Trendmeubel
Trendmeubel is gespecialiseerd in het vervaardigen van trendy unieke betonlook meubels met beton ciré. De meubels worden met de grootste zorg gemaakt door onze ambachtelijke meubelmakers waardoor kwaliteit en een goede service gegarandeerd is. Naast deze specialisme hebben we ook in ons assortiment trendy industriële meubels en woonaccessoires.

Design meubels in betonlook
- Handgemaakt door ervaren ambachtelijke meubelmakers
- Hoogwaardig en uniek design
- Betonlook meubels voor diverse interieurs
- Industriële meubels en trendy accessoires
- Naar wens op maat gemaakt
- Snelle levertijden
8,0

• vincent vroegindewei
    Review voor Trendmeubel

vandaag mijn betonlooktafel ontvangen. Super strak werk.

• Mike
    Review voor Trendmeubel

Mooie meubels en goede service na aankoop

• Hoe beoordeel je Trendmeubel?

• suzan
    Review voor Trendmeubel

Super mooie tafel. Wij hebben 75% erg blij mee. Bedankt Sietse voor je goede hulp.

• Bjorn
    Review voor Trendmeubel

Net mijn tafels en stoelen geleverd door trendmeubel. Prima sfeer in de winkel goed advies. Een aanrader dus!!

• Diederik Brasker
    Review voor Trendmeubel

Een tv-meubel en tafel online besteld en gisteren geleverd gekregen. Wat is betonlook gaaf! Nog mooier dan verwacht en vooral het strakke handwerk spreekt ons aan. Goede service en per mail steeds snel reactie

• claire
    Review voor Trendmeubel

goede uitleg gekregen in de winkel. levertijd was vrij lang, maar met dit resultaat is dat zeker de moeite waard.

• Danielle
    Review voor Trendmeubel

Mijn bestelde tvmeubel netjes op de afgesproken dag ontvangen. De comunicatie was helder en duidelijk. Reageren adequaat op de mail.

• suzanne visser
    Review voor Trendmeubel

Vanuit Arnhem naar deze winkel in Stolwijk gereden. Het was zeker de moeite waard, de showroom grenst aan de werkplaats, waar je meteen een kijkje kan nemen. Wij zijn heel blij met onze bestelde meubels, en bevelen Trendmeubel zeker aan. Ga zo door jongens!

• Idriz
    Review voor Trendmeubel

Slechte communicatie, overal zelf achteraan gaan

• K

Prima service