Hip Huisje
Hip Huisje staat voor unieke en eigentijdse decoratie voor de kinderkamer, geboorteaankondigingen en kraamcadeaus. De kinderkamer accessoires zijn allemaal gebaseerd op een thema waardoor je diverse producten uit de collectie met elkaar kunt combineren voor een prachtige thema kinderkamer.
9,5
Filter 729 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 719 met beschrijving

• Joost Roks

Goede service, hulpvaardig!

• Michelle Rodgers
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

De producten zijn super (dekbedovertrek, muurcirkels en kussen in voetbalstyle)!

• Hoe beoordeel je Hip Huisje?

• Annet Gutter
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

Het ziet er goedkoop uit terwijl het zo duur was

Beste Annet,

Ik begrijp uit je bericht dat je niet tevreden bent over een muursticker. Zou je kunnen toelichten wat het probleem is? Wellicht is er wat mis gegaan met het drukken of het materiaal. We vinden het altijd fijn om dan even een mailtje te ontvangen zodat we naar een passende oplossing te kunnen zoeken. Want we krijgen eigenlijk nooit klachten over dit product.

Wieteke

• Karine De Kimpe

Zeer snelle levering !!!

• Melissa Munoz gonzalez
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

Mooie kwaliteit en snelle levering

• Jitske
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

Snelle service, goed en snel antwoordt op vragen via de mail.

• Sharon van der Weele
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

Pakketje was snel binnen.. nu bijna 3 weekjes op het raam..

• Nicole Bruins

Dekhoezen met naam

• S.L.
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

Fijne webshop, leuke artikelen!

• C.
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

Mooie materialen! Erg blij met onze aankoop. Aanrader!

• Joyce Veltmans

Mooie producten! 😊

• Jens Theuwissen
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

Bij het geleverde product bleek er iets foutgelopen te zijn bij productie. Dit werd onmiddellijk rechtgezet door Wieteke... een nieuw product werd nog dezelfde week afgeleverd. Voortreffelijke service en klantvriendelijkheid!

• Ruby
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

Super snel geleverd en mooi verpakt geleverd. Helemaal leuk voor op de kamer van onze dochter! Kwaliteit is goed, heel tevreden!

• Ton
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

Goede service en duidelijk overleg.
    Prima!

• Marieke
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

Ik heb het boogjesbehang besteld. Bestellen ging allemaal soepel en website en werkt prima. Ook handig dat je staaltjes kan bestellen van de kleur. Helaas viel het behang zelf eigenlijk tegen. Je ziet bij de boogjes duidelijk rondjes. Vermoedelijk is het op de computer gemaakt met een rechthoek en d.m.v. rondjes is het boogjeseffect gecreëerd. Mijns inziens had er dan nog een rechthoek overheen gemoeten zodat je de rondjes niet meer ziet maar dat is helaas niet gedaan. Het kan zijn dat ik er naast zit maar het komt hoe dan ook wat amateuristisch over. Helaas ben ik niet de enige die het ziet als ze hier het kamertje komen bewonderen. Ik hoop dat er voor de volgende koper iets aan gedaan wordt, dan is het superbehang!

Beste Marieke,

Zoals per mail aangegeven zat er een fout in het bestand van het behang. We hadden dit graag opgelost. Normaliter zitten er geen lijntjes in het behang. Daarom horen we dit soort klachten altijd graag meteen na levering. Dan hadden we nieuw behang kunnen leveren.

• Tamara Jeurissen
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

Mooie aankoop snelle reactie via e-mail snelle verzending

• A Derks

Mooie kwaliteit

• Anouk
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

Fijn mailcontact gehad over aanpassing van de bestelling, dit was geen probleem en werd gelijk geregeld.

• Lies queen
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

Sneller levering. Muur helemaal schoon gemaakt en het is gladde muur zonder structuur. Maar helaas plakt de sticker gewoon niet op de muur. Het komt iedere keer weer los. Jammer genoeg moeten weggooien. Echt zonde van mijn geld

Beste Lies,

Wat vervelend dat de sticker niet goed plakt. We verkopen deze stickers wekelijks en ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Heb je dit allemaal opgevolgd? https://hiphuisje.nl/plakinstructies-muurstickers-gebruik-garantie/
    Normaal gesproken sturen klanten een mail met foto's bij klachten zodat we kunnen beoordelen wat het probleem is. Ik heb echter niks van u ontvangen. Graag ontvang ik alsnog foto's van de muur en de sticker zodat we kunnen kijken waar het aan ligt en eventueel een oplossing kunnen bieden.

Wieteke, Hip huisje

• Carla den Breejen
    Geverifieerde klant van Hip Huisje

Snel gereageerd en me geld netjes terug gekregen