Kerstland.nl
-
Bevro
Op 30 november een grote order geplaatst voor ons bedrijf. Na 2 weken was deze nog niet geleverd en we hebben gebeld en gemaild. Het lag ergens bij DHL. We kregen geen track & trace maar moesten nog even afwachten.
vorige week weer gebeld en zou dezelfde dag teruggebeld worden, je raadt het al:geen telefoontje!Dag erna een mailtje dat er een onderzoek gestart was bij DHL.Daar versieren wij ons pand niet mee!We hebben zelf een groothandel en als er een pakket van de radar verdwijnt, lossen wij het op met de klant en verschuilen ons niet achter de vervoerder. creditering maar geen kerstspullen.Antwoord van Kerstland.nlHi,
Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen wat we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen. Uiteraard willen we iedereen dusdanig goed helpen dat ze onze service 5 sterren waard vinden. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 1 ster, wat ik enorm betreur.
Je geeft aan dat het pakket kwijt is geraakt en jullie niet tevreden zijn met de service. Ik heb het contact even opgezocht en teruggelezen, ik heb hieruit geconstateerd dat je uiteindelijk met mijn collega’s tot een passende oplossing gekomen bent. Hopelijk ben je alsnog tevreden met onze afhandeling van je klacht en wil je hiermee je review herzien. Groetjes, Annika van Kerstland -
OPTIEK VAN DER LINDEN
lang wachten ,en dan beschadigt geleverd ,met ontbrekende onderdelen, creditering ons aangeboden met retour van levering.
tot op heden pakket nog niet opgehaald asnog gecrediteerd. jammer , dit jaar geen kerstverlichting aan onze winkel :-(Antwoord van Kerstland.nlHi,
Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen wat we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen. Uiteraard willen we iedereen dusdanig goed helpen dat ze onze service 5 sterren waard vinden. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 1 ster, wat ik erg jammer vind.
Graag wilde ik je vragen waar we het hebben laten liggen en wat we volgende keer nog beter kunnen doen om meerdere sterren te behalen? Met vriendelijke groet, Annika van Kerstland -
Hoe beoordeel je Kerstland.nl?
-
Dirk Balthaus
Mooie dingen!
-
David Counye
Eerst een boem besteld van 5m die nooit geleverd is geweest.
Dan tweede boom besteld waar de helft van geleverd is en de andere helft nog altijd niet geleverd is.Antwoord van Kerstland.nlHi David,
Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen wat we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen. Uiteraard willen we iedereen dusdanig goed helpen dat ze onze service 5 sterren waard vinden. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 1 ster, wat ik enorm betreur.
Je geeft aan dat het pakket niet compleet is. Helaas kan ik geen conversatie terugvinden tussen jou en de klantenservice, want wij hadden je uiteraard graag geholpen! Mocht je iets willen toelichten, dan vernemen wij dat graag. Groetjes, Annika van Kerstland -
Stephanie
Sinds de levering van de boom (met een mankement) probeer ik in contact te komen met de klantenservice, wat onmogelijk lijkt te zijn. Geen reacties op mail en als je belt sta je alleen maar in de wacht. Na een half uur opgehangen.
Antwoord van Kerstland.nlHi Stephanie,
Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen wat we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen. Uiteraard willen we iedereen dusdanig goed helpen dat ze onze service 5 sterren waard vinden. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 1 ster, wat ik enorm betreur.
Je geeft aan dat je geen reactie van ons krijgt. Helaas kan ik geen conversatie terugvinden tussen jou en de klantenservice, want wij hadden je uiteraard graag geholpen! Mocht je iets willen toelichten, dan vernemen wij dat graag. Groetjes, Annika van Kerstland -
Patricia
Makkelijk bestellen, ruim aanbod en snel geleverd.
-
Miranda
Goede service, snel verzonden
-
raf segers
Eerlijke prijs snel geleverd
-
Cor Krul
Dat de kestboom niet goed verpakt was om gebogen in een te kleine doos
Antwoord van Kerstland.nlHi Cor,
Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen wat we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen. Uiteraard willen we iedereen dusdanig goed helpen dat ze onze service 5 sterren waard vinden. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 1 ster, wat ik enorm betreur.
Je geeft aan dat de boom niet goed is verpakt. Helaas kan ik geen conversatie terugvinden tussen jou en de klantenservice, want wij hadden je uiteraard graag geholpen! Mocht je iets willen toelichten, dan vernemen wij dat graag. Groetjes, Annika van Kerstland -
Jort
Contact met jullie krijgen onmogelijk als je belt en je staat een half uur in de wacht neem jullie gewoon niet op en dat is niet de eerste keer dat ik heb gebeld. In totaal heb ik 4 × 5 keer jullie gebeld. En d’r stond een pakket geleverd en eindstand kreeg ik het pakket twee dagen later pas geleverd.
-
Marcel Ofrein Douwes
Prima prijs/kwaliteit en snel geleverd. Zeer tevreden mee.
-
Leen Broeren
Snel geleverd, keurig verpakt. Goed bedrijf!
-
Mariëlle Koersen
Mooie lengte om mijn hele schutting te voorzien van ijspegel verlichting. Staat er gezellig. Niet te wit.
-
Ilona Sakowska
First I was waiting long time to deliver my package, and now when I return an item I have to wait again really long time for my money
-
JOLANTA Nycko
Snelle levering, dank u wel.
-
Anoniem
Snel besteld en geleverd
Antwoord van Kerstland.nlHi,
Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen.
Uiteraard willen we iedereen dusdanig goed helpen dat ze onze service 5 sterren waard vinden. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 4 sterren, wat niet slecht is maar het kan altijd beter. Ik ben een strever en ik probeer altijd de 5 sterren te behalen!
Graag wilde ik je daarom vragen waar we het hebben laten liggen en wat we volgende keer nog beter kunnen doen om 5 sterren te behalen?
Met vriendelijke groet, Annika van Kerstland
-
P.H.S. Coppus
Geen snelle levering, heeft ongeveer 10 dagen geduurd.
Antwoord van Kerstland.nlHi,
Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen.
Uiteraard willen we iedereen dusdanig goed helpen dat ze onze service 5 sterren waard vinden. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 4 sterren, wat niet slecht is maar het kan altijd beter. Ik ben een strever en ik probeer altijd de 5 sterren te behalen!
Graag wilde ik je daarom vragen waar we het hebben laten liggen en wat we volgende keer nog beter kunnen doen om 5 sterren te behalen?
Met vriendelijke groet, Annika van Kerstland
-
Gino Gryson
Heel tevreden van mijn kerstlichtjes! Kerstland een echte aanrader!
-
Cora Van der Slot
Mooie bomen en zeer goede service
-
BK
Goed product, goede prijs.