Roofsale
ROOFSALE is groothandel in alle benodigdheden voor jouw dak. Door onze ruime voorraad hebben we altijd de juiste dakmaterialen in huis. Dat zorgt er ook voor dat we altijd snel op locatie kunnen leveren, door heel Nederland.

We leveren uitsluitend professionele materialen die zeer gebruiksvriendelijk zijn. Bestel eenvoudig EPDM folie, isolatiemateriaal, deklijsten, lijm, tape, ontluchting, lood, koper, zink, boeiboorden en dakhout. Maar ook zaken als koepels, dakramen, lichtstraten, gereedschap en bevestingsmaterialen vind je in ons assortiment. Zodat je jarenlang kunt genieten van een goed geïsoleerd platdak.
Dakmaterialen, Epdm, Bitumen
8,3
Filter 176 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 118 met beschrijving

• Ben Bouwman

Goede service

• Piet Andreae

Goed geholpen.

• Hoe beoordeel je Roofsale?

• Rogier Raaijmakers
    Geverifieerde klant van Roofsale

Epdm zou bij voorraad binnen 3 dagen geleverd worden. Helaas bijna 2 weken op moeten wachten. Klant was niet tevreden.

Voor de rest prima product

• Veenman Timw

Te laat en beschadigd

• Eugene vd Vlist
    Geverifieerde klant van Roofsale

Houden zich niet aan de afspraak. Met bellen telkens 'n ander verhaal. Dan is het onder weg, dan problemen met vervoerder en 'n week later moest het zelfs nog gesneden worden. Vooralsnog loop ik intussen onder. We wachten 't vandaag de 24e mei naar weer af.

• E. P. Hoksbergen
    Geverifieerde klant van Roofsale

Geen terugkoppeling bij tegenslag dus slechte communicatie. Verder prima

• John
    Geverifieerde klant van Roofsale

Goede prijzen en vriendelijk en hulpvaardig (mee in de auto leggen zware dak lood rollen). Prima ervaring dus!

• Antoin Hoogstad
    Geverifieerde klant van Roofsale

De bestelling is niet geleverd, ook geen communicatie over levertijd. Wel alternatief geleverd.

• Stefan Westheim
    Geverifieerde klant van Roofsale

Komen afspraken na en dat tegen goede prijzen.

• Niels
    Geverifieerde klant van Roofsale

Top service en in de garage geleverd!