Ine van Deursen

Filter 145 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 142 met beschrijving

• Nathalie Van Aken

Super service!

Antwoord van Ine van Deursen

Hoe vind je de nieuwe Hibiscus Rub? Al getest? Super graag gedaan en super bedankt voor je 5 sterren. Veel plezier met je bestelde Jafra producten :-)

• Nancy
    Geverifieerde klant van Ine van Deursen

Steeds benieuwd wat er allemaal in het doosje bij de levering zit πŸ€—. Leuke attenties maar vooral heel tevreden met de producten die ik van Jafra gebruik. Zeer snelle en correcte levering. Ik ben een super tevreden klant !

Antwoord van Ine van Deursen

Inderdaad Nancy in eerste instantie bestel jij in onze Jafra webshop voor de kwalitatieve Jafra producten πŸ‘ŒπŸ». Nice, I love it!! Ik vind het erg leuk om te lezen dat ik jou nieuwsgierig kan maken wat er allemaal in zit. Joepie!! Is het goed als ik jou mag blijven verrassen met leuke cadeautjes? Bedankt voor jouw fantastische feedback πŸ™ŒπŸ» en de 5 sterren. Thanks en tot ziens 😘

• Hoe beoordeel je Ine van Deursen?

• Marion
    Review voor Ine van Deursen

Goede service, en echt een cadeautje om te ontvangen en een feestje om uit te pakken, leuke extraatjes echt persoonlijke aandacht per postπŸ™β€οΈ

Antwoord van Ine van Deursen

Dank je wel voor je 5 sterren :-) Van harte welkom Marion om voor de eerste keer in de Jafra webshop jouw favoriete Jafra producten aan te schaffen. Ik leg je met heel veel plezier graag in de watten. Voor mij is het een kleine moeite en ik heb ook jou met mijn verwennerijtjes kunnen verrassen. Missie geslaagd, I love my job!! Veel smeerplezier en blijf mooi…...

• Ann Peeters
    Geverifieerde klant van Ine van Deursen

Altijd leuke verrassing bij je bestelling. Ine maakt er echt werk van!!!

Antwoord van Ine van Deursen

Wowww dank je wel Ann voor de 5 sterren en je bericht. Heel tof! Ik leg jou graag in de watten met leuke cadeautjes en testproducten want dat verdien je. Veel plezier met je producten en tot binnenkort 😍

• Christine Jordens
    Geverifieerde klant van Ine van Deursen

steeds volledig en mooi verzorgde levering van de bestelde producten. Bij het uitpakken krijg je sowieso een glimlach op je gezicht. TOP!

Antwoord van Ine van Deursen

Joepie, ik ben heel erg blij dat de glimlach kon toveren op jouw gezicht. Bedankt om opnieuw bij ons jouw Jafra producten aan te schaffen. Een dikke dank je wel voor jouw review en veel plezier met jouw producten en cadeautjes :-)

• karin philipsen
    Geverifieerde klant van Ine van Deursen

Goede producten en uitstekende service

Antwoord van Ine van Deursen

Heel graag gedaan. Bedankt om opnieuw voor de Jafra webshop te kiezen. Geniet van jouw producten en heel erg bedankt voor jouw feedback :-) Ben ik erg blij mee!

• Helga Nauwelaerts

Super! Snel, altijd leuke staaltjes

Antwoord van Ine van Deursen

Dank je wel voor jouw bericht en je 5 sterren. Veel plezier met jouw producten Helga.

• Ilse Baeten
    Geverifieerde klant van Ine van Deursen

Snelle levering, goede informatie.

Antwoord van Ine van Deursen

Dank je wel Ilse voor jouw feedback en je 5 sterren. Ik wens jou veel plezier met jouw Jafra producten

• Martine Witvrouwen
    Geverifieerde klant van Ine van Deursen

Top producten, top service, top madam! Ik ben fan! Zeker proberen waard!

Antwoord van Ine van Deursen

Super dikke merci! Fijn dat ik jou mag helpen adviseren en dat je zo tevreden bent. Dank je wel Martine πŸ‘ŒπŸ»πŸ‘ŒπŸ»

• Julie Van Beeck
    Geverifieerde klant van Ine van Deursen

Super toffe madame, altijd vrolijk en legt alles super goed uit!

Antwoord van Ine van Deursen

Wowwwww, dank je wel Julie :-))) Bedankt om opnieuw voor onze Jafra webshop te kiezen en mercikes voor de 5 sterren.