PrikkabelLED.nl / LumenXL

PrikkabelLED.nl / LumenXL

Wij zijn PrikkabelLED.nl, al meer dan 8 jaar een begrip op het gebied van de prikkabel en de bijbehorende LED lampen. Het assortiment is door de jaren heen uitgebreid met o.a. noodverlichting, stekkerdozen, verlengkabels, lichtslangen en kerstverlichting. De producten hebben met elkaar gemeen dat ze van een uitstekende kwaliteit zijn; zo zijn alle kabels van kwalitatief rubber. Doordat wij kwaliteit op 1 hebben staan zijn we uitgegroeid tot de grootste prikkabel leverancier van de Benelux. Zowel consumenten, verhuurbedrijven als horecazaken, maar ook installateurs en groothandels behoren al jaren tot onze trouwe afnemers.
2.712 klantbeoordelingen
Filter 2515 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2211 met beschrijving

• Hannah van den Boomgaard

Goede service

• Aline de Graaf
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Goedkoop, supersnelle levering en een uitstekend product!

• Hoe beoordeel je PrikkabelLED.nl / LumenXL?

• Jack Daalmans
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Snelle levering, degelijke prikkabel geleverd.

• Noll Kroese
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Snelle levering, goede service, duidelijke handleidingen en beschrijvingen op de site. Aan alles wordt gedacht.

• H.C. Milius

vlotte levering

• Sonja de Jong
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Losse onderdelen gekocht, snel geleverd en gemakkelijk in elkaar te zetten

• Koen Smets
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

duidelijke omschrijving, vlotte levering, steeds goede en vlotte communicatie

• Anke

Goede producten

• Marc Dreesen
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Goede service, snelle levering met het verwachte resultaat! Toppie !!!

• Rob van den blink
    Geverifieerde klant van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Moest de kabel zelf de lampen indraaien, bleek dat de contacten allemaal te laag zaten, alle lampen weer los draaien en de contacten omhoog peuteren.
    Ik had beter een losse kabel met losse lampen kunnen kopen dan wist ik waar ik aan toe was, zo staat het niet in de omschrijving, jammer

Antwoord van PrikkabelLED.nl / LumenXL

Beste meneer van den Blink, wat vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. Dit spijt ons zeer. Echter staat in de product omschrijvingen bij alle prikkabel sets dat de lampen zelf ingedraaid dienen te worden. U kunt dit vinden onder het kopje eenvoudige installatie op de productpagina van een prikkabel set. Wij leveren de prikkabels nooit met de lampen al ingedraaid. Wij hopen dat ondanks deze kleine tegenslag u wel kan genieten van de prikkabels en wensen wij u nog veel plezier ervan. Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij staan u graag te woord!