Ollebol & Muis
Ollebol & Muis is een online winkel met handgemaakte producten die ik zelf in opdracht of voor de voorraad met veel aandacht en plezier maak. Mijn meest gevraagde producten zijn gehaakte knuffels, Waldorf poppen, muziekdoosjes en mobielen. Naast deze unieke handgemaakte producten verkoop ik ook het complete assortiment van het Engelse kindermerk Belle & Boo. Al meer dan 12 jaar is Ollebol & Muis officieel dealer van de bekende geluk engeltjes uit Azië, de Sonny Angels. Deze immens populaire poppetjes zijn met meer dan 120 themahoofdjes verkrijgbaar in mijn shop.
  • Audrey
    Geverifieerde klant van Ollebol & Muis

Prachtige collectie kaarten van Belle & Boo, fijne en snelle service. Mooie duidelijke webwinkel met origineel assortiment. Dank je wel Céline, tot een volgende keer!

• Luna Vandenplas
    Geverifieerde klant van Ollebol & Muis

Mooie prijzen en de verzending was heel snel!

• Hoe beoordeel je Ollebol & Muis?

• Anna Beilfuß
    Geverifieerde klant van Ollebol & Muis

Hartelijk dank voor de supersnelle levering - na lang zoeken heb ik eindelijk een vervangende Boo-pluche gevonden voor mijn dochter!

• Aurelie Van der Straete

Snelle service!

• Melanie Schneider
    Geverifieerde klant van Ollebol & Muis

Super tolle Stoffe und einen sehr lieben Kontakt. Bestelle immer wieder gerne. ☺️

• Maria Costermans
    Geverifieerde klant van Ollebol & Muis

Heel snelle levering en zo’n mooie stofjes en altijd een vriendelijk woord

• Nicky Next
    Geverifieerde klant van Ollebol & Muis

Wow! Nog nooit zo blij geweest met een webshop. Ik wilde graag de nieuwe Belle en Boo stofjes bestellen, dit heb ik ook aangegeven op Instagram. Waarna ik zelfs een DM kreeg dat ze online stonden. Als dat geen service is dan weet ik het niet meer hoor! Het pakketje kwam snel en was super mooi ingepakt, wij kunnen weer aan de slag!

• Laura
    Geverifieerde klant van Ollebol & Muis

Zo mooi ingepakt, al een cadeautje op zich. Helemaal tevreden met alles

• Noemie Cortisse
    Geverifieerde klant van Ollebol & Muis

Articles parfaits et service après vente parfait également, vendeuse très sympathique !
    Je recommande !!

• Arina van Zessen-Schotsman
    Geverifieerde klant van Ollebol & Muis

Mooie & lieve Belle & Boo spulletjes. De bestelling was leuk verpakt en website is heel duidelijk. 🤩

• Chantal Blankestijn

Mooi en netjes verpakt

• Melisander

Weer een snelle en uitstekende levering zoals altijd van Ollebol & Muis

• Maria Costermans
    Geverifieerde klant van Ollebol & Muis

Altijd heel mooie katoenstofjes van Belle en Bo, goede levering en er was een mooi kerstgeschenkje bij❤️

• Super service!!! Top webwinkel.
    Review voor Ollebol & Muis

Altijd fijn persoonlijk contact met Cèline. Snelle verzending. Inmiddels al jaren vaste klant voor mijn sonny angel collectie. Dank voor alles. 👍🏼

• Stefan Nguyen
    Review voor Ollebol & Muis

Uitstekende service met een schattig kaartje erbij!

• Hannie Bouwman
    Review voor Ollebol & Muis

Donderdag besteld en zaterdag ontvangen. Netjes verpakt. Zeer tevreden!

• Marian M.
    Review voor Ollebol & Muis

Altijd blij met mijn mooie sonny angels , vriendelijk en mooi verpakt , goeie service n tevreden klant 😊

• Cathy
    Review voor Ollebol & Muis

Fast delivery, packaged well. I am happy with this store!

• Katleen
    Review voor Ollebol & Muis

Uitstekende, vriendelijke en heel persoonlijke service! Steeds blij met mijn aankopen via Ollebol & Muis! Dankjewel, Céline!