Jouw Konijn
Jouw konijn levert alles om jou en jouw konijn gelukkig te maken. Gezond & goodlooking. Eten, drinken, wonen en spelen. Alles hoort erbij.
De zekerheden van https://www.jouwkonijn.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Als je na een drukke dag thuiskomt en drie snoetjes duwen tegen de tralies om je te begroeten. Dat is pas een geluksmomentje! Mijn konijntjes, mijn geluk.

Maar net als ik het belangrijk vind voor mezelf, vind ik dat ook mijn konijnen alleen het allerbeste moeten krijgen. Gezond eten, een fijn en mooi huis, leuke speeltjes en vooral veel variatie. Hoe hard ik ook zocht, ik vond maar weinig waar ik blij van werd. Tot ik Berry en Jeroen van Chews&Nibbles tegenkwam en zo het beste van twee werelden bij elkaar kwam. De gigantische kennis over konijnen en alles daaromheen en een bunnymom, die alleen het allerbeste (en mooiste) wilde.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur