Nieuwetijdshop
Wil jij ook meebewegen op het ritme van de natuur? En jouw innerlijke magie ontdekken? Dan zijn wij er voor jou!
2.548 klantbeoordelingen
Filter 2548 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1774 met beschrijving

• Inge Van den Ende
    Geverifieerde klant van Nieuwetijdshop

Een product bleek niet op voorraad. Een super alternatief ontvangen en geld retour! Wauw, dat is een geweldige service.

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Nieuwetijdshop

Product niet ontvangen, geen contact kunnen krijgen met Nieuwetijdshop en veel gedoe gehad om de betaling bij Klarna te kunnen laten verwijderen. Klarna heeft mij wel goed geholpen!

• Hoe beoordeel je Nieuwetijdshop?

• Ann Brokken
    Geverifieerde klant van Nieuwetijdshop

Geen pakje ontvangen, noch antwoord op mijn vraag...

• Katja
    Review voor Nieuwetijdshop

Online bestelling geplaatst op 24 juni 2022 en betaald. Tot op heden geen bestelling ontvangen. Al meerdere malen geprobeerd om telefonisch contact op te nemen,n mailtjes gestuurd, berichtje nagelaten via messenger en whatsapp en dat allemaal zonder gehoor.
    Heel jammer aangezien de bestelling reeds betaald is. Bye bye mijn centen en mijn dochters verrassing viel zwaar in het water.

• Bianca de Gast
    Geverifieerde klant van Nieuwetijdshop

Kleine prijsjes voor mooie stenen. Kan ik mezelf ook nog eens wat kado doen

• Ineke Wisse
    Geverifieerde klant van Nieuwetijdshop

Snelle service en altijd mooi en persoonlijk verpakt.

Antwoord van Nieuwetijdshop

Dank je wel Ineke!

• M Huijberts
    Review voor Nieuwetijdshop

Reageren niet op mail en ben al 11 dagen aan het wachten op een pakket die niet verzonden wordt.

• Elicia
    Geverifieerde klant van Nieuwetijdshop

Super leuke producten en echt geweldige service. Ook werd alles heel netjes met zorg en aandacht per product ingepakt. Ik ben helemaal happy met deze shop! Absoluut een aanrader om te gaan winkelen.

• Lily Palte
    Geverifieerde klant van Nieuwetijdshop

Keurige levering van je bestelling, goede service.

• Helma Aarts
    Geverifieerde klant van Nieuwetijdshop

je kunt makkelijk bestellen. het wordt snel geleverd. is goed verpakt. en ze hebben ontzettend leuke dingen