Lion Watches
Via onze webshop verkopen wij stoere, sportieve en avontuurlijke dames- en herenhorloges van diverse toonaangevende merken. Fraaie horloges van goede kwaliteit, voor een uitstekende prijs. Met ons sterk wisselende assortiment proberen wij onze klanten steeds weer te verrassen. Wij leveren alles snel uit eigen voorraad, maken je aankoop gratis op maat en pakken het netjes voor je in.

• S. Holwerda
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Prachtig horloge, snelle levering!

• Tineke Veldkamp
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Ik had een mooi horloge besteld en werd gebeld ter bevestiging van de polsmaat. Het horloge werd precies op maat gemaakt en de volgende dag al geleverd. Er was een persoonlijke boodschap bijgevoegd en als cadeau verpakt. Dat was een extra verrassing.

Antwoord van Lion Watches

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij wensen u heel veel plezier toe met uw nieuwe horloge!

• Hoe beoordeel je Lion Watches?

• Jensen Mutsaers
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Mooie klok en op tijd geleverd! Zeer tevreden dus👍

Antwoord van Lion Watches

Wat leuk om dat te horen. Hartelijk bedankt Jensen en veel plezier met je nieuwe horloge!

• Steve
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Uitstekende service. Leuk aanbod van horloges .

Hartelijk bedankt Steve!

• Eddy
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Snelle levering inderdaad, maar ook fijne service! Het aangeschafte horloge was een cadeau voor mijn vrouw. Zij had er graag nog een extra gaatje bij in het horlogebandje. Contact gezocht met de verkoper en die regelde het in een mum van tijd, TOP service!

Antwoord van Lion Watches

Beste Eddy, hartelijk bedankt! Wij hopen dat je vrouw heel lang plezier zal hebben van haar nieuwe horloge!

• Ruud
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Snel geleverd en heel blij met mijn nieuwe Vincero Altitude horloge! Ik had nog een vraag over mijn bestelling en kreeg snel een hartelijk en helder antwoord. Ik kan Lion Watches zeker aanbevelen.

Antwoord van Lion Watches

Beste Ruud, hartelijk dank en graag tot een volgende keer!

• jelle kerver
    Geverifieerde klant van Lion Watches

Erg goeie serves, veel keuze uit mooie en kwalitatief goeie horloges. Ik ga hier zeker nog een keer een horloge kopen!

Antwoord van Lion Watches

Beste Jelle, dank je wel en graag tot een volgende keer!

• Kevin
    Review voor Lion Watches

Heel snel geleverd in een mooie verpakking, en ook helemaal op maat! Erg blij mee. Ik beveel Lion Watches van harte aan!

Dank je wel Kevin! Veel plezier met je nieuwe horloge

• Remco
    Review voor Lion Watches

Al twee horloges gekocht een Kraftworxs en de horloge van de maand van Hugo Boss.
    Zeer tevreden over de snelle levering en service.Mooie en duidelijke website.
    Zeker een aanrader voor de horloge liefhebbers.

Antwoord van Lion Watches

Beste Remco, hartelijk dank voor je fijne review!

• Jolanda van der Ende
    Review voor Lion Watches

Een snelle service. Het horloge netjes verpakt ontvangen en zelfs helemaal op maat gemaakt! Ik draag mijn nieuwe Vincero horloge met veel plezier!

Antwoord van Lion Watches

Heel veel plezier toegewenst met jouw Vincero Jolanda!