Tante Pollewol

Tante Pollewol

Down-to-earth. Letterlijk. De mouwen opgestroopt en de vingers in de aarde.
Da's nou echt tante Pollewol. ♡
9,9
Filter 67 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 66 met beschrijving

• Famke Gerrits
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Snel verzonden, met liefde ingepakt.
    Kortom prima

• Carmen Schildmeijer
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Snelle levering en super leuk ingepakt met persoonlijk kaartje. Een feestje om dit pakketje te mogen uitpakken. Blij met het jasje van Engel

Antwoord van Tante Pollewol

Wat fijn om jouw warme woorden te mogen lezen, Carmen. Dank daarvoor, ik waardeer het enorm! Heel veel plezier van het mooie jasje! Liefs, Deniece

• Hoe beoordeel je Tante Pollewol?

• Regien
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Goede prijs, mooi verpakt en super service! Dankjewel voor de mooie kaarsjes en het presentje.

Antwoord van Tante Pollewol

Wat fijn dat je tevreden bent, Regien. Dat maakt mij ook heel blij!
    Heel veel plezier van jouw bestelling en liefs, Deniece

• Sharon Radius
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Mooi ingepakt en goede service

Antwoord van Tante Pollewol

Wat fijn om te lezen, Sharon. Dank voor jouw warme woorden!

• W.P. de Ruijgt
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Bestelling was keurig verzorgd afgeleverd, met leuk kaartje en kleine verrassing erbij, maar vond het popje erg duur uiteindelijk, had verwacht dat het groter zou zijn.

Antwoord van Tante Pollewol

Wat fijn dat je de bestelling als keurig verzorgd hebt ervaren, dat maakt mij blij! Dank ook voor de feedback. Er staat een foto van een kindje met het popje bij, waaraan de afmeting te zien is, maar ik zal de afmeting duidelijker vermelden. De popjes zijn wel volledig handgemaakt van biologische wol en katoen, wat uiteraard meespeelt in de prijs. Met warme groet en dank voor jouw review, Deniece.

• H.C
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Snelle levering, fijne service, vriendelijk

Antwoord van Tante Pollewol

Wat fijn om te mogen lezen. Heel hartelijk dank, ook dat je de tijd en moeite hebt genomen om een review achter te laten! Lieve groet, Deniece

• Caroline
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

De pakketjes van Tante Pollewol zijn echt een feestje op uit te pakken. Zo blij met de prachtige kaartenset van Tijanadraws en Irisesther. Dankjewel lieve Deniece 🙏🧡

Antwoord van Tante Pollewol

Dank je wel lieve Caroline, voor jouw warme woorden. Wat zijn ze prachtig he. Heel veel plezier ervan en veel liefs, Deniece

• Sophie Booth
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Zo mooi verpakt een jouw kaartje was echt lief. Ik kocht een popje voor mijn zoontje zijn eerste dag school, en hij heeft ''Pinnemuts'' meegenomen naar klas.
    Hij slaapt nu met Pinnemuts en zij zijn nooit apart. Hij is bijna drie en Pinnemuts is zijn eerste speciale knuffel dat hij zo leuk vindt. Ik kijk ernaar uit om wat meer bestellingen te plaatsen in de toekomst. Ik vind alle spullen heel erg mooi, duurzaam, en eenvoudig - perfect voor mijn eigen stijl als mama en voor mijn kinderen. Bedankt! :) Groetjes, Sophie (een Amerikaanse die in Belgie nu woont)

Antwoord van Tante Pollewol

Lieve Sophie, wat fijn om jouw review te mogen lezen! En wat fantastisch dat Pinnemuts al zo'n lief vriendje is geworden voor jouw zoontje. Dat maakt me blij! Ik hoop dat hij een heel prettige eerste schooldag heeft beleefd! (En jij ook, want dat is niet niks voor mama's!) Veel groetjes, Deniece

• Maaike Wessels
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Mooie producten, snel geleverd en heel leuk verpakt!

Antwoord van Tante Pollewol

Dank je wel lieve Maaike, voor jouw vertrouwen en warme woorden. Wat fijn om die te mogen lezen! Liefs, Deniece

• BR
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Mooie producten, persoonlijke service, mooi ingepakt

Wat fijn om te lezen, dank je wel! :-) Veel liefs, Deniece

• Bianca van Brakel
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Leuke producten, snelle levering en persoonlijke touch doormiddel van handgeschreven kaartje.

Antwoord van Tante Pollewol

Dank je wel voor jouw warme woorden, Bianca, en voor je vertrouwen! Veel liefs, Deniece

• Guusje
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Goede service, persoonlijke touch, snellere levering

Antwoord van Tante Pollewol

Wat fijn dat je dat zo hebt ervaren, Guusje, en dat je mij deze review schenkt. Ik waardeer het enorm! Dank voor je vertrouwen en liefs, Deniece

• Renske Van Veen
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Heel mooi assortiment en snelle verzending. Deniece is heel vriendelijk, behulpzaam en attent.

Antwoord van Tante Pollewol

Wat ontzettend lief Renske, dank je wel voor je warme woorden en je vertrouwen! Ik waardeer het enorm. Liefs, Deniece

• Vanessa Draijer
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Goede prijs/service en vind het erg leuk dat er een persoonlijke bedankje bij het pakketje was.

Antwoord van Tante Pollewol

Wat leuk. Ik vind het fijn dat ik je daarmee heb kunnen verblijden en dank je voor je vertrouwen en bestelling - en jouw review. Erg gewaardeerd! Lieve groet, Deniece

• Yasemin Wizman-Dikili
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Super Service en zo leuk ingepakt met een super mooi kaartje en thee er bij!

Antwoord van Tante Pollewol

Wat fijn! Dank je wel voor je warme woorden, wat fijn om die te mogen lezen! Liefs, Deniece

• Meike Keldenich
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Snelle en goede service, goede prijs-kwaliteitverhouding

Antwoord van Tante Pollewol

Wat fijn dat je dat zo hebt ervaren, dat maakt mij blij. Dank voor je vertrouwen en je review, ik waardeer het zeer!

• C.
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Prachtig boek en kaarten van Tijanadraws, echt heel blij mee. Supersnelle levering!

Antwoord van Tante Pollewol

Wat fijn om te lezen! Met heel veel plezier geleverd. Dank voor je vertrouwen en bestelling! Lieve groet!

• Suus
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Mooi pakketje en fijne service!

Antwoord van Tante Pollewol

Dank je wel Suus, wat fijn om te lezen!

• Sanne Vervoort

Hele goede service!!!

Antwoord van Tante Pollewol

Dank je wel Sanne, wat fijn om te lezen. En dank voor je vertrouwen! Liefs, Deniece

• Claudia De groot
    Geverifieerde klant van Tante Pollewol

Snelle levering, mooi verpakt en heel attent! Altijd blij als we hier wat bestellen!

Antwoord van Tante Pollewol

Oh, wat vind ik dat leuk om te horen Claudia, dank je wel! Veel liefs en dank voor je vertrouwen en support, Deniece