FriendlyTest.eu

FriendlyTest.eu

De vriendelijkste zwangerschapstesten & ovulatietesten van Nederland!

Al onze bestellingen worden gratis door heel Nederland verzonden met de PostNL pakketdienst.

✓ Gratis verzending binnen NL
✓ Op werkdagen voor 17:00 besteld, morgen in huis!
✓ Discreet verzonden
✓ Zeer gebruiksvriendelijk en betrouwbaar!
Zwangerschapstest, Ovulatietest, Zwanger worden
De zekerheden van https://friendlytest.eu
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Friendly Test is ontstaan vanuit een grote wens, onze kinderwens. Helaas ging zwanger worden bij ons niet helemaal 'vanzelf', ruim 5 jaar hebben wij moeten wachten op ons wondertje. In deze periode hebben wij het kennis platform Nietvanzelfzwanger.nl opgericht, ondertussen uitgegroeid tot één van de grootste kinderwens pagina's. Wij weten als geen ander dat je heel veel zwangerschapstesten en ovulatietesten verbruikt tijdens een vruchtbaarheidstraject. Via Friendly Test willen wij betaalbare A-kwaliteit testen aanbieden voor een B prijsje!

Meer over onze reis lezen, check dan nietvanzelfzwanger.nl

Wij wensen jullie veel geluk!

Lau & Jurr

Bekijk Manifest