Repeatershop.nl

Repeatershop.nl

Repeatershop.nl is een webshop van Basecom B.V. Wij leveren een zeer uitgebreid assortiment. professionele GSM/UMTS repeaters, antennes en accessoires voor alle operators in de EU. Wij leveren en verzenden onze producten wereldwijd.

Door eigen import zijn veel artikelen uit ons assortiment binnen de EU uitsluitend verkrijgbaar bij Repeatershop.nl

Repeatershop.nl werkt met externe specialisten voor het uitvoeren van site surveys, installaties en metingen. Deze worden uitgevoerd met geavanceerde meetapparatuur van Nokia en Ericsson (temps) ook maakt de Repeatershop.nl als enige gebruikt van portable spectrum analyzers. Repeatershop.nl heeft een gratis helpdesk, deze heeft antwoord op alle vragen op het gebied van GSM/UMTS signaal problemen, Ook kan onze helpdesk u op afstand helpen bij het installeren.

De zekerheden van https://www.repeatershop.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016