PrikkabelLED.nl / LumenXL

PrikkabelLED.nl / LumenXL

Wij zijn PrikkabelLED.nl (LumenXL), al meer dan 10 jaar een begrip op het gebied van de prikkabel en de bijbehorende LED lampen. Het assortiment is door de jaren heen uitgebreid met o.a. buitenverlichting, tuinverlichting, binnenverlichting, noodverlichting, stekkerdozen, verlengkabels, lichtslangen en kerstverlichting. De producten hebben met elkaar gemeen dat ze van een uitstekende kwaliteit zijn; zo zijn alle kabels van kwalitatief rubber. Doordat wij kwaliteit op 1 hebben staan zijn we uitgegroeid tot de grootste prikkabel leverancier van de Benelux. Zowel consumenten, verhuurbedrijven als horecazaken, maar ook installateurs en groothandels behoren al jaren tot onze trouwe afnemers.
3.111 klantbeoordelingen
Filter 2903 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2507 met beschrijving

• Arnold
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Snelle levering, goed verpakt en dat alles voor een goede prijs!

• Ron de Deugd
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Snelle levering en uitgebreid assortiment. Keuze is reuze!

• Hoe beoordeel je PrikkabelLED.nl / LumenXL?

• Luc Dothée
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

prima kwaliteit en is zoals beloofd op de site

• Fam. Maat

Snel geleverd

• Christophe Boeckx

Snelle levering.

• Sven van der Vorm
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Prima kwaliteit, snelle levering, product zoals omschreven, inclusief 2 reserve lampen. Erg tevreden!

• Wim Aarts
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Ze deden moeite om te kijken of het product dat ik wilde bestellen nog ergens in het magazijn op voorraad lag terwijl het eigenlijk uit het assortiment was.
    nadat ze er nog gevonden hadden hebben ze mij die voor een mooie prijs geleverd zodat ik nu een werkende prikkabel heb met dezelfde lampen

• Magnus Oudenburg
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Hele mooie producten. Prima klantenservice!

• Hennie Tiebosch
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Supersnelle levering en goede kwaliteit prikkabels. De bijgeleverde led lampjes gaan jarenlang mee. Jaren geleden al een prikkabel gekocht. Ik wilde er nu nog één. Ziet er namelijk supergezellig uit in je tuin. Tip: Wel de lampjes indraaien nadat je de binnenkant van het rubber bovenaan met vaseline hebt ingesmeerd. Super!

• WOUT VAN DER LINDEN

Goede levering , mooi product