RetroNintendoKopen.nl

RetroNintendoKopen.nl

De allerleukste winkel voor al jouw video game nostalgie. Van de Super Nintendo tot de Game Boy en van de PS1 tot de Xbox - wij sturen het allemaal met heel veel liefde naar je toe!
gamen videospelletjes spelcomputers
6.489 klantbeoordelingen
Filter 6465 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 6441 met beschrijving

Taal

• Dominik Klappert
    Geverifieerde klant van RetroNintendoKopen.nl

Hat alles gepasst, auch der Support

• Benjamin Haertel

Super Zustand und sehr freundlicher Support

• Hoe beoordeel je RetroNintendoKopen.nl?

• Marjolein
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Super vriendelijk en de spellen werken goed, mijn tweede bestelling werd ook super snel bezorgd!

• Anton Massimo Hauser

Gute Qualität, fairer Preis und sehr schnelle Lieferung

• Riske
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Ps4 controller 3de party gekocht en deze werkt naar behoren en kan ik aanraden, er is niets mis mee. Koop geen zeer goedkope (namaak) want die werken niet. Nota : sony heeft een boete van13.5 miljoen gekregen voor het saboteren van vervang controllers en deze te blokkeren om het originele te doen kopen. Maar nu zijn geen nieuwe controllers van sony meer te vinden voor een ps4.
    En eerlijk gezegt een okazie Sony controller ps4 kopen blijft altijd een risico wat je krijgt. Dus kocht ik maar een nieuwe hier, met een lach getest.😍

• Christiaan
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Uitstekende service. Goeie selectie van games en consoles, redelijke prijzen. Altijd zeer netjes en snel geleverd, en als je hulp van de klantenservice vraagt doen ze veel extra moeite, altijd vriendelijk. Top winkel.

• GJ
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Wat een toppers! Zodra je een bevestigingsmail van ze krijgt, dan krijg je al een grote glimlach op je gezicht! Erg leuk gedaan! Snelle levering, mooie producten en netjes geleverd!
    Erg tevreden, zeker een aanrader!

• Malissa
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Goed geholpen en kon zo mijn bestelling ophalen en nog wat aankopen - verkopen op address er bij doen, super tevreden!!

• Martijn Vellekoop
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Optijd geleverd zoals aangegeven op de webwinkel, plus alles was veilig en netjes ingepakt.

Oprecht leuke luchtige mailtjes en tot mijn verassing zelfs een persoonlijk geschreven kaartje erbij!

Welverdiende review, lekker bezig LevelSeven team!

• Ein Käufer
    Geverifieerde klant van RetroNintendoKopen.nl

Schneller Versand, alles reibungslos, super!

• Sil
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Goede producten, snelle levering en klantvriendelijk gericht.

Helaas was er eén game met een error die pas tevoorschijn kwam als je een new game starte.

Retouren ging makkelijk en het probleen werd super netjes en snel afgehandeld, zeker een webwinkel om aan te raden!

• Patrick
    Geverifieerde klant van RetroNintendoKopen.nl

In januari 2023 besteld en geprobeerd te bellen en een mail gestuurd maar nooit een reactie gehad. Het ging om een kleine bestelling gelukkig. Raad deze webwinkel af.

• Steelhammer84

alles schick…gerne wieder…⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

• Judie Herrmann
    Geverifieerde klant van RetroNintendoKopen.nl

Fairer Preis, gutes Produkt, netter Kontakt und sehr schneller Versand! Gerne wieder!

• Arno van den Berg
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Mooi pakketje met alles erin om de Nintendo 8-bit mooi op HDMI aan te sluiten op mijn Ultra HDTV

• Oma
    Geverifieerde klant van RetroNintendoKopen.nl

Die Enkel haben sich sehr gefreut, kurz vor Weihnachten bestellt und prompte Lieferung. Danke

• Michaela
    Geverifieerde klant van RetroNintendoKopen.nl

produkt wahr wie angesagt und schnell vor ort
    Danke

• Elio
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Alles is netjes en beschermt afgeleverd. Alles werkt en er was zelfs een gepersonaliseerd kerstkaartje in de doos. Ik ben super tevreden met mijn aankoop en ik zal hier zeker nog eens opnieuw bestellen.

Ik heb nog niet vaak gehad dat ik ergens iets bestel en dat ik me zo welkom voel :)

• Mirko Neubert

Netter Kontakt, sehr gerne wieder... Danke

• Vincent
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Mooie prijzen en goede service had bundel games gekocht. Voor de ps2 staat van games was zeer netjes duidelijke communicatie via mails.
    En een persoonlijke kaartje voor de feestdagen ik bestel snel weer!