ShrimpMania
We zijn vakbekwame mensen met het diploma visbekwaamheid en zullen u daarom ook professioneel advies geven.

Wij bieden onze klanten service, kwaliteit en vooral betrouwbaarheid. U kunt rekenen op de juiste ondersteuning bij al uw vragen of problemen.

Onze nieuwe winkel is geopend in Soest!

9,5
Filter 866 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 579 met beschrijving

• Titia Berghorst

Erg goede service

• Peter
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

mooie producten, supersnelle levering, feel-good verpakking

• Hoe beoordeel je ShrimpMania?

• Vincent Kremer
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

Super snelle levering en de visjes waren goed ingepakt en gezond! , ze worden wel door PostNL geleverd dus het kan zijn dat ze niet aan je deur komen maar het in de gallerij leggen maar dat is niet de schuld van SchrimpMania.

• Lloyd van der Heijden
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

Echt top, super mooi slakken mogen ontvangen

• L.
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

Vis (dood) zat vast in de knoop van de zak. Alleen baby caridina garnalen ontvangen.

• robin
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

goed contact gehad, zeer tevreden

• Erik

Top product!

• Daan
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

Mooie garnalen maar kleur jammer genoeg niet zo fel… Wel een snelle levering en alle garnalen zijn levend toegekomen waarvoor dank!

• Victoria Besseling
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

Veel dode vissen en ziektes meegebracht, waarvan eigen vissen ook besmet en dood gegaan in zeer korte tijd

• Sabine Meijer
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

Geweldige service en goede kwaliteit aan producten en dieren.

• maikel
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

De garnalen waren een beetje flats van kleur. Dit is de tweede keer dat ik deze Deep orange sunkist garnalen bestel. Kwaliteit is stuk minder dan mijn eerste bestelling. Beetje jammer voor High Grade garnalen.

• Jarno
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

Snel verzonden en goed verpakt en een leuke sample erbij voor garnalen

• Jose Lijcke

Water was koud
    En stonk erg zuur
    Gelukkig waren alle dieren wel in leven

• Janus Swinkels
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

Had posthoorn slakken en garnalen besteld en zijn goed aangekomen
    Sommige van de garnalen waren een beetje aan de kleine kant maar kon erger

• Ard Peeters
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

Snelle service. Prima verzending. De rode lotus was fantastisch. De garnalen zijn een beetje klein (maar die groeien vanzelf). Dus zeer tevreden.

• Ulie Abels
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

Netjes optijd diertjes kwamen allemaal levend en gezond aan ook de heatpack was nog warm bij aankomst zeer tevreden ik zou in de toekomst zeker nog wel overwegen om hier te bestellen en bij kenissen aanraden

• Lisa Anne
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

Hele schattige garnalen mix van groot en klein. Helaas was er een garnaaltje overleden bij aankomst. Maar de rest zwemt al lekker rond!
    Leuke kleine attentie bijgevoegd ook!

• Gerdie Kruimer
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

Snelle levering en goed verpakt aangekomen. Gezonde jonge actieve diertjes die nu lekker rond"zwemmen".

• Marina
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

Mooie levendige garnalen ontvangen. De natuurproducten zien er goed uit. De bestelling was niet helemaal compleet, maar dat is dezelfde avond al opgelost.

• erwin
    Geverifieerde klant van ShrimpMania

Erg tevreden met de service