Loalida
Loa Lida is het nieuwe merk dat elke week unieke handgemaakte modellen presenteert. Anders dan anderen, met een unieke touch van de ontwerpster Hanneke van Iersel.

Loa Lida ontwerpt en produceert de modellen naar uniek ontwerp vanuit haar atelier in het Brabantse Helvoirt. Geen massa productie en er wordt uitsluitend gebruik gemaakt van zorgvuldig geselecteerde materialen van de hoogste kwaliteit.

Lidmaatschap per 06-09-2020 stopgezet

• Francis
    Review voor Loalida

Een super mooie tas van prachtig leer. Zeer snelle levering en werkelijk als een cadeautje ingepakt. Je kan zien dat er veel zorg aan de producten wordt besteed. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

• Silvie
    Geverifieerde klant van Loalida

Heel mooi kwaliteitsproduct en de volgende dag al in huis! Erg blij met mijn zomerse tas!

• Esther
    Review voor Loalida

Van vrienden een hele mooie witte handgemaakte schoudertas gekregen. Deze is gemaakt bij Loalida in Helvoirt. Zeer mooi en netjes afgewerkt en leuk ingepakt als kado. Heb er ontzettend veel schik mee. Het is mijn 1e hand gemaakte tas.

• Simone
    Review voor Loalida

Voor mijn verjaardag een groene tas met drie sterren gekregen. Mooie binnenstof (geen voering, die altijd gaat rafelen), binnen- en buitenvakjes ook lekker groot, helemaal op mijn wensen afgestemd. Fantastisch en supernetjes afgewerkt!

• Benny
    Review voor Loalida

Voor m’n moeder ivm haar diamanten huwelijk (60jaar) een zwarte leren tas op maat en wensen (zoals binnenstof, opbergvakjes ed) laten maken. Alles is bespreekbaar. Zeer netjes en mooi afgewerkt.

• Marloes
    Review voor Loalida

Inmiddels alweer meerdere tassen gekocht bij Loa Lida. Prachtig afgewerkt en krijg er veel complimenten over. Een tas cadeau gegeven en die viel ook goed in de smaak. Contact is ook heel vriendelijk en fijn!