Happy Hero

Happy Hero

Het ontdekken van de grote mensen wereld is een groot avontuur voor kinderen.
Een avontuur waarin ieder kind iets unieks heeft, iets ‘eigens’. Eigen kwaliteiten waardoor zij een held zijn. Een held in voetballen, koekjes bakken, kikkers vangen, het verstoppen van de autosleutel of het maken van rommel. Kortom: alle kinderen zijn helden. En alle helden blijven zoeken naar nieuwe avonturen.

Nu is er voor iedere held (ook die op sokken), een boek waarin zij kunnen laten zien wie ze echt zijn!

Happy Hero schrijft en illustreert prentenboeken met interactief voorlezen als uitgangspunt. De boeken bevatten ‘klassieke’ karakters en spannende verhalen waarbij jouw kind niet mag en kan ontbreken. Jouw kind neemt immers de hoofdrol over in het verhaal!

Lidmaatschap per 08-11-2019 stopgezet

Filter 9 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 6 met beschrijving

• Team Facilitair
    Geverifieerde klant van Happy Hero

Super snelle levering, ontzettend leuk verpakt, en vriendelijke service :-)

• Anoesjka Ballast
    Geverifieerde klant van Happy Hero

Goede service. Leuk met de cape en het masker. Het verhaal is grappig maar vind het allemaal bij elkaar wel redelijk duur voor wat je krijgt.

• Dorie
    Review voor Happy Hero

Het idee om een kind de hoofdrol te laten spelen in een kinderprentenboek vind ik helemaal geweldig. Omdat zo een boek nog niet eerder is uitgebracht wilde ik het daarom ook gelijk hebben. Ook nog een leuke kleur cape uitgezocht. Boek, masker en cape zitten in een mooie doos. Wat ik ook heel fijn vindt is dat er een kaart met voorleestips bij zit. Dus een echte aanrader!!!!!

• Andy
    Review voor Happy Hero

Super snel geleverd! Mooi verpakt, het was echt een feestje om het uit te pakken.

• Sjardo

Mooi boek!

• Taco
    Review voor Happy Hero

Ik ben ontzettend tevreden over Happy Hero. Het leuke boek met accessoires werd in een luxe doos geleverd, waarbij het boek zelf nog eens extra in papier was gewikkeld. Hierdoor was de uitpakervaring voor mijn 2-jarige nog leuker!
    Levering ging supersnel en ook het contact met Happy Hero was heel prettig en persoonlijk. Ik zou hier in de toekomst zeker weer bestellen.