Xoft Living
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 02-12-2020 stopgezet
Aantal sterren
-
Sanne Mulders
snelle service, ruime keuze!
-
Annelize Pronk
Snelle levering, prima geregeld.
-
Mike van Gils
Snel verzonden
-
Cas Elzenga
Top. Snelle levering
-
Ria Dekkers
Snelle levering
-
Amelia Matheu
Snelle verzending, artikel die ik besteld heb is naar tevredenheid wat betreft kwaliteit.
-
lia sodermans
Zo doorgaan
-
Karin van der Sar
Snelle levering.
-
Mason Cesar Gomes Varela
Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering met track and trace
-
Marjolein Verhoeven
Snel en goed!
-
Natascha Nijenhuis
Snel geleverd, goede kwaliteit, prima prijzen
-
Simone
Ik wilde het product graag ruilen voor een grotere variant echter moesten we 3 dagen wachten op antwoord. Daarna uiteindelijk wel retourlabel ontvangen.
-
Pleun De Kort
Reageren niet op emails,
Klantenservice niet te bereiken. Doe geen zaken met dit bedrijf! Onbetrouwbaar. -
Anine Bos
Snelle levering, mooie kwaliteit
-
Suzanne Tukker
Snelle levering prima product voor niet teveel geld
-
Aaya Atia
Verschrikkelijke klantenservice. Verbeter alles
-
Madelon Hurenkamp
Ik wacht al zes weken op mijn bestelling van een snapsit. Reageren niet op telefoon, chat of mail. Na mijn slechte beoordeling op de website heeft webwinkelkeur xoftliving twee weken gegeven om alsnog te reageren en mijn bestelling netjes te leveren. Dit is niet gebeurd. Ik zal nu mijn geld terugvorderen. Heel jammer, want de producten zijn mooi.
-
Amanda
In Mei een bestelling geplaatst deze was helaas incomplete.
Na dagelijkse telefoontjes, mail, bericht via de site na tweeqeken eindelijk contact, excuses en oplossing.
Gezien de opgegeven rede voor de gang van zaken, besloten een nieuwe bestelling te plaatsen. Dit keer niets ontvangen.
Na 5 weken, zeer veel geduld en nu ook contact te hebben gezocht eindelijk een reactie, four in het system.
Als de klantenservice op orde was, er binnen 48 uur contact met de klant is, dan worst al een groot deel van de frustrate weggenomen. Zorg dat je die ondanks omstandogheden op orde krijgt want de product en zelf is niks mis mee
Ondanks alles, nu net weer een bestelling geplaatst, maar wel via Bol.com met achteraf betalen -
Erica Baris
Reageren op mailtjes/chat/telefoon wordt niet gedaan! Na 3 weken niks gehoord te hebben van mijn aankoop Contact opgenomen met het garantiefonds.. toen reageerde ze we de dag erna.. als compensatie een extra artikel gehad, maar ik had liever gewoon zelf reactie gehad!
-
Mariska van de Graaf
Bestelling en levering was prima. Echter toen we de zitzak uitpakten zaten er al verschillende vieze plekken op. Ik heb een mail gestuurd, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen.