LumenXL.nl

LumenXL.nl

Wij zijn LumenXL.nl, al meer dan 8 jaar een begrip op het gebied van binnen-en buitenverlichting.
Filter 30 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 29 met beschrijving

• Miranda
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering conform belofte op de site. Gratis retourneren (geen gebruik van hoeven maken).

Antwoord van LumenXL.nl

Dag Miranda, bedankt voor uw fijne beoordeling. Goed om te zien dat u tevreden bent over onze producten en de levering hiervan. Gelukkig heeft u geen gebruik hoeven te maken van het gratis retourneren! Wij wensen u nog veel plezier van uw verlichting.

• Harm Hendriks
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Zéér snelle levering. Had na 22.00u besteld, en toch de volgende dag geleverd! Chapeau

Antwoord van LumenXL.nl

Beste Harm, bedankt voor uw beoordeling en uw mooie complimenten. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering, en wij wensen u veel plezier van uw mooie buislamp.

• Hoe beoordeel je LumenXL.nl?

• Elke

Levering zoals beloofd

Antwoord van LumenXL.nl

Beste Elke, dank voor uw positieve feedback en het delen van uw waardering. Dit is voor ons erg belangrijk en wij zijn dan ook blij te zien dat u tevreden bent over onze producten. We zien u graag nog eens bij ons terug!

• Gerard Roolvink
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Goede prijs en super snelle levering

Antwoord van LumenXL.nl

Beste Gerard, Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering en de prijs-kwaliteitverhouding. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!

• arend kok
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Ben goed geholpen aan de telefoon.
    En goed advies gekregen.
    Helemaal goed.

Antwoord van LumenXL.nl

Beste Arend, het leveren van de beste service aan onze klanten staat centraal. Het is leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Wij zien u graag nog eens bij ons terug en wensen u veel plezier met uw neon lichtslang!

• Bibi Smaal
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Snel geleverd en makkelijk retourneren

Antwoord van LumenXL.nl

Beste Bibi, hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering en retourservice. Graag tot een volgende keer!

• Wendy Havinga
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Snelle levering, duidelijke info via mail, top

Antwoord van LumenXL.nl

Beste Wendy, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Een zorgeloze ervaring van onze klanten staat centraal. Het is leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling!

• H.J.P.J. Schaefer

Supersnelle levering

Antwoord van LumenXL.nl

Goedemiddag H.J.P.J. Schaefer, hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Wij zijn blij te zien dat u tevreden bent over onze snelle levering en producten. Wij wensen u veel plezier van uw solar verlichting!

• Dick Stomp
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Goede website, vlotte afhandeling, prettige prijzen

Antwoord van LumenXL.nl

Goedemiddag Dick, bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te zien dat u tevreden bent over onze service, website en producten. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling!

• M Nies
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Prachtige verlichting, netjes afgewerkt.

Antwoord van LumenXL.nl

Beste M Nies, bedankt voor uw mooie feedback. Wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te delen en zijn dan ook blij om te zien dat u tevreden bent over uw bestelling. Wij wensen u veel plezier van uw verlichting!