PrikkabelLED.nl / LumenXL

PrikkabelLED.nl / LumenXL

Wij zijn PrikkabelLED.nl, al meer dan 8 jaar een begrip op het gebied van de prikkabel en de bijbehorende LED lampen. Het assortiment is door de jaren heen uitgebreid met o.a. noodverlichting, stekkerdozen, verlengkabels, lichtslangen en kerstverlichting. De producten hebben met elkaar gemeen dat ze van een uitstekende kwaliteit zijn; zo zijn alle kabels van kwalitatief rubber. Doordat wij kwaliteit op 1 hebben staan zijn we uitgegroeid tot de grootste prikkabel leverancier van de Benelux. Zowel consumenten, verhuurbedrijven als horecazaken, maar ook installateurs en groothandels behoren al jaren tot onze trouwe afnemers.
1.586 klantbeoordelingen
Filter 1586 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1490 met beschrijving

• Donat Van Eetvelt
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Snel, correct, kleur zoals beloofd.

• Calle de Blok
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Foutje in de initiële levering werd perfect hersteld, mensen die helemaal snappen wat service is.

• Hoe beoordeel je PrikkabelLED.nl / LumenXL?

• Erik
    Review voor PrikkabelLED.nl / LumenXL

Binnen 20u geleverd. Prima kwaliteit. 1watt lampen perfect voor sfeerverlichting onder de overkapping.

• Annette
    Review voor PrikkabelLED.nl / LumenXL

Prima webwinkel. Voldoet aan verwachtingen; levering zoals besteld.

• claude baesens
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

alles correct en vlot verlopen

• Roy
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Goede service ,snelle levering !

• frank Vermaat
    Review voor PrikkabelLED.nl / LumenXL

snelle levering en een goede service

• Henk
    Review voor PrikkabelLED.nl / LumenXL

Perfecte snelle levering en prima service!

• Brigitte
    Review voor PrikkabelLED.nl / LumenXL

Super service en super kwaliteit! Wij hebben al twee kabels in onze tuin hangen. Dag en nacht en in weer en wind. Dit jaar wat rode en groene lampjes besteld om met de kerst er een gezellig tafereeltje van te maken (aanrader trouwens!). Bij het eruitdraaien van 4 lampjes bleek er vocht/water in te zitten. Via whatsapp gevraagd of dit oké is, zo niet dan zou ik zeker 4 nieuwe besteld hebben. Via Whatsapp wat foto’s gestuurd en de medewerker maakte geen enkel punt: ik kreeg 4 nieuwe + nog 2 reserve lampjes én 6 nieuwe rubber sluitringen opgestuurd!!! Echt overtroffen in de verwachting dus! Binnen een dag in huis. Dit bedrijf weet wat ‘customer experience’ is én heeft kwalitatief hoogwaardig materiaal. Aanrader dus!

• Johan
    Review voor PrikkabelLED.nl / LumenXL

Zeer tevreden over de kabels en lampjes!