Lingerie

Dream Avenue Lingerie

Some secrets should never be kept. Dream Avenue brings you premium lingerie. More than just lingerie.
9,0

• Sabine Van der Scheer
    Geverifieerde klant van Dream Avenue Lingerie

Snelle levering! Erg tevreden over hetgeen dat ik besteld heb

• Annie
    Geverifieerde klant van Dream Avenue Lingerie

Mooie prijs en snel geleverd

😍 😍
    Bedankt voor je review.
    Veel plezier met je bestelling.
    Liefs, team Dream

• Hoe beoordeel je Dream Avenue Lingerie?

• Gigi Ligthart
    Geverifieerde klant van Dream Avenue Lingerie

Ik probeer al een maand dit artikel te retourneren, maar ik krijg geen reactie

Bete Gigi,

Op welke manier heeft u contact met ons opgenomen? U kunt namelijk per e-mail, post en telefoon contact met ons opnemen. Bovendien hoeft u voor een ('normale') retourzending niet perse eerst contact met ons op te nemen...

Onze contact gegevens vindt u op https://dreamavenuelingerie.nl/klantenservice/contact/.

• Rachel Jager

Beha heeft superpasvorm!
    Goede prijs

• Liesbeth Van schie
    Geverifieerde klant van Dream Avenue Lingerie

Super snelle levering! Volgende dag in huis. Dpd is heel goed te volgen. Telefonisch zeer goed bereikbaar en super vriendelijk en behulpzaam ! Aanrader

• Inge Taveirne

Handig, prettig, snel,...

• Carla

Mooie lingerie snelle

• Marja van den Eijnde
    Geverifieerde klant van Dream Avenue Lingerie

Bij retourneren moet je dit aanvragen per mail, hierop geen reactie.
    Ik zit nu met een artikel wat veel te groot is, waar ik niets aan heb.

Beste Marja,

Je geeft aan geen reactie van ons te hebben ontvangen, maar wij hebben naar ons weten ook geen schrijven of een retourzending van je ontvangen.

Op https://www.dreamavenue.nl/klantenservice/retourneren/ staat uitgebreid hoe je een retour kunt aanmelden. Dit gaat "gewoon" via jouw account in de website en ik zie dat dit ook is gelukt. Dat moet het probleem dus niet zijn.

Je schrijft dat je nu met een artikel zit, wat veel te groot is. Heb je de hem nog niet teruggestuurd dan?

Als dat wel het geval ontvangen we graag een track en trace code, dan kunnen we misschien helpen met uitzoeken waar het pakket nu is. Doorgaans verwerken we retourzendingen namelijk nog op de dag van ontvangst en dit had dus allang het geval moeten zijn.

Als het pakket nog niet is verzonden, dan zou ik dat zeker nog eventjes doen...

Groet,

Lisa

• Alexandra de Bakker
    Geverifieerde klant van Dream Avenue Lingerie

De webwinkel is prima, alleen zouden ze voor een andere verzender moeten kiezen. Ik wacht al een week en nig steeds geen pakket. En dan heb ik een flinke bestelling geplaatst waarvoor ik gewoon de verzendkosten moest betalen terwijl dit bij andere webwinkels gratis is boven een bepaald bedrag. Dan hoeven ze niet op de verzender te beknibbelen lijkt mij.

Antwoord van Dream Avenue Lingerie

Verzenden is nooit gratis, daar moeten inderdaad gewoon verzendkosten voor betaald worden. Daar binden wij geen doekjes. Voordeel is dat wij het pakket daardoor verzekerd kunnen versturen, in een worst-case scenario kunnen wij het volledige bedrag gewoon terugbetalen.

Ik zag dat mijn collega 3 januari een onderzoek heeft opgestart bij DPD. Hij zal u informeren wanneer dat mogelijk is.

• Sandra Hesp

overzichtelijke website

• Suzan Meijer
    Review voor Dream Avenue Lingerie

De service is prima. Niets op aan te merken