Juweelwinkel.nl

Juweelwinkel.nl

Juweelwinkel.nl is dé webshop met vintage, antieke en pre-owned gouden en zilveren sieraden. Met een aanbod van ruim 2500+ verschillende sieraden en wekelijks een nieuw aanbod is er altijd wel iets moois te vinden.

Ringen, armbanden, kettingen, hangers, oorbellen en broches van goud en zilver. Maar ook manchetknopen, zilveren portemonnees, bedels, horloges en edelstenen. Alle sieraden zijn officieel gekeurd met de Nederlandse keurtekens voor goud en zilver.

Bekijk gauw onze prachtige collectie en koop veilig jouw sieraden bij een betrouwbaar adres met het webwinkel keurmerk. Kies voor een prachtig cadeau voor jouzelf of iemand anders.
Vintage, Sieraden, Horloges

• Anja
    Review voor Juweelwinkel.nl

Broche gekocht mooi en een goede afwikkeling van de bestelling ,netjes ingepakt goede winkel

• Karin Schrijver
    Review voor Juweelwinkel.nl

Prachtige antieke witgouden ring met 21 diamantjes gevonden, beetje huiverig gekocht en direct laten nakijken en vermaken bij mijn eigen juwelier. Zijn oordeel was dat het een hele mooie ring was, perfect schoon en alle steentjes zaten goed vast.
    Ik ben er erg blij mee en krijg er veel complimenten over.

• Hoe beoordeel je Juweelwinkel.nl?

• Jeannet
    Review voor Juweelwinkel.nl

Snel ontvangen en telefonisch goed bereikbaar. Blij met mijn nieuwe oorbellen