Duurzaam Spelen
Welkom bij Duurzaam Spelen
Voor duurzaam (houten) speelgoed ben je bij ons aan het juiste adres. Duurzaamheid kenmerkt zich door diverse aspecten. Zo staat duurzaam voor ons voor speelgoed dat niet-leeftijdsgebonden en genderneutraal is, waardoor het jaren mee kan. Wij zijn dan ook trots op de vele mooie merken die wij mogen verkopen. Onze webshop staat vol met duurzaam speelgoed dat tot de verbeelding spreekt. Daarmee wordt de fantasie van ieder kind gestimuleerd, zowel jong als oud!
Filter 703 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 446 met beschrijving

• Milou Kamphuis - Tol
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Goede service, snelle levering. Altijd netjes ingepakt en fijn contact!

• Melanie Van Esch
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Snelle levering en super mooie houten speelgoed van Bumbu! Jammer dat ze dit merk gaan wegdoen!

Netjes en lief ingepakt.

• Hoe beoordeel je Duurzaam Spelen?

• Natalie Korsuize
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Zo'n fijne (web)shop! Heel veel keuze en mooie duurzame artikelen. Bij Duurzaam Spelen weet je zeker dat je geen rommel koopt. Een ook nog hele snelle verzending.

• Nadia Groenen
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Super fijne winkel met prachtige spullen. Uitstekende service, de medewerkers denken heel goed mee. Verder super snelle verzending. Kortom: top!

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Hele fijne service, snel contact en nette verzending. Heel blij met de producten en de kwaliteit ervan!

• Jildou Lenis
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Heel snel binnen, netjes verpakt. En altijd antwoord bij vragen 😃

• Natasha
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Beste speelgoedwinkel ooit!! Snel, goede kwaliteit en echt te vertrouwen. Aanrader!

• Carmen van Putten
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Snelle verzending, mooie items!

• Nina
    Review voor Duurzaam Spelen

Zowel zakelijk (gastouder) als privé voor mijn eigen kinderen, bestel ik het liefste bij Peggy. Fijn en ruim assortiment, snelle verzending en altijd antwoord op je vragen.

• V. Wamel
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Duidelijke omschrijving, snelle levering, netjes verpakt. Blij van deze bestelling :-)

• Alisha De Brouwer
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Super service en snelle levering!

• Lindsey
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Erg mooie producten en het werd snel geleverd.

• Paula
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Prima prijs. Nette service. Mooie producten. Alleen verzendkosten aan de hoge kant

• Naomi Weijer-Schouten
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Heel fijn contact met de eigenaresse! Reageert snel, denkt goed mee, is compleet in informatie. Altijd mooie duurzame producten!

• Renee Roda
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Heel fijn contact en een snelle levering.
    Netjes verpakt!

• Rolinde
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Snelle levering, goede service en super kwaliteit!

• Viënna Schors
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Weer erg blij met mijn bestelling. Altijd fijne service! Altijd bereid advies te geven. Leuk account ook om te volgen :)

• Richelle Sterk
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Superfijne webshop en ook zo’n mooie winkel! Helaas nog nooit geweest, maar het inkijkje op instagram geeft al een heel mooi beeld! Ook zeer behulpzaam als je een vraag hebt over een product of als je nog twijfelt tussen producten. Zeker aanrader!!

• Nonne Friggen
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Snelle verzending, goed ingepakt.

• Annelies
    Geverifieerde klant van Duurzaam Spelen

Peggy verkoopt prachtig open einde speelgoed via haar webshop. Ze heeft me goed advies gegeven bij het uitkiezen van een cadeau voor mijn zoontjes 1e verjaardag. Verder is alles op en top geregeld, duidelijke communicatie, goede service en snelle verzending. Ik hoop van harte nog eens in de winkel in Aalten langs te komen, een ‘snoepwinkel voor mama’s’ 😍