RetroNintendoGroup

RetroNintendoGroup

De allerleukste winkel voor al jouw video game nostalgie. Van de Super Nintendo tot de Game Boy en van de PS1 tot de Xbox - wij sturen het allemaal met heel veel liefde naar je toe!
Nintendo, PlayStation, Xbox
3.143 klantbeoordelingen
Filter 3110 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3090 met beschrijving

Taal

• Sheila Mehd

Snelle levering, gunstige prijzen

• Vladimir Filipovic
    Geverifieerde klant van RetroNintendoGroup

Everything was delivered and the games were well maintained.

• Hoe beoordeel je RetroNintendoGroup?

• jarne verbeke
    Geverifieerde klant van RetroNintendoGroup

Mijn bestelling was zelfs een dag te vroeg!

• Joyce Kwint
    Geverifieerde klant van RetroNintendoGroup

Niet alles was nog leverbaar wat ik had besteld en ik kreeg daar netjes een mail over en de optie voor een alternatief of geld terug. Geld stond de volgende dag al terug op mijn rekening. Daarnaast erg leuke communiceren met het team. Mijn complimenten

• André Foederer
    Geverifieerde klant van RetroNintendoGroup

Geweldige en ontzettend leuke klant benadering meteen al vanaf de orderbevestiging tot aan de bezorging toe.

• E Kuin
    Geverifieerde klant van RetroNintendoGroup

Afhandeling van bestelling en betaling op website werkt goed. 's middags besteld en kreeg 's avonds al melding dat pakket onderweg is en inderdaad volgende dag bezorgd. Erg gemakkelijk dus.

• Ruben Geuens
    Geverifieerde klant van RetroNintendoGroup

Uitstekende service, snel en zéér klantvriendelijk! Absolute aanrader!!!

• Hacer
    Review voor RetroNintendoGroup

Ben vanmorgen op afspraak langs geweest voor een reparatie van mijn NES console (vervanging van de pinconnector). Chris heeft mij ontzettend goed geholpen: zoals beloofd is de pinconnector binnen een half uur vervangen, daarnaast heeft hij de controllers/spellen voor me schoongemaakt. Al met al super klantvriendelijk en betrouwbaar. Heb de NES thuis meteen aangesloten en ik ben weer terug in de tijd. Dus zoek niet verder: deze jongens weten waar ze mee bezig zijn!

• Khalid El Makhtari
    Geverifieerde klant van RetroNintendoGroup

Tevreden van het product en de bestelling top.

• Stefan van zummeren
    Geverifieerde klant van RetroNintendoGroup

Goede prijs, snel ontvangen en uitstekende service