EPCE Bouwstoffen B.V.

EPCE Bouwstoffen B.V.

EPCE is de verkooporganisatie die zich heeft toegelegd op de verkoop van professionele bouwstoffen op de consumenten markt. Met onze materialen bent u in staat om zelf werkzaamheden uit te voeren met hoogwaardige producten waar ook de professionele verwerkers in de bouw en industrie mee werken. Denk hierbij aan uw garagevloer, balkonvloer of zelfs woonkamervloer. Ook kleine betonreparaties zijn nu mogelijk om zelf uit te voeren met onze betonreparatiematerialen die zelfs in klein verpakking te verkrijgen zijn.

Bouwmaterialen, Chemie bouw, Epoxy en polyurethanen
De zekerheden van https://www.epce.nl