Ken Treehouse

Ken Treehouse

Een webwinkel waar u kwalitatieve schrijfwaren kan vinden. Naast schrijfwaren zijn er ook andere producten verkrijgbaar, zoals een bijpassende schrijfblok voor uw schrijfwaren, etui's, pashouder en Pokémon speelkaarten. Naast losse producten zijn er ook pakketten hier te verkrijgen. Cadeau's tip! De assortiment zal altijd uitgebreid worden met handige en leuke producten.
Pokémon, Schrijfwaren, Etuis
De zekerheden van https://ken-treehouse.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

We leven in de tijd waar computers en smartphones grote invloed hebben op onze dagelijkse leven. Tegenwoordig worden er digitale notities/tekeningen gemaakt. Ken Treehouse is opgezet met de visie om mensen schrijf/teken plezier op papier aan te moedigen. Dit willen we bereiken door kwalitatieve schrijfwaren&papieren te verkopen. Er zijn ook schrijfpapieren/ansichtkaarten beschikbaar om uw boodschap persoonlijker te maken voor degene. In de toekomst zal de assortiment uitgebreid worden met meer leuke producten.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020