ETBplaza.nl

Lidmaatschap per 06-06-2019 stopgezet

9,0

• Astrid Dekker
    Review voor ETBplaza.nl

Via de website een artikel besteld. Ik ontving echter een ander artikel. Er bleek een foutieve afbeelding op de website te staan. Ik kon het retour sturen maar wel op eigen kosten.
    Na herhaaldelijk verzoek om contact per e-mail werd ik gebeld dat de schakelaar die ik wilde hebben wel in een andere kleur verkrijgbaar was. Niet blij mee, maar doe maar was mijn reactie.
    Wat denk je. Omdat het nu om een ruiling gaat en geen retournering krijg ik van de eerste bestelling niet de verzendkosten van retour die ik moest maken terug. Zij maken een fout, erkennen de fout, maar ik betaal de kosten. Boefjes. Klantonvriendelijk.

• J.Bos
    Review voor ETBplaza.nl

Heel tevreden, prima online afhandeling en snel geleverd. Prima website.

• onderhoudsbedrijftuk
    Review voor ETBplaza.nl

Goede afspraken en prima levering op tijd

• Thijs
    Review voor ETBplaza.nl

Assortiment, kennis Uitstraling van de winkel (oogt nu verouderd en vaak leeg in de schappen)

• Rudolf
    Review voor ETBplaza.nl

Mijn compressor werkt weer! Condensator was inderdaad stuk.
    Bedankt

• Bruno
    Review voor ETBplaza.nl

Geweldige service! Nadat een product een langere levertijd bleek te hebben werd ik goed op de hoogte gehouden. Ook bedankt voor de technische hulp via telefoon.

• Jeffrey
    Review voor ETBplaza.nl

Na het niet kunnen leveren van een andere webshop heb ik ETBplaza benaderd. Zij hadden de producten die ik zocht gewoon op voorraad. Alles afgehaald in Deurne. Mooi bedrijf! Chapeau!

• J.P. Van hout
    Review voor ETBplaza.nl

Geen oordeel tot nu toe Ik heb mijn bestelling omdat het niet het juiste onderdeel was retour gestuurd op 24-04 2015 tot op heden niets gehoord en heb nog géén terugbetaling ontvangen bestelnummer 18985 ik hoop dat dit snel wordt opgelost.
    J.P. van Hout baden powellstraat 17 Haarlem postcode 2037 sl

• Huib

snelle en goede service.

• E. Mommers
    Review voor ETBplaza.nl

Als je een vraag stelt krijg je vrij snel antwoord per e-mail.

• Fabian
    Review voor ETBplaza.nl

Bestelling zeer goed verpakt verzonden P25 goot per 2 meter verkopen. Voorkomt teleurstelling.

• Peter
    Review voor ETBplaza.nl

Duidelijk in hun communicatie.
    Snelle levering Mogelijk overwegen om de producten per lengte te prijzen en niet per meter (is verwarrend)

• Hendrik
    Review voor ETBplaza.nl

Goede website duidelijke omschrijving en bestel modus en vlotte levering. Geen

• Erich Mommers
    Review voor ETBplaza.nl

Goede levering. Prima service. Denken met je mee. soms bij een product vermelden dat er eventueel nog andere artikelen bij nodig zijn.

• Anoniem
    Review voor ETBplaza.nl

Prijs en tijdige levering. Retourzending (bon meesturen) en/of ruilen zou beter kunnen.

• Leo
    Review voor ETBplaza.nl

goed geregeld komt na wat er op de site staat

• mitchell
    Review voor ETBplaza.nl

Snel, goede communicatie, goede prijzen Geen

• Remco
    Review voor ETBplaza.nl

Erg attent van ETBplaza vond ik dat ze mij telefonisch benaderden omdat er een deel van mijn bestelling niet meer leverbaar was. Tijdens het telefoongesprek werd ook mee gedacht met mogelijke oplossingen en omdat ik graag wilde zien wat ik kon bestellen werd gelijktijdig ook de website aangevuld.
    Tijdens het verdere verloop verliep ons contact via email, welke snel en duidelijk werden afgehandeld. De uiteindelijke levertijd was langer dan verwacht, dit had ik graag gezien dat dit door ETBplaza zelf werd aangegeven i.p.v. dat ik het moest vragen.

• Arjan
    Review voor ETBplaza.nl

Snelle levering en alles zoals besteld. Geen

• Wim
    Review voor ETBplaza.nl

Ik heb verder geen opmerkingen.