Trendmeubel
Trendmeubel is gespecialiseerd in het vervaardigen van trendy unieke betonlook meubels met beton ciré. De meubels worden met de grootste zorg gemaakt door onze ambachtelijke meubelmakers waardoor kwaliteit en een goede service gegarandeerd is. Naast deze specialisme hebben we ook in ons assortiment trendy industriële meubels en woonaccessoires.

Design meubels in betonlook
- Handgemaakt door ervaren ambachtelijke meubelmakers
- Hoogwaardig en uniek design
- Betonlook meubels voor diverse interieurs
- Industriële meubels en trendy accessoires
- Naar wens op maat gemaakt
- Snelle levertijden
3,6

• Michael kadirbaks
    Review voor Trendmeubel

Vertrouwen in dit bedrijf heb ik niet meer redenen: Zeer slechte communicatie en bereikbaarheid. Komen afspraken niet na. Slechte kwaliteit van de meubels. Chaotisch bedrijf. Nov meubels besteld twv ruim €3.000, 1e levering netjes kunnen opschuiven ivm verkeerd leggen gietvloer. Uiteindelijke 1e levering kregen we een andere tafelpoot dan besteld en een te hoge salon tafel. Daarnaast hadden bijna alle meubels mankementen en waren niet goed afgewerkt. Direct aangegeven volgens hen zou dit bij trekken. 2e levering nog steeds geen eettafel poten wel de salon tafel. Salon tafel echter hele andere afwerking dan de rest van de meubels. De vriendelijke chauffeur heeft de rest van de meubels ook bekeken en gaf aan dat hij op het hoofdkantoor zou doorgeven dat alle meubels niet zijn zoals horen te zijn. Na wat mailtjes kregen we eindelijk ook bevestigd dat alles nieuw gemaakt zou worden. Waarop wij akkoord hebben gegeven met onze voorwaarden waarop hun weer op hun beurt akkoord op hebben gegeven. Nu zitten we bijna in juli en nog steeds geen meubels! Bedrijf reageert niet meer op mail en zelfs niet op een aantekende brief! Dat een bedrijf het zo ver laat komen ons volgende stap is dus juridische stappen.

• Idriz
    Review voor Trendmeubel

Slechte communicatie, overal zelf achteraan gaan

• Hoe beoordeel je Trendmeubel?

• K

Prima service

• B.
    Review voor Trendmeubel

Mijn geld terug storten! Product niet meer leverbaar. Op 17 december heb ik 2 tafellampjes besteld en betaald. Ik ben er zelf achteraan gemoeten want ik hoorde maar niets. Blijkt dat ze deze niet (meer) hebben. Maar tot op heden heb ik NOG STEEDS NIET mijn geld terug. Ondanks mijn herhaalde vraag wanneer dat gestort wordt. Beste Trendmeubel ik zie het bedrag graag z.s.m. op mijn bankrekening terug.

• Lara
    Review voor Trendmeubel

Ontzettend slechte service. De eettafel en stoelen zijn een paar weken te laat geleverd (de levertijd was in eerste instantie al 8 weken) omdat de poot nog niet besteld was. Ze belden een half uur voor de geplande levertijd of ze de tafel ook met een andere poot mochten brengen. Vervolgens niks meer van gehoord en toen we belden wisten ze er weinig van. Nu zijn de tafel en stoelen eindelijk geleverd, moeten we de stoelen zelf nog in elkaar gaan zetten, terwijl het niet bepaald IKEA prijzen waren. Zeker niet aan te bevelen.