Xoft Living
Xoft Living biedt jou het betaalbaar design, kleur, comfort dat je verdient, in tegenstelling tot alle andere meubels. Xoft is special ontwikkeld, om jou tijdens de meest plezierige momenten op een fijne manier te omhelzen. Er is zeker een “Xoft” die bij jouw stijl past, een bank of een zitzak of misschien een poef die altijd leuk staat in welke kamer dan ook. Vergeet alle andere zitzakken die niet passen bij het interieur van jouw huis en ga voor de Xoft! Deze biedt jou de comfort die jij verdient. Comfort met onze ComfortFill! Het is een speciale mix van schuim, EPS en vezel. Deze zijn in bepaalde percentages gemengd om het beste resultaat te behalen. Om de juiste hoeveelheden te kunnen verkrijgen hebben wij heel hard gewerkt. Ons doel is: “ultiem comfort voor iedereen”
8,7

• Anine Bos

Snelle levering, mooie kwaliteit

• Suzanne Tukker
    Geverifieerde klant van Xoft Living

Snelle levering prima product voor niet teveel geld

• Hoe beoordeel je Xoft Living?

• Aaya Atia

Verschrikkelijke klantenservice. Verbeter alles

• Madelon Hurenkamp
    Review voor Xoft Living

Ik wacht al zes weken op mijn bestelling van een snapsit. Reageren niet op telefoon, chat of mail. Na mijn slechte beoordeling op de website heeft webwinkelkeur xoftliving twee weken gegeven om alsnog te reageren en mijn bestelling netjes te leveren. Dit is niet gebeurd. Ik zal nu mijn geld terugvorderen. Heel jammer, want de producten zijn mooi.

• Amanda
    Review voor Xoft Living

In Mei een bestelling geplaatst deze was helaas incomplete.
    Na dagelijkse telefoontjes, mail, bericht via de site na tweeqeken eindelijk contact, excuses en oplossing.
    Gezien de opgegeven rede voor de gang van zaken, besloten een nieuwe bestelling te plaatsen. Dit keer niets ontvangen.
    Na 5 weken, zeer veel geduld en nu ook contact te hebben gezocht eindelijk een reactie, four in het system.
    Als de klantenservice op orde was, er binnen 48 uur contact met de klant is, dan worst al een groot deel van de frustrate weggenomen. Zorg dat je die ondanks omstandogheden op orde krijgt want de product en zelf is niks mis mee
    Ondanks alles, nu net weer een bestelling geplaatst, maar wel via Bol.com met achteraf betalen

• Erica Baris
    Geverifieerde klant van Xoft Living

Reageren op mailtjes/chat/telefoon wordt niet gedaan! Na 3 weken niks gehoord te hebben van mijn aankoop Contact opgenomen met het garantiefonds.. toen reageerde ze we de dag erna.. als compensatie een extra artikel gehad, maar ik had liever gewoon zelf reactie gehad!

• Mariska van de Graaf
    Geverifieerde klant van Xoft Living

Bestelling en levering was prima. Echter toen we de zitzak uitpakten zaten er al verschillende vieze plekken op. Ik heb een mail gestuurd, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen.

• I. Bax Kiburg
    Geverifieerde klant van Xoft Living

Snel en mooi product voor een kind.

• Patrick Oosterlaar
    Geverifieerde klant van Xoft Living

Reageren op mailtjes als je een klacht hebt. Telefoon word ook niet opgenomen. Mijn zitzak is geleverd met dikke vlek en slecht gestikte naden... Zeer slecht je recht te halen bij dit bedrijf.

• Monica Chung
    Geverifieerde klant van Xoft Living

Vlotte levering, binnen 2 werkdagen in huis.