Layered Creatives

Layered Creatives

Ben je op zoek naar een uniek aandenken aan een belangrijke plek? Wil je nostalgisch dagdromen over jouw vakantiehuis, een periode koesteren uit je leven of binnenshuis kunnen genieten van het buitenaanzicht van jouw huis op een creatieve manier?

Er zijn inderdaad talloze redenen om een tekening van een gebouw te laten maken.

Met een 3D print van Layered Creatives maak je die tekening nog net wat unieker. Door deze driedimensionale print komt het reliëf van jouw gevel echt bij je binnen.

Lidmaatschap per 30-04-2024 stopgezet

9,5
  • Stefany Luwema
    Geverifieerde klant van Layered Creatives

Zeer mooi resultaat, goede communicatie en snelle levering. Erg tevreden!

• Marie-José Franken
    Geverifieerde klant van Layered Creatives

Mooi product voor leuke prijs, prima communicatie.

• Remon Bolderman
    Geverifieerde klant van Layered Creatives

Snelle reacties, super product!
    Meer dan tevreden.

• jos van hoek
    Geverifieerde klant van Layered Creatives

plezierig contact, prima kwaliteit product

• Wendy De graaf
    Geverifieerde klant van Layered Creatives

Echt heel erg gaaf! We hebben het cadeau gegeven en de ontvangers waren super verrast en vonden het helemaal te gek!
    Layered Creatives handelt en reageert heel snel, na bevestigen van de proefdruk hadden we de 3d print binnen een kleine week thuis.
    Echt aanrader!

• Rowan
    Geverifieerde klant van Layered Creatives

Wederom heel blij met het resultaat !

• Harm H
    Geverifieerde klant van Layered Creatives

Goeie prijs voor een prachtig product

• Liz
    Review voor Layered Creatives

Dit product toverde echt een lach op mijn gezicht dat het binnenkwam! Zo leuk en uniek! Daarnaast kreeg ik een super service en maakte ze het precies zoals ik het wilde. Dit is echt een geweldig en uniek cadeau voor jezelf of om te geven!

• Joris van der Sandt
    Review voor Layered Creatives

Samen met mijn vriendin verhuist vanuit Maastricht naar Den Bosch, wat voor haar het afsluiten van een lange periode betekende. In mijn zoektocht naar een passend cadeau om haar herinneringen van de mooie stad, tijd en woning te vangen kwam ik LAYERED tegen. De 3D print van onze vorige woning hangt nu prachtig boven de schouw en zorgt ervoor dat we telkens weer even teruggaan naar de tijd in Maastricht. De kwaliteit van de print, de snelle bezorging en ook de zorgvuldigheid waarmee het wordt ingepakt en opgestuurd is super! Kortom, een zeer tevreden klant en raad LAYERED zeker aan.

• Jip
    Review voor Layered Creatives

Ik ben enorm tevreden over Layered Creatives. De communicatie omtrent de offerte en levering verliep zeer vlot en professioneel. De nauwgezette details van het eindproduct zijn verbluffend. Het resultaat is een elegante en stijlvolle toevoeging aan mijn interieur.

• Elia
    Review voor Layered Creatives

Super goede service! Was ontzettend blij met mijn geprinte vakantiehuis. Kan er op deze manier ook van genieten als ik er niet in zit. Zou het aan iedereen aanbevelen!

• Lex
    Review voor Layered Creatives

Heb een prachtige maquette en een ingelijste voorgevel van het hofje waar ik woon. Super als cadeau en een aanwinst in het huis. Bestellen was erg eenvoudig. Bedankt voor het meedenken en de snelle levering, top!!

• Jesse
    Review voor Layered Creatives

Super cadeau, heel origineel bedacht! Een plaatje om aan de muur te hebben. Snel geregeld op de website en een mooie levering.

• Floor Heilijgers
    Review voor Layered Creatives

Heel erg blij mee! Heel bijzonder cadeau kunnen geven. Olivier heeft me betrokken bij het tekenen/ontwerp, hierdoor is het perfect geworden!

• Ron Tazelaar
    Review voor Layered Creatives

Al twee gevels laten printen.
    Fantastisch gedaan!
    Zelfs de vlaggenmast zit op het pand.
    Lijkt me leuk om de volgende keer een maquette te laten maken.
    Aflevering: Correct en netjes

• Loes Pors
    Review voor Layered Creatives

Geweldig resultaat, veel mooier dan verwacht. Snelle levering. Echt super mooi.