Wij zijn Martial Arts Store
Een van de eerste online vechtsportwinkels met het ruimste assortiment vechtsportartikelen.

Wij begrijpen als geen ander dat u alleen kwalitatieve vechtsportartikelen zoekt, onze webshop is namelijk ontstaan uit de passie voor vechtsport !

Onze webshop is dan ook opgericht door vechtsporters met meer dan 50 jaar ervaring. Ervaar het zelf !

Naast het leveren aan particulieren zijn wij een groothandel in vechtsportartikelen en kunnen ook winkels en sportscholen bij ons terecht voor grotere inkopen tegen speciale wederverkoopprijzen.

Lidmaatschap per 04-02-2022 stopgezet

9,1

• Aml van Dasselaar
    Review voor Martial Arts Store

Ik had een shirt voor voor me vriend besteld helaas door de post niet aan gekomen gebeld en alles uitgelegd er werd direct actie ondernomen en kreeg dezelfde dag het bestelde shirt opnieuw toegestuurd de volgende dag was deze binnen zeer klant vriendelijk oplossings gericht en zeker een aanrader om hier iets te bestellen niets is te veel ze doen wat ze beloven

• Nora Steenwijk
    Review voor Martial Arts Store

Een hoopvol telefonisch contact nadat bleek dat product niet op voorraad was.
    Er is alles aan gedaan om het product te leveren op verwachtte datum, dat is gelukt en als blijk van waardering voor mijn vertrouwen gratis bandages en sleutelhanger erbij.
    Helemaal een top serviceen mijn zoon is blij met zijn scheenbeschermers!

• Michel
    Review voor Martial Arts Store

Goede kwaliteit en uitstekende service.
    Jammer dat de scheenbeschermer niet goed paste, die kan ik gelukkig kosteloos en zonder problemen retour sturen!

• peter

zeer slechte kwaliteit

Antwoord van Martial Arts Store

Beste Peter,

Je bent voor mij de eerste die mijn bedrijf na vele jaren een 1 sterren recensie geeft. Ik heb even in mijn database gekeken maar kan geen bestelling op jou naam zo snel terugvinden. Ik heb ook geen eerdere email waarin je je ervaring of klacht kenbaar hebt gemaakt mogen ontvangen.

Kan je mij aangeven welk(e) producten je bij mij hebt besteld en eventueel het bestelnummer? Graag hoor ik ook welke problemen je ervaart wellicht kan ik dat als nog naar jou tevredenheid oplossen zodat je toch een beter beeld van mijn bedrijf en de bijbehorende kwaliteit krijgt. Ook bij mij kan weleens iets misgaan maar ik sta garant voor alle producten en indien nodig kan je gewoon je geld terug krijgen.

Hoor graag van je en mijn excuses dat je het als zo slecht hebt moeten ervaren ik hoop daar nog verandering in te kunnen en mogen brengen.

Alvast bedankt voor je reactie.

Erik Roukens

• Jan F
    Review voor Martial Arts Store

Goed advies gekregen, handschoenen maandag besteld, woensdag binnen

• Daan
    Review voor Martial Arts Store

Uitgebreid assortiment met kwalitatief goede producten. Weten waar zij het over hebben!

• Giselle Segura Gelink
    Review voor Martial Arts Store

Goede en fijne Boksspullen en een overzichtelijk site!

• Brigitte Kramer
    Review voor Martial Arts Store

Uitstekende levering! Geen vertraging.

• Mark
    Review voor Martial Arts Store

Super goede kwaliteit van de gear die geleverd had en ging veel langer mee dan andere merken die ik eerder gebruikt heb.

Klanten service was ook zeker een plus.

• mw
    Review voor Martial Arts Store

Snel geleverd en erg blij met de kwaliteit van de producten

• Erwin
    Review voor Martial Arts Store

Zeer goede service en snelle levering!

• Silvia
    Review voor Martial Arts Store

Prima! Producten precies zoals omschreven.

• Selma
    Review voor Martial Arts Store

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de handschoenen & scheenbeschermers en de snelle verzending!

• Jorrit
    Review voor Martial Arts Store

Prima service en product.