Mupske
Is Mupske veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Filter 45 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 41 met beschrijving

• Lente Drost
    Geverifieerde klant van Mupske

Het is eenmakkelijk overzichterlijke webpagina. Leuke prijzen en get word leun verpakt opgestuurd. Me dochtervan 5 werd helemaal happy ervan!!

Antwoord van Mupske

Beste Lente, wij vinden het leuk om te lezen dat uw dochter helemaal blij werd met haar nieuwe kinderoorbellen:) Wij wensen jullie veel plezier met de aankoop. Mvg Mupske

• S.A. Koopman-Ringoir
    Geverifieerde klant van Mupske

Mooi product, prima levering en verpakking.

Antwoord van Mupske

Beste, bedankt voor uw recensie en wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Mvg Mupkse

• Hoe beoordeel je Mupske?

• Marielle Geerinck
    Geverifieerde klant van Mupske

Overzichtelijk, snel en super leuk verpakt! Een echte verassing!

Antwoord van Mupske

Beste Marielle, bedankt voor uw leuke en positieve recensie! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Mvg Mupske

• Danielle Sakkers
    Geverifieerde klant van Mupske

Snel geleverd, en mooie kwaliteit! Dochterlief was er heel blij mee

Antwoord van Mupske

Hoi Danielle, we zijn blij om te horen dat u en uw dochter tevreden zijn:) Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Mvg Mupske

• Marsha van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Mupske

Snel bezorgd en leuk verpakt!!

Antwoord van Mupske

Beste Marsha, bedankt voor uw positieve recensie, en wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Mvg Mupske

• maike van den wijngaard

goede service

Antwoord van Mupske

Beste Maike, bedankt voor je recensie en wij zijn blij dat alles toch nog goed is afgelopen met de bezorging! Mvg Mupske

• Anja Doll

Goede artikelen snel geleverd

Antwoord van Mupske

Beste Anja, dank u wel voor uw positieve recensie en wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Mvg Mupske

• Inez Giesen
    Geverifieerde klant van Mupske

Leuke site en mooi oorbellen ontvangen!

Antwoord van Mupske

Beste Inez, bedankt voor je recensie en heel veel plezier met uw aankoop. Mvg Mupske

• Maria
    Geverifieerde klant van Mupske

Erg leuke sieraden en leuk verpakt ook! Snelle levering. Onze dochter is helemaal blij met haar nieuwe oorbellen.

Antwoord van Mupske

Beste Maria, bedankt voor uw recensie en wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Mvg Mupske

• Elly Van Linschoten
    Geverifieerde klant van Mupske

Leuke kindersierraden. Mijn kleindochter was heel blij met haar verjaardagscadeau. De levering was snel en communicatie was prima.

Beste Elly, bedankt voor uw positieve recensie. Mvg Mupske