Tante Pollewol

Tante Pollewol

Bij tante Pollewol vind je duurzame, biologische wollen en wol/zijde babykleertjes, met het hart bedacht en gemaakt. Van natuurlijke materialen die goed zijn voor het babyhuidje. Kleding waarvan je denkt: 'Potverdorie, hadden ze dat maar in míjn maat!'. Tante Pollewol gelooft in tijdloos groen, in zachtheid en warmte, en in less is more. Altijd het nieuwste, daar is tante Pollewol niet zo van. Zij koestert wat met liefde is gemaakt, waar mogelijk met de hand. Bij tante Pollewol vind je daarom een kleine collectie, veelal unisex wollen kwaliteitsproducten voor baby's.
9,9
Filter 59 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 58 met beschrijving

• Maaike Wessels
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Mooie producten, snel geleverd en heel leuk verpakt!

Antwoord van Tante Pollewol

Dank je wel lieve Maaike, voor jouw vertrouwen en warme woorden. Wat fijn om die te mogen lezen! Liefs, Deniece

• BR
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Mooie producten, persoonlijke service, mooi ingepakt

Wat fijn om te lezen, dank je wel! :-) Veel liefs, Deniece

• Hoe beoordeel je Tante Pollewol?

• Bianca van Brakel
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Leuke producten, snelle levering en persoonlijke touch doormiddel van handgeschreven kaartje.

Antwoord van Tante Pollewol

Dank je wel voor jouw warme woorden, Bianca, en voor je vertrouwen! Veel liefs, Deniece

• Guusje
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Goede service, persoonlijke touch, snellere levering

Antwoord van Tante Pollewol

Wat fijn dat je dat zo hebt ervaren, Guusje, en dat je mij deze review schenkt. Ik waardeer het enorm! Dank voor je vertrouwen en liefs, Deniece

• Renske Van Veen
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Heel mooi assortiment en snelle verzending. Deniece is heel vriendelijk, behulpzaam en attent.

Antwoord van Tante Pollewol

Wat ontzettend lief Renske, dank je wel voor je warme woorden en je vertrouwen! Ik waardeer het enorm. Liefs, Deniece

• Vanessa Draijer
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Goede prijs/service en vind het erg leuk dat er een persoonlijke bedankje bij het pakketje was.

Antwoord van Tante Pollewol

Wat leuk. Ik vind het fijn dat ik je daarmee heb kunnen verblijden en dank je voor je vertrouwen en bestelling - en jouw review. Erg gewaardeerd! Lieve groet, Deniece

• Yasemin Wizman-Dikili
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Super Service en zo leuk ingepakt met een super mooi kaartje en thee er bij!

Antwoord van Tante Pollewol

Wat fijn! Dank je wel voor je warme woorden, wat fijn om die te mogen lezen! Liefs, Deniece

• Meike Keldenich
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Snelle en goede service, goede prijs-kwaliteitverhouding

Antwoord van Tante Pollewol

Wat fijn dat je dat zo hebt ervaren, dat maakt mij blij. Dank voor je vertrouwen en je review, ik waardeer het zeer!

• C.
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Prachtig boek en kaarten van Tijanadraws, echt heel blij mee. Supersnelle levering!

Antwoord van Tante Pollewol

Wat fijn om te lezen! Met heel veel plezier geleverd. Dank voor je vertrouwen en bestelling! Lieve groet!

• Suus
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Mooi pakketje en fijne service!

Antwoord van Tante Pollewol

Dank je wel Suus, wat fijn om te lezen!