Gifted Amsterdam

Gifted Amsterdam

Gifted Amsterdam is een familiebedrijf opgericht door moeder en dochter in 2020. De naam Gifted staat voor de gaven die wij hebben voor het creëren van mooie geschenken. Gifted Amsterdam is een bedrijf dat zich toelegt op het creëren van kostbare geschenken voor jouw dierbare. Wij geloven dat cadeaus weggeven de mens gelukkiger maakt, daarom hebben wij een bedrijf opgebouwd waar een stukje geluk gecreëerd wordt. Met onze gepersonaliseerde en pre made boxen kunt jij jouw cadeaus een persoonlijk tintje geven, voor een speciaal persoon.

Onze geschenkdozen zijn voor elke gelegenheid geschikt. Speciale geschenken voor uw favoriete personen. Service staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen ons uiterste best om al onze klanten tevreden te stellen. Wat voor geschenkbox jij ook kiest, er zal altijd een mooie creatie aan de deur geleverd worden.

Special gifts for your favorite people.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021