Lion Watches
Via onze webshop verkopen wij stoere, sportieve en avontuurlijke dames- en herenhorloges van diverse toonaangevende merken. Fraaie horloges van goede kwaliteit, voor een uitstekende prijs. Met ons sterk wisselende assortiment proberen wij onze klanten steeds weer te verrassen. Wij leveren alles snel uit eigen voorraad, maken je aankoop gratis op maat en pakken het netjes voor je in.
9,9

• Bob Koeklenberg
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Super snelle levering en correct.

• Edwin van der Geest

Prettig persoonlijk contact.

• Hoe beoordeel je Lion Watches?

• Edwin Postma
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Snelle levering en het gratis cadeau zag er ook prima uit

• Elles M
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Goede service en supermooi ingepakt. Een genot om cadeau te geven.

• Nireshma Gopal
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Goeie en snelle service. Alles was naar wens voor me broertje. Mooi verpakt en snel geleverd. Zijn naam gegraveerd aan de achterkant vond hij helemaal geweldig!! Zal jullie webshop zeker onthouden!!

Antwoord van Lion Watches

Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn te horen dat het horloge zo in de smaak is gevallen. Graag tot een volgende keer!

• Salim Baidoun
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Good service and wonderful customer care

Thank you so much Salim!

• Chantal Vermeulen
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Keurige service ivm feestdagen werd de bestelling later geleverd dan verwacht, werd hiervan telefonisch op de hoogte gesteld 👍🏼top service.

Antwoord van Lion Watches

Hartelijk dank voor je mooie review Chantal!!

• Jacques Daniels
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Geweldige service en vriendelijke mensen en product in perfecte staat geleverd 👍👍👍⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Antwoord van Lion Watches

Beste Jacques, hartelijk dank voor je review! Wat mooi om te lezen dat je zo tevreden bent :-)

• Leen
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Echt vriendelijk ontvangen met een bakje koffie en goede uitleg gehad van Jarno over meerdere horloges die al voor me klaar lagen. Zeker aan te bevelen om hier een horloge te kopen.

Antwoord van Lion Watches

Beste Leen, hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Het was leuk je te ontvangen in onze Watch Lounge en je te helpen met de zoektocht naar een nieuw horloge. Graag tot een volgende keer!

• Alexandra Kormont

Great

Thanks Alexandra :-)

• Aernoud
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Het horloge heeft voor mij toch te weinig speciale LLT Luminox puntjes.
    Gelukkig kon Jarno van Lion Watches mij helpen, kon ik het horloge terugzenden en een ander type uitzoeken. De Luminox XS..3590.NSF.set voldoet nu wel aan al mijn wensen. Op de website van Luminox staan de handleidingen, wellicht dat Lion Watches hier nog eens naar kan verwijzen op haar website?

Beste Aernoud,
    Wat jammer dat het bestelde horloge niet naar wens bleek te zijn. Fijn dat je ons de kans hebt gegeven samen naar een passende oplossing te zoeken, dank je wel hiervoor! Wij hopen dat je heel veel plezier zult hebben van je nieuw uitgezochte horloge!

• G.v.M.
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Keurig en snel geleverd, mooie kwaliteit voor een goede prijs!

Antwoord van Lion Watches

Hartelijk dank voor uw mooie review!

• Edwin van der Geest
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Een prettig ontvangst door Jarno en goed advies. Fijn adres om een horloge te kopen.

Beste Edwin,
    Nogmaals dank voor je bezoeken aan onze Watch Lounge! Veel plezier van je aankopen en natuurlijk graag tot ziens!

• Dennis Ruijgt
    Geverifieerde klant van Lion Watches

De luminox xs.0333 besteld. Binnen 2 dagen in huis. Zeer netjes verpakt, en erg tevreden over de service en het product. Volgende aanschaf van een horloge zeker via lion watches. Bedankt!

Beste Dennis,
    Hartelijk dank voor je mooie review! Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe Luminox en hopen je natuurlijk weer eens terug te zien!

• Erik Notenboom
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Via persoonlijk contact met Lion Watches een prachtig horloge uitgezocht. Ruime keuze en de mogelijkheid om te passen was geen probleem. De persoonlijke service en het hoge niveau van kennis van het assortiment maken dat ik een zeer plezierige ervaring overgehouden heb aan het aanschaffen van mijn nieuwe horloge!

Beste Erik,
    Wat leuk dat we je mochten helpen in de zoektocht naar een nieuw horloge in onze Watch Lounge! Nogmaals heel veel plezier toegewenst met jouw aankoop!

• Jan Majoor
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Snelle levering en precies wat ik wilde hebben.

Dank je wel Jan!!

• Jacques van Dijk
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Goede service en een snelle levering

Hartelijk dank Jacques!

• Jordy den Haan
    Review voor Lion Watches

Vandaag ben ik vriendelijk ontvangen en fantastisch geholpen met een Hugo Boss horloge door Jarno van Lion Watches.

Antwoord van Lion Watches

Beste Jordy, wat leuk dat je langs kwam in onze Watch Lounge! Nogmaals heel veel plezier toegewenst van je fraaie nieuwe horloge!

• Frank
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Uitstekend bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam contact. Geen gedoe, levert wat je verwacht. Aanrader!

Antwoord van Lion Watches

Hartelijk dank voor je mooie review Frank!

• Diana
    Review voor Lion Watches

En wederom super service en levering!

Antwoord van Lion Watches

Beste Diana, wat leuk dat we je weer een prachtig horloge mochten leveren! Heel veel plezier ervan en natuurlijk graag tot een volgende keer.