ICT Shop Overijssel

ICT Shop Overijssel

Welkom op de website van ICT Shop Overijssel, het adres voor al uw ICT problemen en software!
Wij leveren ICT diensten aan zowel bedrijven als particulieren tegen een scherp tarief.
Ook bieden wij diverse bekende software licenties aan tegen scherpe prijzen tot wel 50% korting op de adviesprijs.
Onze sterke kant is het inkopen van licenties uit het buiten land of uit failiessementen, hierdoor kunnen wij u voorzien van alle licenties tegen een super scherpe prijs.
Wij proberen u zo snel mogelijk voort te helpen tegen ons scherpe uur tarief, ook op locatie!
De zekerheden van https://ictshopoverijssel.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018