Lingerie By M

Lingerie By M

Lingerie By M biedt zowel in haar fysieke winkel als online webshop een breed assortiment aan luxe lingerie van topmerken als Prima Donna, Lisca, Marie Jo, MiracleSuit, Sloggi, TenCate, Triumph, Elomi, Sunflair, en Olympia.
lingerie badmode nachtmode
9,6
Filter 86 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 27 met beschrijving

• Jiska
    Geverifieerde klant van Lingerie By M

Mooie items en een snelle levering!

• Jolanda
    Geverifieerde klant van Lingerie By M

Mooie jurk en snel geleverd 👌🏼

• Hoe beoordeel je Lingerie By M?

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Lingerie By M

Snelle verzending, ingepakt als een kadootje en prima kwaliteit

• Boukje Froeling

Super service!!

• Madelon Portis
    Geverifieerde klant van Lingerie By M

Ontzettend snelle levering, super!

Antwoord van Lingerie By M

Hey Madelon, jouw enthousiasme is aanstekelijk! 🌟 Superbedankt voor de vijf sterren en je compliment over onze snelle levering. We zijn blij dat alles naar wens was en hopen je snel weer te zien in onze webshop. Jouw tevredenheid is onze prioriteit! Keep rocking en tot gauw! 🚀

• Renee
    Geverifieerde klant van Lingerie By M

Goede service en snelle levering. Betrouwbaar

Dag Renee,
    wat een topbeoordeling, dank je wel! Het is geweldig om te lezen dat onze service en levering aan je verwachtingen voldoen. Bij ons staat betrouwbaarheid voorop! We hopen je gauw weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Hartelijke groeten! 🌟

• Carla
    Geverifieerde klant van Lingerie By M

Goedkoopste aanbieder van mijn prachtige Ringella cherie pyjama en snel bezorgd. Top

Beste Carla,
    Hartelijk dank voor uw lovende woorden en de 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de prijs en snelle levering van uw Ringella Cherie pyjama. We streven ernaar om onze klanten altijd de beste service en producten aan te bieden. Geniet van uw aankoop en we hopen u snel weer te zien in onze webshop!

• juan camacho

Beste Juan,
    Hartelijk dank voor uw 5-sterrenbeoordeling en compliment over onze snelle levering. We zijn verheugd dat uw ervaring met onze webshop positief is geweest. Als u in de toekomst nog iets nodig heeft of vragen heeft, staan we graag voor u klaar.

• Ute Jentzsch

sehr gute Erfahrung, schnelle Lieferung, erstklassiges Produkt

Liebe Ute,
    Vielen Dank für Ihre 5-Sterne-Bewertung und das positive Feedback. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie eine sehr gute Erfahrung mit schneller Lieferung und einem erstklassigen Produkt gemacht haben. Wenn Sie in Zukunft Fragen haben oder weitere Unterstützung benötigen, stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.

• Larissa Staneke
    Geverifieerde klant van Lingerie By M

Groot assortiment aan mooie merken! Met een goede prijs, snelle verzending en een persoonlijke service!
    Volgende keer koop ik mijn lingerie hier weer!

Beste Larissa,
    Hartelijk dank voor uw fantastische 5-sterrenbeoordeling en uw complimenten over ons assortiment, prijzen, snelle verzending en persoonlijke service. We zijn blij te horen dat u tevreden bent en dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen voor uw lingerie-aankopen. Uw tevredenheid en vertrouwen in onze webshop worden zeer gewaardeerd.

• San
    Geverifieerde klant van Lingerie By M

Prima service, snel het juiste artikel in huis.

• Marleen Moyaert
    Geverifieerde klant van Lingerie By M

Verzorgde en vlotte verzending,wel wat veel verzendingskosten...

• Betty

Top Service
    Persoonlijk contact met mij opgenomen om te horen of het klopt wat ik heb besteld. En ook gelijk een oplossing gezocht

Beste Betty,
    Hartelijk dank voor uw 5-sterrenbeoordeling en de positieve opmerkingen over onze service en het persoonlijke contact. We zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen en een passende oplossing hebben gevonden voor uw bestelling. Uw tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Als u in de toekomst nog vragen of wensen heeft, horen we het graag.

• N. van den Brink

Super survis

• Marga Hendriks

Mooie lingerie !top

Beste Marga,
    Dank u wel voor de 5-sterrenbeoordeling en het compliment over onze lingerie. We zijn erg blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Als u in de toekomst vragen heeft of hulp nodig heeft, staan we altijd klaar om u te helpen. Uw tevredenheid is ons doel.

• Thea Looman

Fijne winkel mooi lingerie

Beste Thea,
    Hartelijk dank voor uw 5-sterrenbeoordeling en uw complimenten over onze winkel en lingeriecollectie. Het doet ons goed te horen dat u onze selectie mooi vindt. Mocht u in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, dan zijn we er graag voor u. Uw feedback is voor ons zeer waardevol.

• Caroline Brennan
    Review voor Lingerie By M

Uitstekende service , persoonlijke aandacht en goed advies

Beste Caroline,

hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We zijn ontzettend blij te horen dat je onze service en persoonlijke aandacht zo waardeert. Jouw feedback motiveert ons team om continu de beste service te blijven bieden. Bedankt voor je vertrouwen in ons en we kijken ernaar uit je in de toekomst weer te mogen helpen!

• Marijke Wissink
    Review voor Lingerie By M

goede service en mooie collectie

Beste Marijke,

Hartelijk dank voor je 5-sterren beoordeling en de complimenten over onze service en collectie! We zijn blij te horen dat alles naar wens is geweest en dat je onze collectie mooi vindt. Jouw tevredenheid is onze grootste prioriteit en motivatie. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel. Nogmaals bedankt voor je steun!

• Kitty
    Review voor Lingerie By M

Aandachtsvolle benadering en kwalitief mooie lingerie, nacht en badmode. Fijne zaak.

Beste Kitty,
    Wat een prachtige beoordeling, hartelijk dank! We zijn ontzettend blij dat je onze aandachtsvolle benadering en de kwaliteit van onze lingerie, nacht- en badmode zo waardeert. Jouw positieve woorden zijn een grote motivatie voor ons hele team. We streven ernaar om iedereen een fijne ervaring te bieden in onze zaak. Tot ziens en nogmaals bedankt!

• Monique Troch
    Geverifieerde klant van Lingerie By M

Zeer snelle levering,item in late namiddag gekocht,volgende dag in huis.Zeer goed verpakt met bedankbriefje erbij 10/10

Beste Monique,
    Super bedankt voor je geweldige 5-sterren review! 🌟🎉 We zijn zo blij dat je onze snelle levering en de persoonlijke touch met het bedankbriefje top vond! Bij Lingerie By M werken we elke dag hard om onze klanten blij te maken en jouw reactie maakt ons dag helemaal goed. We kunnen niet wachten om je weer te verrassen met onze producten en service.

Groetj team van Lingerie By M (Carin & Megan)