MissDraad
Verkoop handgemaakte baby- & kinderkleding en accessoires

• Esther Marioneaux
    Review voor MissDraad

Super goed. Leuk verpakt en snel geleverd.

• Natasja
    Geverifieerde klant van MissDraad

Zulke leuke artikelen in de webshop! Ik ben helemaal gelukkig met mn airplant man. Heeeel erg bedankt voor de levering. Zoo goed verpakt ook. Een aanrader MissDraad !

• Hoe beoordeel je MissDraad?

• Inge

Top service

• Esther van der Lei
    Geverifieerde klant van MissDraad

Goede service, probleem netjes opgelost!

• Anne-Marie Hessels

Netjes geleverd

• R. Aarts
    Review voor MissDraad

Snelle levering inclusief leuke attentie! Zeer vriendelijk! Aanrader dus! :)

• Ink van der Lee
    Geverifieerde klant van MissDraad

Zulke leuke spullen en niet duur! Snelle, vriendelijke afhandeling en verzending. Het pakje zelf is al een cadeautje om te ontvangen 😊

• Carin Hakkesteegt
    Geverifieerde klant van MissDraad

Snelle levering en een persoonlijke groet

• Samantha Hofma
    Review voor MissDraad

Ik zocht een broekje voor m’n zoontje van Your Wishes. Helaas was hij daar alleen nog in een heel grote maat. Na eventjes goed zoeken kwam ik MissDraad tegen. Ik had er nog nooit van gehoord, maar toevallig hadden zij het broekje nog wel! Wel een maatje te groot, maar tenminste het broekje dat ik per se wilde voor m’n zoontje. Vandaag hebben we het broekje binnengekregen en m’n zoontje was ontzettend blij met het leuke cadeautje dat erbij zat! Hij is gelijk lekker gaan tekenen!

• Rosanne Kroes
    Geverifieerde klant van MissDraad

Snelle levering en alles zat super netjes en leuk ingepakt! Klein cadeautje erbij wat het toch altijd nog leuker maakt

• CA De Vries
    Geverifieerde klant van MissDraad

Super snelle en keurige service!

• HMS
    Geverifieerde klant van MissDraad

Goede service! Knuffel die ik als cadeautje had besteld was niet op voorraad, tegen dezelfde prijs iets duurdere variant als alternatief aangeboden. Kreeg een foto van de feestelijk ingepakte knuffel. Op de website kan je ook een mooi kaartje uitzoeken waar de persoonlijke boodschap op wordt geschreven . Verzending ging snel en vlekkeloos.

Hoi,
    Wat leuk om te lezen.

• Lotte
    Review voor MissDraad

Ik snuffel altijd met heel veel plezier in deze mooie toffe winkel. Er is voor ieder wat wils van kleertjes, woonaccessoires tot leuke cadeautjes. Alles wordt met veel liefde ingepakt voor je en er is altijd tijd voor een praatje.
    Mijn kinderen stralen in de mooie kleren die ik koop bij Trotz! 🌸

Antwoord van MissDraad

Wat lief Lotte! Fijn om te lezen! We hopen dat je weer snel bij ons kan winkelen!

• Ruby
    Geverifieerde klant van MissDraad

We konden de bestelling heel snel ophalen en alle kleertjes van Missdraad zitten mijn zoontje zó fijn. Lekker elastisch.

Antwoord van MissDraad

Dank je wel! Wat een fijn compliment!

• Claire Rutgers
    Geverifieerde klant van MissDraad

Hele snelle service! Pakketje mooi ingepakt.

• Kimberley Enser

• Marleen Sindram
    Geverifieerde klant van MissDraad

Fijn mondkapje, zit goed en staat top. Snelle service en prima prijs.

• Larissa Kamp
    Geverifieerde klant van MissDraad

Foto's zijn onduidelijk en onvoldoende beschrijving. Ik ging er vanuit dat het met elastiek was om je oren omdat bij het materiaal 5% elastiek stond. Dit was niet het geval.

• Hilma Van Goor
    Geverifieerde klant van MissDraad

Hele mooie kwaliteit en hele goede en persoonlijke service

• Louise Logtmeyer
    Geverifieerde klant van MissDraad

Mooie producten, vriendelijke dame en super service 👍