Duurzaam Spelen
Maak kennis met duurzaam (spelen)
We gaan en staan voor duurzaam, wat betekent dat onder andere de productiewijze voor ons heel belangrijk is. We willen weten door wie het speelgoed gemaakt wordt en onder welke omstandigheden. Ook gaan en staan we voor duurzaam, omdat de materialen waarvan het speelgoed gemaakt is voor ons een belangrijk speerpunt is. We kiezen voor duurzaam speelgoed van zoveel mogelijk natuurlijke materialen, materialen die geverfd zijn met natuurlijke stoffen en afgewerkt zonder schadelijke verf of lak. Tot slot staat duurzaam voor ons ook voor speelgoed dat niet leeftijdsgebonden en genderneutraal is, waardoor het jaren mee kan.

We hebben daarom onder andere speelgoed ingekocht waar je oneindig veel kanten mee op kunt tijdens het spelen, juist omdat het geen vaste 'rol' heeft. Speelgoed met een 'open einde' ofwel open ended speelgoed.

Met veel zorg en aandacht hebben we speelgoed van de mooiste merken ingekocht. Grote merken, maar ook kleine merken van (familie)bedrijven waar alles met zorg en liefde met de hand gemaakt wordt.

Spelen is leren zeggen ze weleens. Hoe mooi is het om al spelend te leren en te ontdekken met het mooiste speelgoed dat ook nog eens goed voor deze wereld en voor je kindje is?! Ofwel, duurzaam spelen!
Filter 82 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 57 met beschrijving

• Corine
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Snelle service, kon niet meer mee met de post en ze kwam het zelf langs brengen. Daarbij was het ook nog eens super leuk ingepakt! Voor herhaling vatbaar.

• Milou
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Goed advies, snelle reactie en super service. Hier word al druk gespeeld met de mooie producten van GRIMM’s!

• Hoe beoordeel je Duurzaam Spelen?

• Katja
    Review voor Duurzaam Spelen

Het speelgoed werd snel verzonden en ik ben heel erg goed geholpen. Een erg fijne webwinkel.

• Alexandra Bloemendaal

• Rebecca Louwes
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Verzorgd ingepakt, netjes geleverd en erg vriendelijk

• Sanne Lambregts
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Snelle bezorging en leuk ingepakt, kwaliteit is goed

• Kim Bovendeaard
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Het artikel dat ik zocht stond niet meer in de webshop, toch is alle moeite gedaan om mij met een kleine korting een showmodel aan te bieden. Heel blij mee!

• Gabriëlle van Overbeeke
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Snelle levering en fijn verpakt. Moeilijk om niet al dat moois in je mandje te klikken!

• Anouk
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Snelle levering en super mooie leuke producten!

• Merel
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Prachtige boeken/speelgoed, snelle levering, met liefde ingepakt, al meerdere bestellingen geplaatst!