Mupske
Is Mupske veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

9,9
Filter 19 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Raquel Van de bospoort
    Geverifieerde klant van Mupske

Snelle levering, goed product, niet duur

Antwoord van Mupske

Beste Raquel, bedankt voor Uw recensie en wij wensen U veel plezier met Uw aankoop!

• Kim De Keukelaere
    Geverifieerde klant van Mupske

Snelle levering en vlotte communicatie!

Antwoord van Mupske

Beste Kim, Bedankt voor Uw leuke recensie, en wij wensen U veel plezier met Uw aankoop!

• Hoe beoordeel je Mupske?

• B van Vliet
    Geverifieerde klant van Mupske

Wordt snel en netjes verstuurd en erg leuk verpakt.

Antwoord van Mupske

Dank u wel voor de positieve recensie, en wij wensen u veel plezier met Uw aankoop!

• Melita Duits

Hoi Melissa,
    Bedankt voor je positieve recensie, en graag zien we U terug bij Mupske!

• Wilma Van Ramele

Snel en niet duur

Beste Wilma,
    Bedankt voor je positieve recensie!..Veel plezier met de oorbellen en hopelijk tot ziens bij Mupske.

• Manuela
    Review voor Mupske

Super betrouwbaar! Altijd bereikbaar voor vragen! En super kwaliteit voor een kleine prijs! Ben zeer tevreden!

Beste Manuela,
    Bedankt voor je leuke recensie en wij willen u graag bedanken voor uw bestelling, en hopelijk tot een volgende keer. Mvg Mupske

• Esther
    Review voor Mupske

Superleuke kinderoorbellen voor een kleine prijs!! Goede service en de oorbellen kwamen leuk verpakt binnen. Ik heb 4 setjes oorbellen besteld voor mij dochtertje. Het 4e setje kregen we er als cadeautje bij!! De oorbelletjes zijn nog niet in gebruik genomen aangezien mijn dochtertje haar eerste oorbelletjes eerst nog 6 weken moet dragen, maar ze kan niet wachten...

Beste Esther,

Bedankt voor je positieve reactie!...Wij wensen je dochtertje veel plezier met het dragen van de oorbellen, en hopelijk tot ziens bij Mupkse.

• Kiki Van der born
    Geverifieerde klant van Mupske

Super mooi en snel geleverd !

Beste Kiki,
    Fijn om te lezen dat je blij bent met de Kinderoorbellen!
    Wij wensen je veel plezier toe met de oorbellen.

• Tanja de Bruijn

Snel en vriendelijk

Beste Tanja,

Bedankt voor je positieve feedback, dat waarderen wij zeer.
    Wij wensen u veel plezier met de oorbellen en hopelijk tot de volgende keer bij Mupske.

• Yvon Heinemans
    Geverifieerde klant van Mupske

Super mooie oorbelletjes voor een leuk prijsje ! Heb er mijn meiden al vaak blij mee gemaakt !! En ook mijn nichtjes voor de verjaardag gegeven in een leuk sieraden doosje 🤗ook snelle levering, en Lisanne is een top vrouw die je goed advies geeft !! echt een aanrader dus !!

Beste Yvon,

Bedankt voor je super positieve recensie!
    En we hopen je weer terug te zien bij Mupkse.