ibought
Online verkoop van huis- tuin- en vrijetijdsartikelen. De hoogste kwaliteit en service tegen de laagste prijs in geheel Nederland en Belgiƫ.
De zekerheden van https://www.ibought.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

3 jaar geleden zijn we gestart met ibought (ik kocht vertaald) vanuit een hobby en het idee om een onderscheidende webwinkel te zijn met leuke innovatieve niche producten.
We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen!. Goede uitleg over het product met Nederlandstalige gebruiksaanwijzing die we vaak zelf nog aanpassen op basis van eigen gebruik, want dat is ons motto..je kunt pas iets verkopen als je het zelf gebruikt en het product ook goed snapt.
Uitstekende prijs- kwaliteitsverhouding, Veilig en op vele verschillende manieren kunnen betalen. Snelle bezorging waar en wanneer het jou uitkomt.
We zijn trots met op de 9,1 obv 1200 reviews.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur