Sanvita Healthy

Sanvita Healthy

De natuurlijke oplossingen tegen huidklachten, allergieën en darmklachten.
Filter 722 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 588 met beschrijving

• Vaes Ludo
    Geverifieerde klant van Sanvita Healthy

super product voor darmen en eczeem en vermoeidheid .

• Hanneke
    Review voor Sanvita Healthy

Goede snelle service , fijne uitleg en uitleg op vragen via de chat . Goed product , ik weet zeker dat het de ergste piek van de kinkhoest heeft voorkomen. En wij blijven het nog een tijdje doorgebruiken

• Hoe beoordeel je Sanvita Healthy?

• Anne
    Review voor Sanvita Healthy

Helaas nog geen effect na 3 weken gebruiken.

• Conan
    Review voor Sanvita Healthy

Mooie prijzen en goede service!

Antwoord van Sanvita Healthy

Bedankt voor je beoordeling, veel plezier van de producten!

• Anja
    Review voor Sanvita Healthy

snelle levering, producten zijn heel goed gebruik ze nog niet zo lang
    maar voel mij er heel goed mee. Ik ben zeer tevreden.

Antwoord van Sanvita Healthy

Bedankt voor het delen van je ervaring, goed om te lezen dat het snel resultaat geeft. Succes verder en veel plezier ervan!

• Dona
    Geverifieerde klant van Sanvita Healthy

Wel prijzig maar, het heeft geholpen van de kinkhoest af te komen

Antwoord van Sanvita Healthy

Bedankt voor je beoordeling, fijn dat het heeft geholpen.

• Suzanne Monbaliu

Zeer goede producten

Antwoord van Sanvita Healthy

Bedankt voor je beoordeling, veel succes ermee!

• Pauline
    Review voor Sanvita Healthy

Ik gebruikte het tegen kinkhoest... wat fantastisch! De kinderen waren vreselijk aan het hoesten en vooral in de nacht natuurlijk... en het was echt binnen een week zo goed als over! Ik blijf het wel door gebruiken, want ik merk dat ze er goed op doen. De jongste had ook eczeem en is wat astmatisch en dat lijkt ook weg te zijn.. Dus enorm blij mee en ik blijf het zeker nog een poosje gebruiken.

Antwoord van Sanvita Healthy

Goed om te horen, fijn dat ze weer opknappen. Hopelijk zet het ook goed door tegen het eczeem en de astma.

• arno Budding
    Geverifieerde klant van Sanvita Healthy

Mooie prijzen en goede kwaliteit echt super tevreden

Antwoord van Sanvita Healthy

Bedankt voor je review, veel plezier van de producten!

• Liesbeth
    Geverifieerde klant van Sanvita Healthy

Naar aanleiding van clownseczeem ben ik een tweetal weken geleden gestart met de paardenmelkcapsules. Ik zie echt al een heel verschil, mijn huid is rustiger nu. We zijn er nog niet helemaal, maar ik heb er vertrouwen in dat de tijd met de capsules zijn werk zal doen. Ik gebruik eveneens aanvullend het serum en de dag-en nachtcrème. Ze maken je huid zijdezacht. Ik ben voorlopig heel tevreden en kijk ernaar uit om binnenkort hopelijk voorgoed van clownseczeem verlost te zijn. Ik kom hier zeker nog op terug. Ik kan de producten alleen maar aanraden.

Antwoord van Sanvita Healthy

Wat goed om te lezen dat je al zo snel resultaat hebt, bedankt voor het delen. Hopelijk kom je er inderdaad helemaal vanaf. We adviseren drie maanden, geef het de tijd.

• Ria
    Review voor Sanvita Healthy

Bij deze capsules heb ik heel veel baat bij.
    Ben heel benauwd geweest en moest heet veel hoesten en toen kwamen ze erachter dat ik astma en copd heb.
    Had ook geen uithoudingsvermogen en dat is nu ook beter geworden.
    Nu gebruik ik dit via een collega.
    Ben er super blij mee.
    Ben gelukkig niet meer benauwd en hoef ook niet meer te hoesten.
    Kan nu alles weer doen.
    Dus ik blijf voorlopig ermee doorgaan.

Antwoord van Sanvita Healthy

Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat goed om te lezen dat het nu beter gaat. Veel plezier ervan!

• Henna Mathura
    Geverifieerde klant van Sanvita Healthy

Mijn maag en darmklachten blijft pijn doen. Nog steeds last van diaree

Antwoord van Sanvita Healthy

Bedankt voor het delen van je ervaring. Het is een natuurlijk product, daarom moet het wat tijd gegeven worden, zeker bij klachten die al jaren spelen. De eerste twee/drie weken worden vooral afvalstoffen afgevoerd, daarna begint de opbouw. Nu je 10 dagen op de normale dosering zit kan het alleen maar beter gaan.
    Mocht je vragen hebben, schroom niet contact op te nemen.

• Tamara
    Geverifieerde klant van Sanvita Healthy

Wel een duur product , maar wel verzachtend als je psoriasis hebt…

Antwoord van Sanvita Healthy

Bedankt voor je review, goed om te horen en lezen dat je psoriasis minder wordt. Om je tegemoet te komen hebben we voordeelpakketten, stapelkorting en gratis verzending.
    Succes ermee verder, mochten er vragen zijn weet je ons te vinden.

• Monique
    Review voor Sanvita Healthy

Eindelijk een middel dat goed en snel werkt tegen een psoriasis plekje waar mijn vader al tijden last van had. En nog op natuurlijke basis ook. Snel en netjes geleverd. Wel wat prijzig, maar topspul!

Antwoord van Sanvita Healthy

Bedankt voor het delen van je ervaring. Veel plezier met de producten. Fijn dat je eindelijk iets gevonden hebt wat werkt.

• Aryan Blaauw

Innovatief product

• Aadjan Pronk
    Geverifieerde klant van Sanvita Healthy

Het product voldoet voorlopig nog niet aan de verwachtingen

Antwoord van Sanvita Healthy

Bedankt voor je beoordeling. Bij darmklachten, maar vooral bij psoriasis moet je dit natuurproduct zo’n 2 tot 3 maanden de tijd geven voordat je daar een resultaat van kan verwachten. Zeker bij klachten die al langer spelen is dat niet met 2 weken opgelost. Groetjes Team Sanvita

• Caroline
    Review voor Sanvita Healthy

Bij mijn zoon was na 2 mnd kinkhoest vastgesteld en na zoeken op internet kwam ik bij sanvita waar stond dat de paardenmelk tabletten om het hoesten te verminderen . Dit werd ook bevestigd na het appgesprek met sanvita. ‘S avonds besteld de andere dag in huis . Na het opbouwen van het aantal capsules is het hoesten inderdaad flink afgenomen !!! Zo blij met dit produkt!

Antwoord van Sanvita Healthy

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je al zo snel resultaat mag merken en dat er eindelijk een oplossing voor je zoon is.
    Hopelijk is het binnenkort helemaal over.

• Doetie Andringa
    Geverifieerde klant van Sanvita Healthy

Altijd een snelle levering en correct afgehandeld

Antwoord van Sanvita Healthy

Bedankt voor je beoordeling, veel plezier van de producten!

• Mirjam Jansen
    Geverifieerde klant van Sanvita Healthy

Prijzige artikelen om uit te proberen, maar door de reviews toch geprobeerd. Al 27 jaar laat van eczeem en voornamelijk mijn handen. Alle hormoonzalfjes al voorgeschreven gekregen, dus ten einde raad. In het begin er sceptisch, maar de producten smeren erg fijn. Ik.heb het idee dat ik minder jeuk heb en ben nu 4 dagen bezig. Daarnaast krijg ik nu wel meer eczeem, maar daar moet ik even doorheen. Snelle levering van de producten en goed verpakt. Ik heb er veel hoop in. Wat ik niet begrijp is dat er parfum aan de lotion is toegevoegd, lijkt me juist (in mijn geval een parfumallergie) juist een onnodig ingrediënt voor mensen met huidklachten/allergieën.

Antwoord van Sanvita Healthy

Bedankt voor het delen van je ervaring. Goed dat je het de tijd geeft, met 4 dagen al verbetering is fijn!
    De lotion heeft een groene thee extract als parfum. Volgens de EU richtlijnen moet het woord 'parfum' dan gebruikt worden in de ingrediëntenlijst.
    Succes met de producten, hopelijk gaat het eczeem helemaal weg.

• Babs
    Review voor Sanvita Healthy

Ik had al een poosje last van jeuk bij m’n intieme zone… ik zie weinig reviews erover, daarom dacht ik toch de ervaring te delen. Want het helpt… zo blij mee! Bijna niks voor te vinden en eindelijk een top middel gevonden en ook nog eens 100% natuurlijk 👌👌

Antwoord van Sanvita Healthy

Bedankt voor je review, fijn dat je een oplossing gevonden hebt.