Meubelpanelen op maat

Meubelpanelen op maat

Kies uit onze 300+ kleuren meubelpanelen. uw meubelpaneel wordt op maat gezaagd en op een pallet geleverd. Dankzij onze online optimalisatie tool kunt u zien hoeveel platen er nodig zijn voor uw panelen en kunt u direct de prijs zien.
9,4
Filter 232 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 116 met beschrijving

• Daniel
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Goede service en goede kwaliteit

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Veel dank voor je 5 sterren review! Veel plezier van je donkergrijze panelen!

• Robin De Smaele
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Van bestelling tot levering alles volgens afspraak verlopen

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Bedankt dat je onze service en materialen 5 sterren hebt gegeven! Dat waarderen we zeer! Met vriendelijke groet, Team Meubelpanelen op Maat.

• Hoe beoordeel je Meubelpanelen op maat?

• Willem Huizing
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Wat is gekregen heb past allemaal precies en ziet er super ui

• Toine
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Mooi afgewerkte panelen goed beschermd geleverd

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Dank voor je positieve review! Veel plezier van je panelen.

• Frank van Dalen
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Aflevering was netjes op tijd, goed informatie voorziening, product onbeschadigd

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Bedankt voor de 5-sterren review! Daar zijn we erg blij mee. Veel plezier van je panelen.

• Rob Leenheers
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Perfecte service en top materiaal. Enorm blij mee!

Antwoord van Meubelpanelen op maat

We zijn ontzettend blij met je 5-sterren review! Super dat je onze service en de kwaliteit van de materialen zo kan waarderen.

Met vriendelijke groet, team Meubelpanelen op Maat

• PHILIP VANSEVENANT
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Perfecte afwerking en snelle verzorgde aflevering. Een aanrader. Bedankt.....

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Dank voor je 5-sterren review Philip! Top om te horen dat je zo blij bent met je panelen.

• Marco Viveen
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Prima communicatie. Foutje met boringen werd direct erkend en gaan ze oplossen.

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Dank voor je 4-sterren review! We zijn blij dat we het netjes voor je kunnen oplossen. Jij bedankt voor je flexibiliteit!

• Jean-Paul LOWYCK
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Afspraken perfect nagekomen, mooi product. Heel tevreden.

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Dank voor je positieve review, dat waarderen we ontzettend! Veel plezier van je panelen!

• DA
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Erg snelle service, mooie panelen & fijne telefonische validatie van de bestelling

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Dankjewel dat je onze service en panelen een 5-sterren review hebt gegeven, daar zijn we erg blij mee!

• H Mureau

just in time

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Thank you for your positive review! Happy to hear your delivery came in on time.

Kind regards, Team Meubelpanelen op Maat

• Carlos Verduin
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Gewoon keurig op maat en keurig verpakt afgeleverd.

Antwoord van Meubelpanelen op maat

We zijn ontzettend blij met je 5-sterren review! Veel plezier van je producten.

• Stijn Heyerick
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

vlotte afhandeling en correcte levering.

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Dank voor je 5-sterren review Stijn! Veel plezier van je panelen.

• Patrick Deenen
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Goede communicatie en een top produkt. Heel blij mee!

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Veel dank voor je positieve review! Veel plezier van je panelen!

• Marco
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Duidelijke communicatie!! en alles netjes geleverd.

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij met de 4 sterren en horen graag hoe we in de toekomst die perfecte score kunnen behalen.

• Schuifdeuren op maat
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Nadat 2 schrijnwerkers mij teleurstelden door geen offerte te geven voor mijn schuifdeuren, zocht ik op het internet naar een oplossing. Dat vond ik al snel bij 'Meubelpanelen op maat'. Een rijk aanbod van soorten hout en de gemakkelijke en duidelijke manier van bestellen maakte dat ik al snel tot de aankoop overging. Niet te vergeten, de prijs! Die was heel redelijk. Na de bestelling werd regelmatig een update gegeven van de bestelling door de fabrikant. En zowaar... na 2 a3 weken mocht ik mijn panelen gaan ophalen. Voortaan, voor mij... No carpenter, no cry! :-)

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Ontzettend bedankt voor je 5-sterren review! Wat fijn dat je ons aanbod en service zo hebt weten te waarderen. Veel plezier van je panelen en wie weet tot in de toekomst! Vriendelijke groet, Team Meubelpanelen op Maat

• Thomas
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

De kwaliteit van de melamine is zeer goed, een groot verschil met wat je koopt in de doe-het-zelf zaken. Levering is correct gebeurd, alles was ook goed beschermd en ingepakt.
    Op de panelen, voornamelijk de zijkanten, zaten heel wat zwarte sporen. Met een gum krijg je die er wel af, maar het hoort zo niet te zijn.
    Ik had ook gekozen voor rijboringen, leek me wel handig. Echter, de rijboringen begonnen niet op dezelfde hoogte, totaal onbruikbaar dus. Voor zo goed als alle legplanken heb ik zelf extra gaatjes moeten maken om ze mooi waterpas te hebben. Heel jammer, want dit wetende had ik zonder rijboringen besteld en alle nodige gaatjes gewoon zelf gemaakt...
    In sommige panelen (spaanplaat) zaten stukken plastic etc, gevolg is dat bij het inschroeven op de kopse kant de schroefen niet mooi in het hout gingen, maar in plaats daarvan de plastic stukken naar buiten duwden en het paneel vernielden! Dit zou toch echt niet mogen.
    Conclusie:
    Goede kwaliteit melamine
    Matige kwaliteit spaanplaat
    Bewerking (rijboringen) kan beter

Dag Thomas,

Dank voor je bestelling! En fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit van de melamine.

Maar wel balen dat je minder tevreden bent over de rijboringen. De rijboringen worden altijd gecentreerd van de bovenkant en de onderkant van het paneel geboord. De lengte is bepalend voor de positie van de gaatjes. Omdat we niet weten hoe de panelen worden ingezet in een meubel is het erg lastig om de positie van de gaatjes evenwijdig te krijgen. Vervelend dat dit niet duidelijk was. We zullen dit op de website duidelijker proberen te communiceren.

Betreft de stukken plastic in de spaanplaat: Dit hebben we nooit eerder gehoord. We gaan hierover dan ook contact op nemen met de fabrikant.

Dank voor je review. We nemen je feedback graag mee om onze producten te blijven verbeteren.

Vriendelijke groet, team Meubelpanelen op Maat

• Jitse Dijkstra
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Alles was keurig op maat en goed verpakt.

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Veel dank voor je 5-sterren review! Fijn om te lezen dat alles perfect op maat is. Veel plezier van je panelen.

team Meubelpanelen op Maat

• Bert Kor

Prima geregeld

Antwoord van Meubelpanelen op maat

Veel dank voor je 5-sterren review! Veel plezier van je paneel.

Team Meubelpaneel op Maat

• Mark Dibbits
    Geverifieerde klant van Meubelpanelen op maat

Er wordt online berekend wat het kost en hoe dit efficiënt uit een plaat gehaald kan worden, super fijn.

Dag Mark,

Veel dank voor je 5-sterren review! We hebben ons best gedaan om alles zo overzichtelijk mogelijk te maken. Wat fijn dat je dit als prettig ervaren hebt!

Team Meubelpanelen op Maat